
Eļļas Radiators par auto
Eļļas Radiators interneta veikals
Eļļas dzesētājs ir svarīga daļa eļļas un dzesēšanas sistēmā. Tam ir jāpazemina eļļas temperatūra..Eļļas dzesētājs ir noteikts standarts ikvienai automašīnai, tādēļ, ka eļļa ir vislabākā smērviela. Kad mēs sākam runāt par dzesēšanu, tai ir jābūt efektīvai jebkurā gadījumā. Kad motors darbojas , motorā uzkāpj auksta temperatūra, kas uzkarsē ūdeni ļoti karstu. Tajāmpašā laikā eļļa uzkarst vēl karstāka. Līdz ar efektīvu karstuma apmaiņu, atdzišana notiek iekšienē. Priekš efektīvas siltuma apmaiņas, eļļas dzesētāji ir radīti tā, lai tie nodrošinātu lielāko iespējamo vietu dzesēšania.
Nerūsējošais tērauds vai alumīnijs ir materiāli ko izmanto eļļas dzesētājiem, tomēr, visi materiāli itr izmantojami, kam ir augsta karstumizturība. Nav grūti atrast kur atrodas eļļas dzesētājs, vajag tikai pārbaudīt dzesēšanas sistēmu. Visizplatītākais eļļas dzesētāja defekts ir noplūde. Lielākajā daļā šo gadījumu, šo gadījumu problēmu var salabot tikai nomainot divus uzgriežņus. Ja tas neko nemaina, tad ir nepieciešams nomainīt visu dzesētāju. Nomainot eļļas dzesētāju, pirmkārt ir jāsamazina eļļas daudzums, lai eļļa nenonāktu dabā.
Pēc eļļas dzesētāja nomaiņas ir jāpapildina eļļas undzesēšanas šķidruma daudzums. Eļļas dzesētājs var izmaksāt ļoti dārgi, tādēļ sākumā vajadzētu salīdzināt cenas. Mūsu interneta veikalā jūs varat atrast vislabāko piedāvājumu.Kā arī jūs varat iegādāties impulsa ģenerātoru, galveno cilindru, tauri, apkures radiatoru, kondicioniera siksnu, ķīļrievsiksnu, un daudzas citas automašīnu rezerves daļas. Mūsu interneta veikalā ir atrodams plašs auto rezerves daļu klāsts, dažādu zīmolu automašīnām.
Kā noteikt eļļas radiatora defektus
Lai pārbaudītu eļļas radiatoru, jānolej eļļa un jāatvieno tas no sistēmas. Pirmkārt, jāpārbauda jāpārbauda drošības vārsta darbība. Tam jāatverās tad, kad eļļas spiediens pārsniedz 0,12 MPa.
Tāpat jāpārbauda, vai detaļas iekšpusē nav defektu vai aizsērējumu.
Profilakse jāveic ik pēc 2-3 gadiem. Pareizi izmantojot sistēmu, detaļa var nokalpot 10 gadus un pat ilgāk.
To, eļļas radiators ir jāapskata, sapratīsiet pēc šādām pazīmēm:
- Eļļas pleķi uz detaļas;
- Dzinējs pārkarst;
- Izplešanās tvertne ir apsūbējusi tumšā krāsā.
- Dzinējs zaudē jaudu pie lieliem apgriezieniem;
- Dzinēja eļļa ir kļuvusi viskozāka.
Eļļas radiatora defektu iemesli
Viens no galvenajiem detaļas defektiem ir korozija, kas rodas mitruma vai augstas temperatūras ietekmes dēļ.
Mehānisku bojājumi parasti rodas spēka ietekmes rezultātā. Tas var radīt arī drošības vārsta deformāciju, kas atvieno radiatoru, spiedienam samazinoties sistēmā.
Mehānisma darbība ir samērā ļoti atkarīga no darba kārtībā esošām savienojošām šļūtenēm un blīvelementiem. Temperatūras svārstību, mitruma kondensācijas, netīrumu iekļūšanas dēļ tie var saplaisāt.
Eļļas noplūde savienojumu un stiprinājumu vietās var parādīties nepareizi uzstādot detaļu vai vaļīgu stiprinājumu skrūvju dēļ.
Eļļas radiatora remonts un maiņa
Ar remontu var novērst tikai detaļas aizsērējumu vai blīvju bojājumus. Tā laikā notiek blīvgredzenu maiņa un sistēmas tīrīšana.
Uzstādot radiatoru, uzmanību jāpievērš stiprinājumu griezes momentam. Šim rādītājam jābūt 25 N·m. Stiprinājumu skrūvēšanai ieteicams izmantot dinamometrisko atslēgu.
Ja radiatora šļūtenēm ir kaut mazākie defekti, detaļu ir pilnībā jānomaina.