
Auto Mērinstrumentu panelis
Mērinstrumentu panelis —
Mērinstrumentu panelis: noderīga informācija
Kā atpazīt defektu paneli un rādītājus
Pārbaude paneli un indikatori jāveic katrā pārskatīšanas laikā. Vispirms pārliecinieties, ka padomus spidometrs, tahometrs un termometrs, kā arī rādītāji atbilst gaismas, lai ieslēgtu un izslēgtu aizdedzi. Ja jūs joprojām nekustīgs, vai neiedegas, kad jūs pagrieziet aizdedzes atslēgu piemērotā stāvoklī, pārliecinieties, ka slēdzis nav izslēgts. Kad vadlīnijas un dzesēšanas šķidruma temperatūras mērītājs eļļas līmeņa mērītāju, lai novirzīt galu pa kreisi, un degvielas līmeņa mērītājs norādījumus pa labi, pārbaudiet kontaktus starp elektrisko kabeļu un savienotāji sensoriem un rādītājiem: visticamāk savienojums ir zaudēts.
Izmantojiet atbilstošu aprīkojumu, lai pārbaudītu pareizu iekārtas darbību. Tā, piemēram, izmērītu dzesēšanas temperatūras rūpniecības dzīvsudraba termometru un spiediena - ar manometru, kas savienots ar mitrināšanas sistēmu. Salīdziniet vērtību lasot indikatoram uz paneļa. Darbība degvielas līmeņa indikatoram var pārbaudīt, aizpildot tvertni ar apdilušo konteineru.
Var gadīties, ka panelis un indikatori ir nepieciešams diagnozi caur šādām pazīmēm:
- pēkšņas vibrācijas pagrieziena rādītāji;
- dedzināšanas smarža salonā;
- dūmi nāk no instrumentu paneļa;
- nepareizi lasījumi rādītāji;
- sastrēgumi norādījumi rādītājs galējā stāvoklī;
- Nav atbildes spidometrs, tahometrs, odometrs nospiežot gāzes pedāli braukšanas laikā.
Cēloņi defektu paneļa un indikatoru
Lielākā daļa defekti paneli un indikatori notiek sakarā ar īsu ķēdi. Tas bieži izraisa zemas kvalitātes detaļām, nepareizas uzstādīšanas un nav tehniskajiem parametriem dažiem specifiku transportlīdzekļa. Atvienoti savienojumus var arī izraisīt īssavienojumu, kā rezultātā tie var izkausēt vai kreka.
Mitrums ir postoša ietekme uz paneļa un rādītājiem, jo tas izraisa oksidēšanos kontaktiem. Tad ir svarīgi uzraudzīt stāvokli vējstikla gumijas blīves: valkāt tos bieži izraisa ūdens iekļūšanu uz paneļa.
Plaisas un skrambas uz diska virsmas, kā arī citu mehānisku bojājumu, bieži rezultāts nepareizas rīkošanās ar auto, bet tās var rasties arī sakarā ar ceļu satiksmes negadījumā.
Kavējas tīrīšanas putekļus no paneļa un salona filtra aizsērēšanu tikt piesārņota rādītājiem. Tas ir iemesls sastrēgumu virzienrādītājiem.
Remonts panelis un indikatori
Remonts panelis un indikatori sastāv no likvidēšanas iemesliem ir īssavienojums un netīri elementi. Bojāta elektroinstalācija, izdeg spuldzes un drošinātāji tiek aizstāti ar jauniem. Jūs varat veikt šo darbu pats, sekojot norādījumiem par automašīnu.
Dažos gadījumos, lai atsāktu darbību paneļa, jāinstalē pienācīgi darba dzinēji, pārnesumu un lodēšanas kontaktus. Tādā gadījumā, jums ir nepieciešams sazināties ar profesionāli.
Paneļa un rādītāju maiņa
Jūs varat aizstāt paneļa instrumentus un rādītājus atsevišķi. Lai to izdarītu, izpildiet šos norādījumus:
- Atskrūvēt uz paneļa.
- Izmantojot plakanu skrūvgriezi, līdzsvarošanas Plombas un sprādzi.
- Izvelciet paneļa uzstādīšanas vietu, cik vien iespējams.
- Atvienot kabeļus, kas savieno savienotāju, nospiežot atbrīvošanas pārklājumu.
- Noņemiet instrumentu paneļa un instalēt jaunu savā vietā, un pēc tam izpildiet procedūru apgrieztā secībā.
Šī procedūra ir vispārināts un var mainīties atkarībā no marka un automašīnas modeli, kā arī var atšķirties celtniecību pati paneļa. Dažos gadījumos, jums ir nepieciešams, lai novērstu stūres drošības spilvenu un atdalīt. Šādos gadījumos, vislabāk ir uzstādīt instrumentus servisa automašīnu.