
Sprauslas par auto
Smidzinātājs interneta veikals
Ieplūdes vārsts pieder pie gāzes apmaiņas vārstu kategorijas, kas apgādā balonus ar gaisu, dīzeļdzinēju vai degvielas. Tāpēc, kanāls vai vairākus kanālus atvērt, lai nesadeg maisījums, kas pilnīgi vai ar nelieliem zaudējumiem atstāt cilindru. Tajā pašā laikā ieplūdes vārsts ir pakļauts mazāk termiskā stresa nekā izplūdes vārstu, jo salīdzinot ar izplūdes gāzu gaisu vai maisījuma temperatūra ir zemāka.
Cilindru kamera citos ciklos gāzes apmaiņas jāaizlīmē, nevis ieplūdes un gāzes apmaiņas kanālus.Spēks nepieciešams, lai atvērtu vārstus tiek pārnests ar puslodes stūmējs, grūšanas stienis, vārsta sviru vai sadales vārpstas šūpuļzirgs, pirms tas sasniedz apakšējo izplūdes vārsta virzuli un augšējo ieplūdes vārstu (miris centrs). Tas ir pasākums, kas palīdz ātri palielināt gāzes uzņemšanu un beigušies. Ieplūdes vārsts var izbeigt ar ne vairāk kā 2 atsperēm, lai gāzes var plūst.Ieplūdes vārsts sastāv no vārpstas un plāksnes ar samalto nošķeltas 45 °, dažreiz ar mazāku leņķi.Grope tieši fits vārsta ligzdu, kas ir aizvērtā gredzens cilindra galvā.
Raksturīgi, temperatūra ieplūdes vārstu sasniedz 500 ° C un izplūdes vārsti 600 ° C, bet atvērt un aizvērt ar maksimālo ātrumu vairāk nekā 50 reizes sekundē ne augstāka par 700 ° C. vārsti. Sakarā ar lielām slodzēm un koroziju ieplūdes vārstu ir izgatavoti no hroma, silīcija un tērauda. Dažreiz vārsti nolietojas un ir nepieciešams tos aizstāt. Apmeklējiet mūsu tiešsaistes veikalu, kur jūs noteikti atradīsiet ne tikai vārsti, bet arī sadales vārpstas, bremžu kurpes vai eļļas filtru visām populārākajām auto zīmoliem. Pārliecināt sevi mūsu kvalitātes produktus un konkurētspējīgu cenu.
Kā noteikt vārsta sprauslas defektus
Lai pārbaudītu detaļas stāvokli, jānosaka oglekļa oksīda saturu katra cilindra izplūdes gāzēs. Ja sprauslas ir veselas, tad rezultāti nedrīkst atšķirties ar vērtībām.
Lai pārbaudītu, cik pareizi iesmidzinās degviela, jāpievieno osciloskopu pie transportlīdzekļa virsbūves un sprauslas kontrolmehānisma. Ja ir kādi defekti, tos parādīs izliekta līnija uz ierīces ekrāna.
Tālāk jāpārbauda kabeļa savienojumi. Lai to izdarītu, izmantojiet ommetru. Augstāk aprakstītā diagnostiku veic ar speciālu instrumentu palīdzību, tādēļ noteikti vērsieties servisā.
To, ka vārstu sprausla ir jāapskata, Jūs sapratīsiet pēc šādām pazīmēm:
- Automašīna kustās nevienmērīgi (raustās u.c.), kad dzinējs darbojas pie augstiem apgriezieniem;
- Dzinējs brīvgaitā darbojas nestabili;
- Palielinājies degvielas patēriņš;
- Dzinējs vairs nav tik jaudīgs;
- Detaļas atvere ir apdegusi;
- Dzinējs raustās;
- Automašīnas dinamika ir samazinājusies;
- Katalizators ir sabojājies;
- Apkvēpis smidzinātājs;
- Izplūdes gāzes kļuvušas toksiskākas.
Vārstu sprauslu defektu iemesli
Visbiežākais vārstu sprauslas defekts ir aizsērēšana. Detaļa ekspluatācijas laikā tiek pakļauta augstas temperatūras ietekmei, kā rezultātā smidzinātāja atveres apdeg ar sveķiem, ko satur degviela. Tāpat tas var būt saistīts ar slēgkonusu nepietiekamu hermētismu. Ogleklis, sasniedzot 5 mm biezumu, samazina sprauslas caurplūdes efektivitāti par 25 %. Izmantojot zemas kvalitātes benzīnu, kas satur sīkas, citas daļiņas, aizsērējas smalkais filtrs, kas paredzēts degvielas attīrīšanai, kā arī notiek dozējošās atveres ģeometrijas un degvielas izsmidzināšanas strūklas formas izmaiņas.
Ja sprauslas ir nodilušas vai vadīklu adatas ir iestrēgušas, tas var būt skaidrojamas ar detaļu zemo kvalitāti. Adatas mēdz iestrēgt arī tad, ja degviela netiek pienācīgi attīrīta, vai ja detaļas ir nepareizi uzstādītas.
Sprauslu mehāniski bojājumi var būt saistīti ar neakurātu remontu un automehāniķa nekompetenci.
Vārstu sprauslas remonts
Vienīgie iespējamie labošanas darbi šīm detaļām ir tikai netīrumu noņemšana. Tīrīšanu veic ik pēc 40 tūkstošiem km nobraukuma. Degvielas piedevas palīdzēs novērst piesārņojumu. Profilakses nolūkam pievienojiet tās degvielai ik pēc 3000 km nobraukuma.
Ja sprauslas aizsērēšanu nav izdevies novērst, attīriet to, izmantojot īpašu šķīdumu. Lai to izdarītu, atvienojiet sūkni un drenāžas maģistrāli, bet iesmidzināšanas sistēmas degvielas šļūteni ar stendu, kuram ir rezervuārs ar šķīdumu. Pirmās minūtes dzinējam jādarbojas tukšgaitā, pēc tam pakāpeniski palieliniet apgriezienus. Kopumā šāda procedūra aizņems aptuveni stundu. Ja detaļa ir stipri aizsērējusi (uz tās ir cietas nogulsnes), to būs jādemontē. Ultraskaņas tīrīšana ir samērā efektīva. Pirms tam netīro detaļu jāiegremdē tīrīšanas šķīdumā.
Vārstu sprauslas maiņa
Ja sistēmātiski tīrāt sprauslas, tad to kalpošanas ilgums var sasniegt aptuveni 200 tūkstošus km nobraukuma. Lai nomainītu detaļu, pirmkārt, samaziniet spiedienu degvielas rampā. Pēc tam noņemiet šļūteni, kas iet no gaisa filtra, tukšgaitas regulatora skavu, sprauslu vadu skavas, kā arī droseļvārsta novietojuma sensora skavas. Vēlāk atvienojiet šļūteni no degvielas spiediena regulatora un atskrūvējiet degvielas padeves šļūtenes rampā. Pēc tam atskrūvējiet skrūves, kas fiksē rampu, un noņemiet to. Atvienojiet sprauslas skavas un demontējiet to; nomainiet bojāto detaļu. Lai uzstādītu jaunu detaļu, izpildiet iepriekšminētos soļus pretējā secībā.