
Vāciņš Dzesēšanas Šķidruma Rezervuārs par auto
Dzesēšanas šķidruma vāks no labākajiem ražotājiem
Dzesēšanas šķidruma vāks —
Dzesēšanas šķidruma vāks: noderīga informācija
Kā atpazīt defektu dzesēšanas šķidruma tvertnes vāku
Dzesēšanas šķidruma tvertnes vāciņu pārbaude tiek veikta vairākos posmos. Pirmkārt, daļa būtu vizuāli pārbauda hermētiskumu savu spēli dzesēšanas šķidruma tvertnei nav plaisas, korozija, un noguldījumu kvēpu uz virsmas. Tad jums ir nepieciešams, lai pārbaudītu tās spēju uzturēt spiedienu laikā nepieciešams.
Lai novērtētu rīcību ieplūdes vārsta jānoņem vāciņu, cieši saspiest vienu no šļūtenes no dzesēšanas sistēmas (tā, ka gaiss izbēdzis no tā), un pēc tam aizveriet iepakojumu. Ja šļūtene nekavējoties atgriežas savā sākotnējā formā, vārsts darbojas pareizi.
Lai pārbaudītu izplūdes vārstu, iedarbināt motoru, karsē līdz darba temperatūru un pēc tam noņem tvertnes vāku. Ja jūs dzirdat hissing skaņas, tas nozīmē, ka daļa ir cieši nostiprināts. Bet tas, kā jūs nevar būt noteikt, pēc kura tiek aktivizēts spiediena vārstu.
Lai iegūtu visaptverošu diagnozi, nepieciešams sūknis ar manometru un izplešanās tvertne identiska tai, uzstāda transportlīdzeklī. Sūknis ir saistīts ar vienu no stiprinājuma tvertnē, un otrs ir saistīts improvizēto līdzekļiem. kakla tvertne jāaizver aizbāzni, kas ir jāpārbauda. Pēc tam, jums jāsāk sūkni un uzraudzīt spiedienu, kas tiek atvērts izplūdes vārsts: klikšķi, un tas parasti ir dzirdams svilpt. Ar laiku vēlāk svilpt no sūkņu palielinās, bet spiediens paliek pie nominālā daļa darbojas pareizi.
Var gadīties, ka dzesēšanas šķidruma rezervuārs vāciņu prasa diagnozi ar šādām pazīmēm:
- dzesēšanas viršanas normālās motora ekspluatācijas laikā;
- nepietiekams operācija no sildītāja pasažieru salona;
- dzesētāja noplūde no starp caurulēm un šļūteņu, bet arī no pārsprieguma tvertnes vāku;
- pēc ilgas stāvēšanas šļūtenes ir deformējušās;
- bieži dzinējs pārkaršana;
- pāris nāk no zem pārsega;
- dzesēšanas šķidruma līmenis pēkšņi samazinājies.
Defektu dzesēšanas tvertnes vāku cēloņi
Defektu daļa galvenokārt ir saistīts ar piesārņojuma. Uzkrātais netīrumi izraisa bloķēšanu vārstiem, neļauj stingri pieturoties pie uzstādīšanas vietām, kā rezultātā priekšlaicīgu atteici plombu. Noplūde no korķa, var rasties arī sakarā ar atslābtu atvilcējatsperes vai bojāto vītņu savienojumiem.
Ar izplešanās tvertnē noguldījumi tiek radīti dažādu iemeslu dēļ: sakarā ar stratifikācijas dzesēšanas sistēmas šļūtenes, dzesēšanas apmaiņa aizkavējas vai sliktas kvalitātes, ūdens izmantošanu, nevis dzesēšanai dzesēšanas sistēmā, iegūt eļļu tvertnē, uc Lai novērstu vēnu vārstu spraudni, jums ir reizēm flush dzesēšanas sistēmu un speciālie līdzekļi regulāri tīrīt netīrumus no pārsprieguma tvertni.
Aizstājot dzesēšanas šķidruma tvertnes vāciņu
Pat iesācējs vadītājs var tikt galā ar nomaiņu dzesētāja tvertnes vāku. Lai uzstādītu jaunu daļu, vienkārši atveriet pārsegu; piesardzīgi, lai netiktu sadedzināt dzesēšanas atskrūvēt vāciņu; Notīriet uzstādīšanas vietu ar netīrumiem un instalēt jaunu daļu.
Izvēloties korķa, apsvērt spiediena sākuma: kas norādīti uz tā virsmas vērtībām ir jāatbilst specifikācijām dzesēšanas sistēmas savu transportlīdzekli.