
Cilindru galvas vāks — auto
Cilindru galvas vāks —
Cilindru galvas vāks: noderīga informācija
Vārsta vāks ir četrtaktu iekšdedzes dzinēja bloka sastāvdaļa. Daudz dzinēju,kas darbojas ar vārstiem, un viņus ir nepieciešams integrēt vārstus motora sistēmā. Vārstu vāka uzdevums ir saņemt daļu no vārstu mehānismi, proti, augšējā iedarbināšanas elementiem. Bet bez tā ir vēl viena ļoti svarīga funkcija. Tas kalpo, lai novērstu eļļas noplūdi no motora, un, lai izvairītos no turpmākas gaisa iekļūšanu motorā. Daži no vārstu vāki ir vēl viens uzdevums, tas ir eļļa uzpildes atveres dzinējā.
Pastāv daudzi auto modeļi, kam ir dažādi vārsti, kas tiek darbināti ar vienu augšējās sadales vārpstiem. Ja šis izciļņu vārpsts virza ķēdi, tad vārsta vāks ietveras sadales vārpstas zobratos.Vārsta vāku novieto uz cilindra galvas. Bez tam, ir arī vārstu vāka blīve, kas pazīstams arī kā cilindra galvas blīve. Mūsdienu automobiļiem vārsta vāku veido tikai no gumijas vai plastmasas. Vārsta vāks vienmēr ir saistīts ar cilindra galvu, bet vissvarīgākā ir blīve, kam jādarbojas hermētiski.
Vārstu vāks ir izturīga auto daļas, bet blīve var noplūst. Noplūdi var pamanīt, ja redzat mitrus plankumus, kas ātri kļūst tumši, no putekļiem un netīrumiem. Ja notiek blīves noplūdes, ir nepieciešams nomainīt blīvi. Nav vajadzīgs speciālists, lai to aizstātu. Blīves un citas auto daļas, tādas kā vārstu vākus, katalizatorus, gaisa kondicioniera kompresorus jūs atradīsiet mūsu interneta veikalā.
Kā atpazīt defektu cilindru galvai
Diagnoze daļa ir diezgan sarežģīti un aizņem daudz laika un prasa izmantot īpašu aprīkojumu, lai novērtētu, tāpēc tas ir labāk uzticēt profesionāļiem. To var izdarīt vairākos posmos. Pirmkārt, ģeometriskie parametri elementu cilindra galvā - no vārsts virzošo uzmavu un paši vārsti - tiek mērītas un to atrašanās vieta attiecībā pret cilindra galvā tiek pārbaudīts. Tad tiek lēsts stāvoklis dzesēšanas jaudas vienību. Plaisas, kavitācija, un porainība metāla deformācijas norāda uz nepieciešamību pēc remontam vai nomaiņai. Atzīt slēpto bojājumu, īpaša iekārta tiek izmantota, kas ļauj identificēt noplūdi dzesēšanas kanāliem.
Jūs ievērosiet, ka motors prasa galvas diagnostiku caur šādām pazīmēm:
- pārkaršanas dzinēju;
- dzinējs darbojas zaudē takts;
- smaka no izplūdes gāzēm no zem pārsega;
- pēdas dzinēja eļļas dzesētāja;
- blīvs balts dūmu no izplūdes caurules;
- neparasts troksnis motora darbībai laikā;
- naftas noplūde no motora galvas vāka.
Cēloņi defektu cilindra galvai
Lielākā daļa anomālijas cilindra galvas, jo īpaši plaisu sadales vārpstas un paātrinātu nodilumu no vārsta uzmavas izraisa nevērības noteikumus transportlīdzekļa izmantošanas, kas ievērojami palielina motora slodzi. Optimālais režīmā motora tiek sasniegts, kad braucot ar vidēju apgr./min, jo braucot pie zemiem apgriezieniem padara to atsevišķos transportlīdzekļos, eļļas sūknis darbojas pie zemas plūsmas, un detaļas netiek pienācīgi mitrināta, kad augstu rpm palielina berzi un abrazīvs nodilumu dzinēja detaļām. Ziemā, nesāc braukšanu bez dzinēja iesildīšanās.
Arī iemesls daudziem trūkumiem vienības ir pārkaršana dzinējs. Ļoti augsta temperatūra ir iemesls deformāciju cilindra galvas dizainu. Tas pasliktina blīvējuma locītavas cilindra bloka un galvu, kas veicina priekšlaicīgu nodilumu dzesēšanas sistēmas un dzinēja daļas. Turklāt, temperatūras izmaiņas palielina risku plaisu starp kanāliem dzesēšanas un mitrināšanas. Par naftas iekļūšana dzesēšanas sistēmā, samazina tā efektivitāti, palielinot pārkaršanu motora. Tomēr pāreja dzesēšanas šķidruma tvertnē, ir daudz bīstamāka. Šādā gadījumā, nekavējoties jāpārtrauc lietot transportlīdzekli.
Izmantojot zemas kvalitātes eļļu vai dzesētāju, nav norādīts laiks efektu priekšlaicīga aizsprostošanos attiecīgajiem kanāliem un veicina veidošanos oglekļa noguldījumi uz to virsmas.
Cilindra galvas remonts
Darbības joma un nozīme remontu nosaka eksperti diagnozes. Dažreiz aizstāšana eļļa blīves vārsta kāta, ventiļiem, to montāža un piedurkni ieteicamajiem kanāliem un attīrīšanai dūņu un netīrumiem, ir pietiekams, lai atsāktu funkcionalitāti vienību. Nelielas plaisas tiek remontētas metināšanu, un virsmas vārsta tiek atjaunotas maļot. Ja daļa tiek deformēts, piedurkņu vārsta ligzdu nodilums ir pārāk smaga, nomainīt cilindra galvā.
Cilindra galvas maiņa
Demontāža cilindra galva ir pievienota noņemšanai daudzās un sistēmu, un šķidruma drenāžu. demontāžas laikā, ir svarīgi pastiprināt montāžas skrūves, izmantojot piemērotu momentu saskaņā ar īpašu mārketinga plānu. Tas ir ļoti sarežģīts un svarīgs process. Tāpēc cilindra galva jāaizstāj ar autorizētā servisa auto.