Blīvgredzens vārsta kāts — auto
Blīvgredzens vārsta kāts —
Blīvgredzens vārsta kāts: noderīga informācija
Kā noteikt defektu no vārsta kāta blīves
Lai pārbaudītu darbību vārsta kāta blīvējumu, iedarbināt dzinēju transportlīdzekļa, iesildīties un pakāpeniski palielina to 4000 apgriezieniem minūtē. Palūdziet asistentam novērot izplūdes cauruli. Ja tas nāk no zila, pelēka dūmu, kad tie ir atbrīvoti pēkšņi, kad gāzes pedālis, tas nozīmē, ka roņi tiek valkātas vārstu stumbra. Auto servisa varat pārbaudīt līmeni CH 2 izplūdes gāzēs, izmantojot īpašu aprīkojumu, ja tā saturs pārsniedz normu, tas nozīmē, ka eļļa nonāk izplūdes sistēmā, kas var arī liecināt, ka ir nepieciešami rezerves daļas.
Jūs varat teikt, ka vārsta kāta blīvējumu pieprasīt diagnozi caur šādām pazīmēm:
- palielināts eļļa patēriņš;
- zils vai zils-pelēks dūmu no izplūdes caurules;
- veidojot oglekļa nogulsnes uz kvēlsveču;
- priekšlaicīgu piesārņojumu eļļas;
- no dzinēja jaudas, nestabilu darbību dzinēja zudumu.
Vārsta kāta blīves defektu cēloņi
Vārsta kāta blīvējumu darboties smagos apstākļos pie rotācijas ātruma karterī no no 500 līdz 4500 apgriezieniem minūtē, katrs vārsts ir izgatavots no 150 līdz 1200 insultu funkcionāliem. Jo lielāks dzinēja ātrums, plombas ir pakļauti lielāku stresu. Līdz ar to, bieži izjādes par lielāku ātrumu, var ievērojami saīsināt to kalpošanas laiku.
Aggressive ķimikāliju klātbūtnes sastāvā naftas, gāzes un izplūdes gāzes būt postoša ietekme uz daļām. Ar laiku, materiāls, no kura tie ir izgatavoti, zaudē elastību, lai blīve zaudē savu hermētiskuma fit vārsta kāta. Tāpēc, vārsta kāta blīvējumu jānomaina vidēji katrs 80,000-100,000 km. Bet zemas kvalitātes daļas ir neveiksmes daudz ātrāk.
Izmantojot sliktas kvalitātes vai bez saskaņošanas eļļu mitrināšanas sistēmu, neievērojot plānot tās nomaiņa, aizsērējis gaisa filtru novest arī pie paātrinātas nodiluma detaļām.
Aizvietošana vārsta kāta blīvējumu
Vārsta kāta blīvējumu ir vienreizēja, tā nederīgas remontam. Nodilušās detaļas tiek aizstāti ar jauniem. Uzstādīšana jaunajā daļā sevi, ja jums nav atbilstoša pieredze, ir ne tikai grūti, bet arī bīstami: vairumā gadījumu šī procedūra ietver likvidējot cilindru galvu un dažādus aksesuārus. Lai noņemtu vārsti nepieciešams īpašs instruments, lai saspiestu vārstu atsperes. Lai nesabojātu guide piedurknes, vecais zīmogs ir jānoņem ar piemērotu līdzekli - dzēšgumija gredzeniem. Par nospiežot vajag jaunas daļas pareizu diametra serdeni. Lai novērstu kļūdas uzstādīšanas laikā, kas ievērojami palielina risku, dzinēja atteices, sazinieties ar klientu apkalpošanas auto aizstāt vārsta kāta blīvējumu.