
Devējs Eļļas Temperatūra par auto
Devējs Eļļas Temperatūra interneta veikals
Eļļas līmeņa rādītājs ir iekārta eļļas līmeņa mērīšanai. Tas atrodas automašīnas motora blokā. To ir viegli atrast pēc krāsainā gredzena vai krāsainā roktura. Lai noteiktu eļļas līmeni ir nepieciešamas paņemiet eļļas līmeņa rādītāju un notīrat to ar tīru lupatu. Tad ievietot eļļas līmeņa rādītāju ,cik dziļi vien iespējams. Pēc kā izvelciet ot atkal un nolasiet rādījumu.
Pirms jūs pārbaudat eļļas līmeni, ir nepieciešams apstādināt motoru, lai eļļa ietecētu atpakal eļļas tankā. Motorā nevajadzētu būt pārāk daudz vai pārāk maz. Atšķirība starp mazāko daudzumu un lielāko daudzumu uz eļļas līmeņa rādītāja vajadzētu būt ap 1 litru. Ja eļļas daudzums ir mazāks, tad jums ir nepieciešams pievienot eļļu. Motoram nevajadzētu darboies bez eļļas, jo tas var saplīst. Bojāts eļļas līmeņa rādītājs būtu jāsalabo nekavējoties, lai varētu pārbaudīt eļļas līmeni jebkurā momentā.
Eļļas līmeņa rādītāja nomaiņa neizmaksās dārgi. Ir ļoti svarīgi, lai eļļas filtrs der jūsu automašīnas modelim. Bojāts līmeņa rādītājs var rādīt nepareizus rādījumus. Vai jums ir nepieciešamas tādas auto daļas kā pagrieiziena rādītāji, amortizatori, ģeneratori, transmisija vai tālās gaismas? Mūsu interneta veikalā jūs atradīsiet visu ko jums vajaga.
Kā noteikt dzesēšanas šķidruma temperatūras devēja defektus
Temperatūras sensora rādījumam ir jāatbilst dzinēja temperatūrai. Ja detaļa uzrāda augstu temperatūru tad, kad dzinējs ir auksts, vai gluži pretēji – rāda zemu temperatūru, kad dzinējs ir uzkarsis, tad šī detaļa ir bojāta. Sensora sprieguma pārbaudi veic ar voltmetra palīdzību. Atdzesētas detaļas rādītājam jārāda vidēji 3 V. Paaugstinot temperatūru, spriegumam jāsamazinās līdz 0,5 V. Ja pārbaudē tika konstatēts, ka sprieguma līmenis pārsniedz normu, tas nozīmē, ka nav zemējuma. Ja rādījums ir vienāds ar 0, tad nav ieejošā sprieguma vai arī vadi ir pārāk īsi.
To, ka dzesēšanas šķidruma temperatūras sensoru ir jāapskata, Jūs sapratīsiet pēc šādām pazīmēm:
- Būtiski ir palielinājies degvielas patēriņš;
- Oglekļa dioksīda daudzums, ko satur izplūdes gāzes, ir pārsniedzis normu;
- Dzinēju ir grūti iedarbināt;
- Dzinējs darbojas nestabili;
- Detaļas elektriskā pretestība ir strauji kāpusi;
- Tukšgaitas apgriezieni ir kļuvuši augstāki.
Tāpat sensora funkcionalitāti ir jāparbauda arī gadījumā, ja dzinējs ir ļoti pārkarsis vai ir bijis mainīts.
Dzesēšanas šķidruma temperatūras devēja defektu cēloņi
Dzesēšanas šķidruma sensors darbojas samērā agresīvos apstākļos. Tas ir pastāvīgi pakļauts ķīmisku vielu ietekmei, temperatūras un sprieguma maiņām, vibrācijām. Vieni no neaizsargātākajām sensora komponentēm ir blīves, fiksatori un vadi.
Ar laiku gumijas blīves, kas pastāvīgi saskaras ar dzesēšanas šķidrumu, zaudē savas īpatnības, nodilst vai saplaisā, tādējādi nespējot tikt galā ar savām funkcijām. Dzinēja dzesēšanas sistēmas hermētisma traucējumi var izraisīt daudzus bojājumus, tādēļ, ja esat pamanījis dzesēšanas šķidrumu ap sensoru, to ir nekavējoties jānomaina. Dažreiz atstarpju parādīšanās starp detaļas korpusu un uzstādīšanas kontaktu veicina fiksatora bojājumus. Tas var rasties uzstādīšanas laikā pieļauto kļūdu dēļ, piemēram, pielietojot pārmērīgu spēku skrūvējot detaļu.
Detaļas skavas un kontakti lielā mērā ir pakļauti korozijas riskam. Tāpat tie var sabojāties elektriskajā ķēdē esošā sprieguma kritumu vai īssavienojuma dēļ.
Gadās, ka sensors salūzt uzreiz pēc tā uzstādīšanas. Iespējams, tas ir bijis ražošanas brāķis vai zemas kvalitātes sensors.
Temperatūras sensora maiņa
Visiem ir zināms, ka sensoru neremontē, un, ja radušies bojājumi, to maina. To var paveikt paša spēkiem. Tam ir nepieciešams atvienot negatīvo akumulatora klemmi un nodrošināt piekļuvi sensora atrašanās vietai. Iespējams, būs jādemontē gaisa filtrs. Pēc tam ir jāatvieno vadu bloku no bojātā sensora un jāatskrūvē to. Pēc tam vecā detaļa jānomaina pret jaunu, jāpievieno vadi un jāuzstāda atpakaļ viss noņemtais.