
Akumulatori — auto
Akumulatoru baterija —
Akumulatoru baterija: noderīga informācija
Kā atpazīt defektu akumulatoru
Diagnoze sākas ar akumulatoru vizuālo pārbaudi. Šim nolūkam, jums ir nepieciešams, lai atvērtu piekļuvi tās iekšējo daļu, kur atrodas plates. Lai to izdarītu, vienkārši izdzēst īpašo aizbāzni vāka. Sāciet ar novērtējot krāsu šķidro elektrolītu. Šķidrums ir jābūt tīrai. Ja tas ir tumšs vai krāsas sarkanā, tas norāda, ka akumulators plāksne ir iznīcināta. Šāda ierīce ir jānomaina. Tālāk, pārbaudiet, vai summa šķidro elektrolītu ierīcē ir pietiekami: visi valdes akumulators ir pilnībā pārklāti ar šķidrumu. Ja šķidruma līmenis ir nepietiekams, nomainiet to.
Tālāk, pārbaudiet akumulatora uzlādes līmeni. To var izdarīt ar manometru vai digitālais multimetrs. Nominālā vērtība ir 12.5-13V. Augšējā robeža norāda, ka akumulators ir pilnībā uzlādēts, zemu slieksni, kas atbilst pusei no maksas. Uzlādēts akumulators sprieguma lasījums ir no 13,5 līdz 14V. Ja tā ir zemāka, tas norāda, ka automašīna ir bojāta ģeneratora.
Var gadīties, ka akumulators ir nepieciešams diagnozi ar šādām pazīmēm:
- nepatikšanas Iedarbinot dzinēju;
- ātra akumulatora izlādes;
- Palielināts vibrācijas akumulatoru dzinēja darbības laikā;
- nestabila un starteris;
- augsta temperatūra galos.
Ja jūs izmantojat lietošanas noteikumiem, vidējais derīguma termiņu daļu no četriem gadiem. Ir ieteicams pārbaudīt akumulatora stāvokli Katras pārbaudes laikā.
Akumulatora defektu cēloņi
Izmantojot auto ar izlādēta ierīci vai tās ilgtermiņa glabāšanas iemesliem sulfatācijas akumulatora plāksnes. Šajā gadījumā, virsma akumulatora plāksnēm veidojas kristāli, kas nav izšķīdināta ar šķidro elektrolītu. Tas samazina aktīvo zonu plates un - kā rezultātā - samazinājumu akumulatora veiktspēju. Nolaidība no principiem uzlādes ierīci, nodrošina to, ka aktīvā masa tiek zaudēts no diska. Tad var rasties īssavienojums.
Pateicoties tikt pakļauti ļoti zemām temperatūrām, konsekvence daļa bieži traucēts. Bojājumi var būt redzamas (pietūkums un deformācija no korpusa, ar plaisu veidošanās) un netiešs (veidošanos microcracks ko nevar atzīti vizuāli, bet arī ietekmē uz šķidro elektrolītu un akumulatoru dzīves kvalitāti).
Neievērošana nepieciešamo līmeni šķidro elektrolītu un tās blīvums ir iemesls daudziem defekti daļās. Zems šķidruma līmenis izraisa iznīcināšanu ierakstus, un pārmērīgi augsta līmeņa noved pie noplūdes šķidrumu caur gaisa atverēm akumulatora. Tas, savukārt, veicina turpināt defektus citas transportlīdzekļa daļas. Piemaisījumu klātbūtne šķidro elektrolītu samazinās komunālo daļas.
Remonts un maiņa akumulators
Akumulatora remontu var veikt tikai tad, kad runa ir papildināt šķidro elektrolītu, pievelkot montāžas skrūves, tiritu. Gadījumā sulfation, īssavienojuma vai polaritātes maiņu, daļa ir jānomaina. Veicot apmaiņu, ir ieteicams, lai darbinātu elektrisko aprīkojumu auto (borta dators, navigācijas sistēma, radio), citu akumulatoru. Tas novērš nepieciešamību, lai atjaunotu savus iestatījumus, pēc darba.
Baterijas nomaiņa tiek veikta šādi:
- Izņemiet aizdedzes atslēgu un atveriet pārsegu automašīnas.
- Atskrūvējiet uzgriezni tip.
- Atvienojiet negatīvo termināla akumulatoru.
- Noņemiet aizsargapvalku un atvienojiet kabeli no pozitīvā termināla.
- Ja turētājspailē tiek izmantots, lai nodrošinātu akumulatoru, izņemiet to.
- Demontēt veco akumulatoru.
- Uzstādiet jauno daļu.
- vieta atkal sistēma apgrieztā secībā.