
Auto Pusass putekļu gumijas
Pusass putekļu gumijas —
Pusass putekļu gumijas: noderīga informācija
Kā atpazīt defektu sinhronā kardānsavienojuma putekļu sargiem
Lai atpazītu defekts daļas, jums ir nepieciešams, lai pārbaudītu tā izejas. Uz virsmas piedurknes nav jābūt plaisāšanas. Parasti tas ir diezgan grūti atpazīt mikroplaisas daļās. Tāpēc efektīvākai pārbaudei, jums ir nepieciešams pacelt priekšējo daļu transportlīdzeklim izmantojot domkratu un pagrieziet stūres ratu, cik vien iespējams: kaitējums ir vairāk redzams izstiepts gumiju. Kā dzīve pastāvīga ātruma locītavas tieši atkarīgas no šīs daļas stāvokļa, ir ieteicams pārbaudīt tos vismaz reizi mēnesī.
Jūs varat atrast, ka kopīgos sargi pieprasīt diagnozi caur šādām pazīmēm:
- neparastas skaņas braucot var dzirdēt jomā priekšējā piekare, palielinot vai izzūd pagrieziena laikā;
- vilktu transportlīdzekli paātrinājuma laikā.
Sinhronā kardānsavienojuma putekļu sargu defektu cēloņi
Savienojumu aizsargi nepārtraukti ir pakļauta netīrumiem un mitrumu, kaitīgu ķimikāliju un citiem agresīviem faktoriem. Šī iemesla dēļ, zemas kvalitātes daļas ne tikai nolietojas daudz ātrāk, bet var izraisīt priekšlaicīgus locītavu.
Seguma iznīcināšana bieži rodas sakarā ar izmantošanu bez saskaņošanas taukiem vai tās trūkumu. Daži smērvielas var saturēt sastāvdaļas, kas rada kaitējumu gumiju. Ja mitrināšana ir nepietiekama, palielinot abrazīvo nodilumu, viru, kopā ar pieaugumu summu siltuma izveidots. Vāki iekšējās locītavas atrodas tuvāk dzinējam, un līdz ar to ir vairāk pakļauti ietekmi augstas temperatūras un var laiku kust uz virsmas; savukārt ārējā korpusā locītavām ir vairāk uzņēmīgi pret mehāniskiem bojājumiem, jo īpaši, punkcija ar asiem priekšmetiem. Bet tie var arī kust, piemēram, ja mezgls ir pārkarsis nodiluma dēļ gultņa.
Sinhronā kardānsavienojuma putekļu sargu maiņa
Šīs daļas ir vienreizlietojama, tāpēc ir bojājums prasa nomaiņu. Jūs varat uzstādīt jaunu daļu par sevi, bet tas prasa īpašu rīku kopums. Ieteicams nomainīt gumijas segt iekšējās un ārējās savienojumus tajā pašā laikā, tāpēc tas ir labākais, lai iegādātos komplektu pārklāji vārpstas. Visērtākais veids, kā veikt garantijas remontu uz stikla vai rampas. Lai nomainītu vāciņu locītavu, izpildiet šādus soļus:
- Ieslēdziet stāvbremzi.
- Izmantot uzgriežņu atslēgu, lai noskrūvēt rumbas uzgriežņi.
- Ar atslēgu atbilstoša diametra, savienojums uzmavas, lai novērstu stabilizators.
- Noņemiet riteni pēc atlaižot skrūves.
- Noņemiet tie rod end. Lai to izdarītu, jums ir nepieciešams zirgs.
- Demontēt iekšējo atloka locītavu.
- Izņemiet savienojuma gultni.
- Uzmanīgi noņemt un izjaukt balsts ass ar savienojumiem uzmanīgi pavelkot to pie sevis.
- Noņemt aizsargslāni gredzenus, kas atrodas ārpusē korpusa.
- Ievietojiet ass vārpstas skrūvspīlēs un izjaukt viru izmantojot rīku. Ja jums nav atbilstošu aprīkojumu, jūs varat izmantot pieejamos rīkus, bet var darboties tikai uz iekšējās pusē daļu.
- Notīriet noņemts no konstantas ātruma kopīgā taukiem, netīrumiem un rūsas, un pēc tam demontēt.
- Uzlieciet jaunu vāku uz ass vārpstas, nostipriniet skavu.
- Ielejiet nepieciešamajā daudzumā, lai nosegtu un pārinstalēt nemainīga ātruma savienojumu vietā.
- Pilnīga samontēti ar šo procedūru apgrieztā secībā.