Aksiālais šarnīrs stūres šķērsstiepnis — auto
Aksiālais šarnīrs stūres šķērsstiepnis —
Aksiālais šarnīrs stūres šķērsstiepnis: noderīga informācija
Modernās vadības sistēmās tiek izmantoti vai nu aksiālie vai radiālie šarnīri. Šo savienojumu vēsture sākās pirms gandrīz 100 gadiem, uzņēmumā ar nosaukumu Ruville. Sākotnēji šie šarnīri prasīja pastāvīgu apkopi, bet šodien tie darbojas ideāli. Neskatoties uz to, ka viņi, ikdienas, ir pakļauti lielām slodzēm.
Ņemot vērā šo faktu, indžinieriem ir uzstādītas augstas prasības par precizitāti un pareizo materiālu izvēli. Remontdarbnīcu ikdienas darbā tike pievērsta liela uzmanība šīm daļām, un lai automašīnu varētu vadīt kārtīgi, tām ir liela nozīme. Šo komponentu kopšanai arī ir liela nozīme, jo bojājumi novedīs pie straujas nolietošanās visas citas automašīnas daļas, tādēļ, ir ļoti svarīgi ātri salabotu problēmu. Mūsu interneta veikalā ir pieejami augstākās kvalitātes aksiālie šarnīri. Katra automašīnas daļa pirms pārdošanas tiek rūpīgi pārbaudīta.
Mūsu novatoriskais pakalpojums dos jums iespēju ātri atrast piemērotas auto daļas.Vieglākais veids, kā meklēt automašīnu daļas ir ievadot savu reģistrācijas numuru. Pēc tam, kad jūs east to ievadījuši, jūs ātri spēsiet atrast auto daļas, kuras jums ir nepieciešamas. Mūsu interneta veikalā ir plaša preču izvēle un mūsu komanda ir gatava jums palīdzēt.
Kā noteikt stūres stiepņa ass šarnīra bojājumus
Šīs detaļas pārbaudi labāk veikt divatā: vienam cilvēkam jākustina ritošā mehānisma detaļas, bet otram – taktiski jāpārbauda ass šarnīru brīvkustība. Ja Jūs lūgsiet to izdarīt automehāniķiem, viņi veiks diagnosiku ar brīvkustības detektora palīdzību. Kad pārbaudāt detaļu pats, imitējiet dažāda veida kustības uz šī mehānisma. To, ka detaļa nav nostiprināta, var konstatēt parastas apskates laikā.
Lai nomainītu vienu detaļu pret otru, jāizmanto cauruļatslēgu un montāžas lāpstiņu. Diagnosticējot šarnīrus, svarīgi ir nesabojāt gumijas manžetes.
To, ka stūres stiepņa ass šarnīrs ir jāapskata, Jūs sapratīsiet pēc šādām pazīmēm:
- Dzirdami trokšņi;
- Automašīnu ir grūti vadīt;
- Lai pagrieztu stūri, vajadzīgs lielāks spēks;
- Riepas ir nevienmērīgi nodilušas;
- Vibrācija kļuvusi lielāka, vibrē arī stūre;
- Ir parādījusies brīvkustība.
Stūres stiepņa ass šarnīra bojājumu cēloņi
Galvenais faktors, kas izraisa detaļas priekšlaicīgu nodilumu, ir tās zemā kvalitāte. Ilgstošas ekspluatācijas rezultātā gumijas ieliktņi nodilst un bojājas, kas arī veicina detaļas pilnīgu salūšanu.
Tāpat bieži sastopams iemesls, kura dēļ šarnīrs priekšlaicīgi salūzt, ir putekļu sarga bojājumi. Tā dēļ tiek traucēta detaļas aizsardzība, tajā iekļūst netīrumi, kas ar laiku rada abrazīvas daļiņas. Situāciju pasliktina ūdens, kas pakāpeniski noskalo smērvielu.
Tāpat tādi detaļas mehāniski bojājumi kā plaisas un vītnes bojājumi parādās neprofesionālas uzstādīšanas dēļ. Turklāt var parādīties citi defekti, ja agresīvi vadāt automašīnu un bieži braukājat pa sliktas kvalitātes ceļa segumu.
Stūres stiepņa ass šarnīra maiņa
Mainot detaļu paša spēkiem, obligāti sekojiet autoražotāja tehniskās apkopes instrukcijām un rekomendācijām, kas norādītas konkrētā modeļa dokumentos. Lai nomainītu detaļu, veiciet šādas darbības:
- Nobloķējiet aizmugurējos automašīnas riteņus;
- Piepaceliet automašīnu no kreisās un labās puses, lai noņemtu slodzi no stabilizatora;
- Izskrūvējiet piekares šarnīra skrūvi, kas atrodas zem amortizatora statnes;
- Izvelciet šarnīra pirkstu;
- Atzīmējiet nodilušās detaļas atrašanās vietu;
- Atskrūvējiet nomaināmās detaļas stiprinājuma uzgriežņus;
- Uzstādiet jaunu detaļu iepriekš atzīmētajā vietā;
- Uzskrūvējiet uzgriežņus uz šarnīra un saspiedējskrūvi, kuras griezes momentam jābūt 65 N·m;
- Noregulējiet riteņu savērsumu, vēršoties autoservisā.
Maksimālais rezerves daļas termiņš nedrīkst pārsniegt 100 tūkstošus km nobraukuma.