Kardānvārpsta, Galvenais Pārvads par auto

Kardānvārpsta, Galvenais Pārvads interneta veikals

Vārpsta ir atbildīga, ka katra no automobiļu riteņu kustībām nebūs nejauša, bet būs gluda un viendabīga pie riteņa rumbas. Riteņa gultnis sastāv no diviem gredzeniem, iekšējā un ārējā gredzena. Trīs veidu riteņu gultņi tiek izmantoti ir visbiežāk: radiālo lodīšu, gredenveida un konusveida rullīšu gultņi. Riteņa gultnis nes ne tikai automašīnas svaru, bet arī uz riteņa ass balstiekārtu spēku.

Vārpstas ir pastāvīgi pakļauti lielām slodzēm, transportlīdzekļa ekspluatācijas laikā. Problēmas ar vārpstiem var rasties pēkšņi, bet šāda situācija notiek ļoti reti. Vairumā gadījumu, kļūdas vai defekta rezultātā rodas nodilums. Kvalificēti un pieredzējuši mašīnisti zina viņa automašīnu ļoti labi, un viņš klausās automašīnas skaņās. Problēma riteņa rumbas gultņos rada troksni braukšanas laikā. Tas ir īpaši raksturīgi braucot ceļa līkumā: uz kreisā pagrieziena jūs varat dzirdēt skaņu no labā riteņa un pretēji. Vēl viena uzkrītoša pazīme riteņu gultņu nodilumu ir aizkustinoša vibrācija. Tādēļ jūs varat "sajust"problēmu riteņa gultņos.

It īpaši, ja vibrācijas tiek novērots gadījumos, kad nespiežat bremzea. Ja daļa ir bojāta, tā ir jānomaina, taču šis darbs nav piemērots amatieriem. Noņemšanai un uzstādot riteņu gultņus jums nepieciešami īpaši instrumenti. Turklāt, tas prasa spēcīgu fizisku piepūli. Maz ticams, ka āmuru vai citi rīki ir piemēroti šim darbam. Ja jums ir nepieciešams zināmas apkopes daļas, jūs atradīsiet tās mūsu veikalā. Šeit Jūs varat atrast taures, amartizatori, uzmavas, vārpastas un citas automašīnu rezerves daļas.

Kardānvārpstas bojājumi

  • rezerves daļa ir deformējusies vai ir bojāta mehāniskas iedarbības rezultātā;
  • piekares balsta bojājumi;
  • plaisas izveidošanās vārpstas krustenī;
  • pārāk liela detaļas savienotājelementa brīvkustība;
  • iestrēgusi vienāda leņķiskā ātruma kardāna locīkla;
  • rievsavienojums ir nodilis vai bojāts;
  • sastāvdaļas gultņi ir nodiluši vai bojāti.

Kardānvārpstas bojājumu pazīmes

  • smērvielas sūce;
  • pēc iedarbināšanas pārnesumkārba rada tai neraksturīgas skaņas;
  • transportlīdzeklis vibrē braukšanas laikā;
  • mašīnas paātrinājuma laikā dzirdami netipiski trokšņi;
  • grūti pārslēgt ātrumus.

Kardānvārpstas bojājumu iemesli

  • atslābuši daļas stiprinājumi;
  • vārpstas tiek lietota ilgāk, nekā ieteicams;
  • nepareizi uzstādīta vārpsta;
  • braukšana pa sliktas kvalitātes ceļiem;
  • agresīva braukšanas maniere;
  • automašīna pastāvīgi ar asu kustību uzsāk braukšanu;
  • sistēmā trūkst eļļas, vai arī tās nav vispār;
  • blīvslēgu bojājumi;
  • sistēmā ir nokļuvuši netīrumi vai svešķermeņi;
  • detaļas līdzsvara zudums;
  • savienojumi nesakrīt ar vārpstu.

Diagnostika

Ja vizuālas apskates laikā ir konstatēts, ka vārpsta ir bijāta, tad ir jāveic daudz rūpīgāka diagnostika tehniskās apskates servisā.

Sastāvdaļas diagnostika ir jāveic ik pēc katriem nobrauktajiem 40 tūkstošiem kilometru. Pirmkārt, pārbaudiet, vai detaļa nav zaudējusi līdzsvaru, un vai sistēmā ir pietiekami smērvielas. Ja tiek izmantota parasta transmisijas eļļa, tā ir jāpielej ik pēc katriem nobrauktajiem 10 – 15 km ar speciālas spiednes palīdzību.

Rezerves daļas lietošanas mūžs ir paredzēts apmēram 300 tūkstošiem nobraukuma kilometru. Tomēr detaļas lietošanas termiņš ir atkarīgs no ekspluatācijas vieda; lietošanas termiņu var būtiski saīsināt agresīva braukšana maniere un sliktas kvalitātes ceļa segums. Ja tehniskā apskate netiek veikta regulāri, tad vārpsta var kļūt nederīga jau pēc nobrauktiem 120 tūkstošiem kilometru.  

Kardānvārpstas remonts un nomaiņa

Lai veiktu vārpstas remontu vai nomaiņu, būs nepieciešami speciāli instrumenti. Lielākoties sastāvdaļa zaudē līdzsvaru. Ja vārpstas novietojums sistēmā ir nepareizs, tad ar to saistītie mehānismi daudz ātrāko nolietojas. Tāpēc vārpstas līdzsvars tiek atjaunots katras plānotas tehniskās apskates laikā.

Svarīgi, lai tiktu ņemti vērā iezīmējumi, jo nepareiza novietojuma dēļ vārpsta var deformēties. Atbilstoši normai rezerves daļas padeves leņķis ir 0–20o.

Vārpsta ir obligāti jānomaina, ja tā ir būtiski bojāta mehāniskas iedarbības rezultātā vai arī tās lietošanas termiņš ir iztecējis. Jaunu detaļu ir jāuzstāda vienīgi tehniskās apkalpes servisā.

Kardānvārpsta, Galvenais Pārvads no labākajiem ražotājiem
Kardānvārpsta, Galvenais Pārvads oriģinālā kvalitātē no SPIDAN ražotājs Kardānvārpsta, Galvenais Pārvads oriģinālā kvalitātē no DT ražotājs Kardānvārpsta, Galvenais Pārvads oriģinālā kvalitātē no FEBEST ražotājs Kardānvārpsta, Galvenais Pārvads oriģinālā kvalitātē no PASCAL ražotājs Kardānvārpsta, Galvenais Pārvads oriģinālā kvalitātē no CORTECO ražotājs Kardānvārpsta, Galvenais Pārvads oriģinālā kvalitātē no BUGIAD ražotājs Kardānvārpsta, Galvenais Pārvads oriģinālā kvalitātē no TEDGUM ražotājs
Augstākās kvalitātes daļas: Kardānvārpsta, Galvenais Pārvads savai automašīnai
Saņemt PASCAL Kardānvārpsta, Galvenais pārvads G8Y001PC par auto par zemu cenu 37,57 €
-20%
37,57 €
46,96 €
iesk. 21% PVN, Piegāde
x Kardānvārpsta, Galvenais pārvads | PASCAL G8Y001PC
Daļu informācija
  • Zobu skaits: 25
  • Diametrs [mm]: 100
  • Augstums [mm]: 40
Ir noliktavā Informācija
  • Kontakti
  • Noteikumi un nosacījumi
  • Privātuma politika
  • Uzņēmums
  • Maksājums
  • Piegāde
  • Preces atgriešana
  • Aizvietošana