
Auto Virzulis
Virzulis —
Virzulis: noderīga informācija
Kā atpazīt defektu virzuļdzinēja
Daļa no valsts var noteikt visaptverošu pētījumu grupas cilindru-virzuļu veikta automātiskās dienesta laikā. Vispirms, izmantojot piemērotu aprīkojumu, tiek mērīta kompresijas cilindra un kartera gāzes hermētiskumu tiek pārbaudīta un sadegšanas kamerā. Pēc tam, ja nepieciešams, dzinējs tiek demontēts un veic novērtētu bojājumus tā daļām.
Ar neatkarīgas pārbaudes, jautājiet palīgs, lai iedarbinātu dzinēju, iekļaut vaļēju rīku un tad pēkšņi gāzes pedāli. Tajā pašā laikā, piemērot tukšu papīra lapu uz izplūdes caurules. Eļļas plankumi uz papīra virsmas bieži ir rādītājs nodiluma virzuļa-cilindra grupā.
Jūs ievērosiet, ka virzulis ir jāpārbauda ar šādām pazīmēm:
- palielināts degvielas patēriņš;
- samazināta dzinēja jauda;
- zils-pelēks vai melns dūmu nāk no izplūdes caurules;
- aizdedzes sveces ir pārklāti ar noguldījumiem atomiem;
- eļļa ir atrodams gaisa filtra vai savienojuma caurules;
- dzinējs ir nestabils neitrālas un ātruma kloķis novibrē;
- neparastas skaņas sadzird, kad dzinējs darbojas, kas palielina pie zemiem apgriezieniem vai reibumā ar rokām.
Par defekti virzuļmotoru cēloņi
Jebkura situācija, notiekošie procesi degkamerā tiek pārkāptas, ir bīstama virzuļa. Piemēram, maisījums degvielas un gaisa var palaist uz ilgāku laiku nekā parasti, jo defektiem sistēmas vai degvielas piegādes sistēmu turbokompresora, vai sakarā ar novēloto apmaiņu gaisa filtru. Tas var izraisīt kušanas apakšējās virsmas virzuļa. Izmantojot niskooktanowej gāze izraisa sprādzienu dzinējs, kā rezultātā eroziju metāla un tās iznīcināšanu.
Un atstarpe starp cilindru nepareizu uzstādīšanu montāžai rūpnīcas rezultātus priekšlaicīgu nolietošanos malas virzuļa laikā. Tāds pats efekts tiek radīts ar pārkaršanu dzinēju.
Eļļa vai zems spiediens mitrināšanas sistēmu, ir destruktīva virzuļa: Nr eļļa plēve starp metāla virsmu izraisa pārkaršana, kušanas un sastrēgumu. Neņemt vērā taukiem apmaiņas izplatīšana izraisa mehānisko piesārņojumu un paātrinātu nodilumu pārvietojas locītavas.
Novalkāti, izkropļotas vai sašķeltu virzuļu gredzeni nevar nodrošināt drošu blīvējumu. Karstās gāzes, ko rada lidot caurums, kas ved uz dedzināšanu eļļas filmas uz sienām no cilindra. Tā rezultātā nesaskrāpē virsmu virzuļa.
Iekļūšana no svešķermeņu uz degšanas kameru noved pie mehānisku bojājumu drumslas, plaisas un caurumi.
Remonts motora virzuļa
Dažos gadījumos metālu izsmidzināšanas metode tiek izmantota, lai atjaunotu virsmas daļu un tās sākotnējiem izmēriem. Pirmkārt, slikti punkti ir tīra, un pēc tam pārklāta ar īpašu savienojumu. Kad tas ir sacietējusi, virsbūve apgabala būtu pamatota, un samazināt lieko ar frēzi.
Dažreiz, lai samazinātu attālumi un uzlabotu hermētiskuma montāžas daļas, īpašs gredzens atspere ir uzstādīta iztērētās gropē virzuļa ar virzuļa gredzenu.
Motora virzuļa remonts
Ja daļa nav droša, lai labotu, virzulis jānomaina. No salaboto daļām izmērs parasti ir lielāks nekā nominālais tāpēc, instalējot daļas pagrieziena caurlaide. Vairumā gadījumu, zāģēšanas un slīpēšanas cilindru arī ir nepieciešama. Nomainot virzuli jāveic tikai auto-pakalpojumu.