
Auto Klaņa gultnis
Klaņa gultnis —
Klaņa gultnis: noderīga informācija
Kā noteikt klaņa gultņa defektus
Diagnoze gear mehānisms savienojuma stienis ir ne tikai laikietilpīga, bet arī īpašs aprīkojums. Tāpēc ir vislabāk, ja izdarīts darbnīcā.
Galvenās gultņus kloķvārpstas pārbaude tiek veikta posmos. Vispirms jums ir nepieciešams, lai noteiktu eļļas spiediena maģistrālā cauruļvada. Šim nolūkam tas tiek izmantots īpašs mērierīci, kas aprīkots ar sakabes uzmavu un slāpētāju mīkstinātu pulsing smērvielu. Tas nepieciešams, lai iesaistīties eļļas filtra vāku un izmērīt eļļas spiedienu, kad motors ir silts, kad tukšgaitā.
Ja spiediens ir zemāks nekā parasti, tas aizņem vēl solis kontrole: izmantojot automobiļu stetoskops dzirdēt klauvē dzinējā. Kontrole tiek veikta ar dzinēja izslēgšanas. Dzinēja darbības rādītāji tiek simulēta, izmantojot kompresors vakuuma sūkni. Slim slīdgultņi savieno stieņu parasti rada troksni formā klauvēt mērenas intensitātes, bet troksnis ir skaļāks nekā galvenie gultņiem.
Kad jūs dzirdat klauvē, plaisa starp kontaktpersonām sastāvdaļām būs jāmēra, izmantojot speciālu aprīkojumu. Ja jūs pārsniedz noteiktos limitus, dzinējs būs izjauktas un pārbauda gultņus. Mainīt krāsu virsmas traipiem, izturība pret koroziju un lieces ne tikai norāda uz vajadzību aizstāt, bet tie arī nosaka cēloni neveiksmes.
Nepieciešamība pēc diagnostikas plānas slīdgultņi savieno stieņu precizēt ar šiem simptomiem:
- Kalšanai karstu dzinēju, kopā ar apgaismojumu no eļļas spiediena rādītājs;
- Zems eļļas spiediens;
- Patvaļīgi apturot dzinēju.
Klaņa gultņa defektu cēloņi
Slim slīdgultņi savieno stieņu jāstrādā apstākļos palielinātas slodzes un nepārtraukti ir pakļauta abrazīvai valkāšanai. Viņu priekšlaicīga nobrāzumi var rasties samazināta spiediena ar dzinēja eļļošanas sistēmu, izmantojot nepiemērotu eļļas vai zemas kvalitātes eļļu ar nepietiekamu viskozitāti. Pārāk plānas eļļas plankumus nevar izturēt lielas slodzes un iznīcināt. Tas noved pie pārkaršanas gultņu karterī tapu un gultņu pati, kā rezultātā kūst un locīšanas.
Vieglās eļļas pārklājumu var veidoties arī sakarā ar ielaušanos degvielas vai dzesēšanai motora eļļošanas sistēmu, sakarā ar to, samazinās likmi viskozitātes smērvielu. Maisījumi augstu viskozitāti ir riskanti motors, jo brīdī uzsākšanas, it īpaši ziemā, nevis tās komponenti pietiekami ieeļļot.
Priekšlaicīga atteice sastāvdaļu zobratu mehānisma savieno stienis var būt saistīta ar aizkavētu eļļas maiņa un eļļas filtru. Piesārņotājiem smēreļļas, kas darbojas kā abrazīvām daļiņām, kas galu galā noved pie nodiluma un zošúchaniu saskares virsmas.
Dzīve gultņiem no savienojuma stieņa ir ļoti atkarīga no braukšanas stila. Bieža īsie braucieni un braukšanas mazu ātrumu, straujš paātrinājums paātrinājuma un izraisa nogurumu un deformācijas daļu, kā arī rada koroziju uz tiem.
Klaņa gultņa maiņa
Detaļu nomaiņu tiek veikta katru lielu dzinēju remontu, nav obligāta. Lielas noguldījumu lielāka biezuma ir uzstādīti nevis nolietoto daļu. Turklāt, kloķvārpstas pagriezts uz leju un pulēta augšu. Darbs saistīts ar atjaunotu funkcionalitāti prasa precizitāti, lai viņi var izdarīt tikai ar autoservisu.