
Virzuļu Gredzeni par auto
Virzuļu Gredzeni no labākajiem ražotājiem
Virzuļu Gredzeni —
Virzuļu Gredzeni: noderīga informācija
Kā atpazīt defektu virzuļu gredzeni
Apskate grupa cilindra virzulis tiek veikta ar dažādām metodēm. Mērīšana kompresijas iekšpusē cilindriem ir visbiežāk sastopamā metode. Ar benzīnu darbināmiem automobiļiem, jums ir nepieciešams, lai noskrūvēt aizdedzes sveces, ielej 30-50 ml eļļas katram caurumu un pārklāj to ar sausu drāniņu: tas absorbē taukus. Tad jums ir, lai ieslēgtu dzinēja apgriezienus 3-4 starteri un izmērīt kompresiju. Ja pieaudzis līdz 0.9-1.2 SN, virzuļu gredzeni ir nolietojušās. Dīzeļdzinējos smērviela tiek aizpildītas tādā pašā apmērā, bet jums ir nepieciešams instalēt kvēlsveces atpakaļ un pēc tam sākt dzinēju. Ja gaisa temperatūra pozitīvo un šķelto sveču booted, virzuļu gredzeni, visticamāk, ir jānomaina.
Vairāk visaptveroša pārbaude var tikt veikta auto-pakalpojumu. Tas parasti tiek veikta, izmantojot saspiestu gaisu vai vakuuma metodi. Tas aizņem daudz laika, bet arī nodrošina ticamākus rezultātus.
Jūs varat atrast, ka virzuļu gredzeni ir jāpārbauda ar šādām pazīmēm:
- no dzinēja jaudas zudumu;
- palielināts eļļa patēriņš;
- ievērojami palielināta degvielas patēriņu, it īpaši, braucot pa pilsētu laikā;
- mainot krāsu izplūdes gāzes;
- depozīts nogulumu par kvēlsveču;
- eļļa noplūdes no plombu;
- palielināts gāzes spiediens karterī.
Cēloņi defektu virzuļa gredzenu
Virzuļa gredzeni ir ierobežots kalpošanas laiks: 150,000-300,000 km. Neņemt vērā ieteicamo nomaiņas intervālu, var izraisīt mainot veidu dzinēju.
Virzuļa gredzeni darbojas kodīgas vidē pastāvīgi tiek pakļauti ļoti augstām temperatūrām, naftas un sadegšanas gāzes. Tieši tāpēc, ja jūs uzstādāt zemas kvalitātes daļas, ir nepieciešams nomainīt cilindra virzuļu grupas parādās agrāk nekā parasti.
Priekšlaicīga nodiluma virzuļu gredzeni ir saistīta ar aizkavētu apmaiņu gaisa filtru vai eļļas maiņa, zemas kvalitātes vai neatbilstība specifikācijām transportlīdzekļa. Piesārņojuma palielina abrazīvu nodilumu, detaļas, kas palielina risku kropļojumiem vai iznīcināšanu. Bez tam, mehāniskie bojājumi var rasties sakarā ar ierakstu fragmentu no šķelto stieņi, vārsti, kartera tvaikiem uz berzi.
Kaitējums daļām bieži ir saistīts izmantot zemas kvalitātes eļļu. Low-oktāna benzīnu izraisa detonācijas dzinēju. Sakarā ar paaugstinātu spiedienu cilindra iekšpusē, karstās gāzes plūst ar virzuļa gredzenus ar lielāks nekā parasti ir spēkā ar to likvidēšana.
Kaitīgs lietošanas nosacījumi, piemēram, īsu braucienu, jo īpaši ziemas sezonā, var arī samazināt dzīvi virzuļa gredzenus: motora daļu nav silda līdz darba temperatūrai ir nepietiekami ieeļļot, un tāpēc ir ļoti neaizsargāti pret berzi.
Nevienam naftas sistēmā rada sastrēgumus un iznīcināšanu tās virzuļiem gredzenu. Tie paši trūkumi var rasties pārkaršanas jaudas vienību.
Daudzi daļas defekti rodas sakarā ar to nepareizas uzstādīšanas vai remonta nekvalificēti motora cilindru Zāģējot izvēlējies nepareizu kopumu virzuļu gredzeniem. Nav gala pulēšana vienība var izraisīt paātrinātu nodilumu gredzenus malām un nepareizi mainīt atstarpi starp pilīm virzuļu gredzeni var izraisīt blokādes virzuļiem.
Aizstājot virzuļa gredzenu
Nomainīšana virzuļu gredzeni, kā arī citus, kas saistīti ar remontu dzinēja darbi ir jāveic auto-pakalpojumu, jo tas prasa izņemšanu dzinēja un izplatīt to, un pēc tam precīzu maču. Ieteicams nomainīt virzuļus kopā ar uzstādīšanu jaunām detaļām, kā arī ieteicams zāģēšanai un smalcināšanai cilindru gaisa. Pretējā gadījumā, jauni gredzeni var ātri iznīcināt.