
Kartera Ventilācija par auto
Kartera Ventilācija no labākajiem ražotājiem
Kartera Ventilācija —
Kartera Ventilācija: noderīga informācija
Kā noteikt defektu kartera ventilācijas sistēmai
Jūs varat pārbaudīt darbību kartera ventilācijas sistēmas, izmantojot manometru. Lai to izdarītu, ir nepieciešams saistīt mērītāju ar eļļas ielietnes izmantojot speciālu adapteri. uzsildīt motoru pirms sākat mērījumus. Pie ātrumu 700-800 apgr./min, spiediens būtu 500-1500 Pa. Kad motora ātrums tiek palielināts līdz 2200-3500 apgr./min karterī ir radījis vakuuma 100 līdz 500 Pa. Ja spiediens nekrītas ar pieaugošo rotācijas, pārplūdes vārsts ir karterī neizdodas. Ja vakuuma pārsniedz normālo vērtību, visticamāk, gaisa filtrs ir aizsērējis.
Šīs vērtības tiek vispārināti. Tie ir piemēroti motors veidojums 1.8-3 litriem. Uzziniet, kāda ir gāzes spiediens karterī būtu jūsu transportlīdzekļa tehniskajā rokasgrāmatā.
Ja jums nav manometru, nodot savu roku pār ielietnes un lūgt asistentu palielinātu motora apgriezienu 2000-2500 apgr./min. Ja jums liekas, paaugstināts spiediens, tajā pašā laikā, kartera ventilācijas ir bojāta.
Lai novērtētu stāvokli pārplūdes vārsta, izjaukt to un izpūst viņu pirmais, no vienas puses, tad, no otras puses. Tādējādi darbības daļa ļauj gaisam plūst tikai vienā virzienā.
Jūs varat teikt, ka kartera ventilācijas sistēma ir jāpārbauda, izmantojot šādus apzīmējumus:
- eļļa aizbīdnis;
- nestabils tukšgaitas;
- mainot krāsu un smaržu izplūdes gāzes;
- degvielas patēriņš palielinājies;
- grūti iedarbināt dzinēju;
- pasliktināšanās dinamikas transportlīdzekļa;
- zudums dzinēja jaudu;
- neraksturīgas skaņas jomā ieplūdes kolektora.
Par defektu cēloņiem kartera ventilācijas sistēmas
Ieteicams, lai izskalotu karteri katrā ikdienas eļļas maiņa. Pretējā gadījumā deponēts netīrumi var traucēt šauru cauruļvadi, šļūtenes un savienojuma caurules. Tas rada ne tikai defektus sistēmas darbību, bet arī paātrinātu nodilumu tās daļām.
Izmantot zemas kvalitātes eļļas ir bīstami kartera ventilācijas. Aggressive vielas, ko satur kompozīcijā var iznīcināt gumijas blīvi, bet zema tīrīšanas efektivitātes rezultāti paātrinātu veidošanos nogulsnējumu iekšējās virsmas kanāla un šļūtenes, vārstu nosprostojums vai bojāt membrānu. Izmantojot transportlīdzekli ar darbības traucējumu vai nepietiekami mitrā dzinējs ir tādas pašas sekas.
Dažos gadījumos, sistēmas kļūmes rodas sakarā ar ūdens iekļūšanu tajā vai kondensācijas. Pie zemām temperatūrām, ūdens tiek iesaldēti, bloķējot ventilācijas caurules un šļūtenes. Lai novērstu šo problēmu, kartera sildīšanas tiek sniegta būvniecībā daudzu transportlīdzekļiem. Bet, ja tā ir bojāta, un automašīna tiek izmantota reģionā aukstā un mitrā klimatā, risks iesaldēšanas būtiski palielināsies.
Remonts un nomaiņa kartera ventilācijas
Bieži, darbība no kartera ventilācijas var atjaunot ar attīrīšanas punktu. Lai to izdarītu jums ir:
- Noņemiet dzinēja pārsegu.
- Atvienojiet šļūteni no liela zars ventilācijas slēdzi vārstu, pēc ekstrūzijas un ofseta sāniski sprādzi.
- Līdzīgā veidā, atvienot cauruli no mazo nozares ventilācijas - pirmais no savienotāja, tad vārstu.
- Atbrīvojiet vārstu un noskrūvēt to no vietas kompleksam cilindra galvas vāka.
- Atvienotu šļūteni no lieliem zariem no ventilācijas cilindra galvas pēc ekstrūzijas un ofseta pie sānu skavām.
- Izskalot noņemtas šļūtenes un vārsta benzīnu vai petroleju, tad žāvē ar saspiestu gaisu.
- Notīriet atveres uzkrātiem noguldījumiem.
- Pārinstalēt daļas veicot procedūru apgrieztā secībā.
Rūdītie vai sašķeltu šļūtenes, bojāta vai deformēts skavas jānomaina. Bojāta PCV vārstu var atjaunot, uzstādot jaunu membrānu. Bet, ja mājokļu vai ar vītni savienojums daļa bojāta, jums ir nepieciešams iegādāties jaunu daļu, vai, atsevišķos gadījumos, sistēmu vārstu vāka.
Bieži vien tas ir viegli nomainīt filtra eļļas separators atsevišķi. Lai to izdarītu, jums ir nepieciešams, lai noņemtu vāku vienību, pēc atbrīvošanas no termināļa; un pēc tam noņemiet bojāto detaļu un instalēt jaunu tajā pašā vietā. Jūs varat noteikt vārstu eļļas separators, ja nepieciešams.