
Ieplūdes Vārsts par auto
Ieplūdes Vārsts no labākajiem ražotājiem
Ieplūdes Vārsts —
Ieplūdes Vārsts: noderīga informācija
Iesmidzināšanas vārsts kalpo kā benzīna nogādātājs sadegšanas kambarī. Tas atrodas ieplūdes caurules priekšā. Mūsdienās dīzeļdegvielas motoros tiek izmantotas iesmidzināšanas sistēmas.Vecākās automašīnās ar dīzeļdegvielas motoru iesmidzināšana ir regulēta ar hidraulisko sistēmu. iekšdedzes motoriem tiek izmantoti elektromagnētiskie vārsti ar elektronisku kontroli. izmanto elektromagnētiskos vārstus ar elektrisko kontroli. Precīza injekcijas atrisina visas problēmas, ja mēs runājam par optimāli izmantot dzinēja jaudu. Ja ir injekcijas vārsti traucējumu, tas ietekmē degšanu.
Vairumā gadījumu problēma ir tā, ka degviela ir neregulāri apsmidzina. Dzinējā parādās klauvē, un šajā gadījumā tas deg , daudz vielu neapstrādātādegvielā. Citas problēmas rodas, ja injekcijas ir uzstādītas nepareizi. Ja injekcijas vārsti ir vērsti uz balona sienas, naftas uzņēmums izdeg un tā saukto "sarūsējuši traipi" parādās. Turklāt, tas var izraisīt pārkaršanu, kas ved uz virzuļa dedzināšanu. Ja ir problēmas ar degšanas, vadītājs dzird dīvainus trokšņus dzinējā.
Tas ir iemesls, lai pārbaudītu dzinēju un degvielas iesmidzināšanas vārstus īpaši. Vecajām automašīnām ir iespējams pārbaudīt vārstus bez palīdzības. Mūsdienu automašīnas ir daudz elektronikas, un būs diezgan grūti, to apkopt. Vai jūs meklēt ģeneratorus, bremžu cilindrus, ķīļrievsiksnu, gaisa kondicioniera kompresorus, bagāžas nodalījumus vai jebkuras citas automašīnas rezerves daļas? Izmantojiet meklēšanas funkciju, mūsu interneta veikalā, un jūs atradīsiet nepieciešamās detaļas. Mēs piedāvājam Jums plašu auto daļu sortimentu.
Kā noteikt ieplūdes vārsta defektus
Detaļas pārbaude noris divos etapos. Pirmais, ko dara uz specializēta stenda ar datora palīdzību, ir visas sistēmas pārbaude.
Pēc tam sistēmu izjauc un vārstu demontē. Apskates laikā ir jāpārbauda, vai uz detaļas nav kvēpu, un vai tā nav bojāta mehāniskas ietekmes rezultātā. Īpašu uzmanību jāpievērš vārsta regulēšanai un tā novietojumam ligzdā. Pirms pieķeraties pēdējam posmam, dzinējam ir jāļauj atdzist. Pēc tam uzstādiet virzuli saspiedes takts beigu punktā. Vēlāk atskrūvējiet otru uzgriezni, kas uzskrūvēta uz galvenās, un, izmantojot mērtausti, noregulējiet attālumu. Optimālajam attālumam ir jābūt tādam, kas ļauj mērtaustim ieiet tajā ar redzamu piepūli.
Atgādinām, ka vārstus nedrīkst regulēt vienus pašus. Jāpielāgo arī citas detaļas. Nomainot vārstu, neaizmirstiet noslīpēt jauno detaļu, pielāgojot ligzdai.
To, ka ieplūdes vārstu ir jāapskata, Jūs sapratīsiet pēc šādām pazīmēm:
- motors klauvē un rada citas neraksturīgas skaņas visos savas darbības režīmos;
- Dzinējs raustās;
- Palielināts degvielas un motoreļļas patēriņš;
- Dzinējs nepareizi darbojas pie maziem apgriezieniem un patvaļīgi slāpst.
Ieplūdes vārsta defektu iemesli
Ja detaļa ir bojāta vai pilnībā salūzusi, tas var būt saistīts ar nekvalitatīvas degvielas vai motoreļļas izmantošanu. Benzīns, kuram ir zems oktānskaitlis, rada nepietiekamu degvielas detonāciju, kura dēļ rodas liela slodze uz virzuļu grupu. Tā rezultātā tiek novērota dzinēja darba temperatūras paaugstināšanās. Uz virzuļu šķīvja krājas kvēpi, kas, sasniedzot noteiktu biezumu, atdalās un iekļūst starp ligzdu un noslīpinājumu. Tādējādi pārkarst šķīvis un pasliktinās kontakts ar ligzdu.
Nerets detaļas bojājumu cēlonis ir attāluma samazināšanās starp vārstu un ligzdu. Jo lielāks ir attālums, jo detaļa ātrāk nodilst, bet dzinējs – salūzt. Samazinoties attālumam, ieplūdes vārsts pārstāj pildīt savas funkcijas. Tā rezultātā degviela savlaicīgi nenokļūst cilindros. Izmantojot transportlīdzekli, kura vārsti ir aizvērti, tiek pārkarsēts dzinējs un pastāv risks, ka priekšlaicīgi salūzīs cilindri.
Iemesls, kādēļ ieplūdes vārsts izkūst, var būt pārāk ātra vai, gluži pretēji, pārāk lēna aizdedze. Tādēļ, ja detaļa ir salūzusi, obligāti pārliecinieties par to, vai aizdedzes apsteidzes leņķis ir uzstādīts pareizi.
Ieplūdes vārsta maiņa
Nekādi remondarbi nespēs novērst pat mazākos vārsta bojājumus, tādēļ to būs pilnībā jānomaina.
Lai demontētu detaļu, pirmkārt, atvienojiet gāzu sadales mehānisma siksnu un noņemiet sadales vārpstas vāciņu. Iesakām ar marķieri atzīmēt kompensatoru un svārstīgo sviru secību.
Lai pievilktu skrūves, kas fiksē sadales vārpstas vāciņu, izmantojiet dinamometrisko atslēgu. Griezes momentam jābūt tikai 10 Nm.
Lai vārsti nodiltu vienmērīgi, labāk nomainiet visas detaļas vienlaicīgi.