Zobrats, Kloķvārpsta par auto

Zobrats, Kloķvārpsta interneta veikals

Zobrata ritenis tiek izmantots, lai pārraidītu griezes momentu uz citu zobratu tieši vai caur zobsiksnu Zobratu zobi ir vienmērīgi sadalīti pa tā virsmu. Nosūtīšanas momentu laikā, riteņu zobi attiecīgā elementa saņemt vienu otrā - tas ir veids, bloķēšanu pārī. Sakarā ar atšķirībām lieluma zobratus, nosaka pārnesumu attiecību. Automašīnā, tiek izmantoti dažādi zobrati. Pārraidi ir daudz zobrati, lai noteiktu dažādus pasākumus.

Zobains ritenis ir arī klāt kloķvārpstu un sadales vārpstu. Sakarā ar mehānisko slodzi riteni var nolietojas. Kad zobs pārtraukumiem, tas nenozīmē, ka tas ietekmēs visu pielietojamību. Ja ir daudz šķelto zobu, ir nepieciešams nomainīt riteni. Diagnostika un remonta izmaksas ir atkarīga zobratus riteņu funkcijas un atrašanās vietas. Jaunais zobains griba nav dārgs, tāpēc nav vērts uzstādīt lietotu riteni. Tā zobains ritenis ir daļa no lielas sistēmas, auto īpašnieks var aizstāt to tikai tad, ja viņiem ir laba pieredze un zinu šo sistēmu.

Parasti pēc uzstādīšanas, pielāgošana nav nepieciešama, kas ir nepieciešams noteikts pieredzes līmeni. Ja Jums ir kādas šaubas, ļaujiet speciālisti remontdarbnīcu nomainīt zobratu. Ja jūs meklēt kapteinis bremžu cilindra, aizmugures lukturis, interjera filtrs, katalizatora izmantošanu, gaisa kondicionieris kompresors, kloķvārpstas gultņu čaumalas, skābekļa sensoru, kondicionieru žāvētājs vai jebkuras citas rezerves auto puses, jūs noteikti atradīsiet to mūsu interneta veikalā automašīnu detaļu.

Kā noteikt kloķvārpstas zobrata bojājumus

Sākumā jāveic detaļas virsmas apskate.  Ja vizuāli tika konstatēts, ka kloķvārpstas zobrati ir saplaisājuši vai uz tiem ir ieliekumi, tad tie ir jāremontē.   Tāpat jāpārbauda, vai nav bojātas novietojuma vietas. Lai noteiktu nodiluma pakāpi, izmantojiet zobmēru.  Ar skices palīdzību nosakiet zoba normālu attālumu un izmēriet faktisko, bet pēc tam salīdziniet abus rādījumus.  Atšķirība starp tiem nedrīkst pārsniegt 12 %.  Ja nodilums ir lielāks nekā pieļaujamais, detaļu būs jārestaurē.   

To, kloķvārpstas zobrati ir jāapskata, sapratīsiet pēc šādām pazīmēm:

  • Ir notikusi transportlīdzekļa avārijas apstāšanās;
  • Dobumos izspiežas smērvielas;
  • Spiediens vainaga platumā tiek sadalīts nevienmērīgi;
  • Izveidojies liekuma leņķis;
  • Palielinājies kontaktspiediens.

Kloķvārpstas zobrata bojājumu cēloņi

Visbiežākais detaļas nodiluma iemesls ir netīrumu vai abrazīvu daļiņu iekļūšana starp zobiem.  Tā rezultātā nodilst zobratu virsma, mainās zobu modulis un ātri vien detaļa salūst.  Vēl viens faktors, kas veicina nodilumu, ir pārmērīga slodze uz detaļu.

Zobratam, kas ir darba kārtībā, ar nospriegotu siksnu ir cieši jāpieguļ.  Atstarpe liecina par to, ka ir notikusi novietojuma vietas deformācija.

Detaļas performanci ietekmē tās kvalitāte.  Zemas kvalitātes detaļa ne tikai ātri nodilst, bet arī var kļūt par nopietnāku bojājumu iemeslu.  Piemēram, asie nekvalitatīvas detaļas gali bieži vien plēš zobsiksnu.

Kloķvārpstas zobratu remonts

Remontējot zobratus, bojājumus var novērst tikai uz neilgu laiku.  Tos var veikt dažādos veidos, kuru izvēle būs atkarīga no bojājumu pakāpes un īpatnībām.  Starp tiem iedala:

  1. Kloķvārpstas zobratu remonts apgriežot.  Daļa detaļas tiek nogriezta, bet otrā pusē pie tās tiek piemetināts gredzens.  Tālāk to jāuzstāda tādā veidā, lai piemērotā slodze tiktu piemērota uz nenodilušo zobu daļu.
  2.   Kloķvārpstas zobratu remonts, metinot nodilušos zobus vai uzstādot zobu ieliktņus.  Lai atvieglotu uzdevumu, izmantojiet pāris vara šablonus.  Tie stiprinās ar sloksnēm un tiek pievienotas pie vainaga.  Uzkausēšana notiek ar biezseguma elektrodu palīdzību.  Beigās šablonus noņem.
  3.   Remonts ar korekciju.  Tā ietvaros kustas griezējinstruments, kā rezultātā tiek izgriezti zobi.

Tāpat bojājumu novēršanai tiek slīpēti detaļas gali;  dažos gadījumos zobus piestiprina ar metināšanas vai skrūvju palīdzību.

Kloķvārpstas zobratu maiņa

Detaļas vidējais kalpošanas ilgums ir 150 000 km nobraukuma. Gadījumā, ja ir nodiluši visi zobi, jāuzstāda jauns zobrats.  Maiņu ieteicams veikt pa pāriem.   Lai to izdarītu, noņemiet apdari, filtru, siksnu un sūkni, noņemiet skriemeļus.  Pēc tam, izmantojot īpašu atslēgu, atskrūvējiet detaļu, noņemiet to un uzstādiet jaunu.  Lai uzstādītu jaunu detaļu, izpildiet iepriekšminētos soļus pretējā secībā.

Zobrats, Kloķvārpsta no labākajiem ražotājiem
Zobrats, Kloķvārpsta oriģinālā kvalitātē no ET ENGINETEAM ražotājs Zobrats, Kloķvārpsta oriģinālā kvalitātē no TOPRAN ražotājs Zobrats, Kloķvārpsta oriģinālā kvalitātē no AISIN ražotājs Zobrats, Kloķvārpsta oriģinālā kvalitātē no RUVILLE ražotājs Zobrats, Kloķvārpsta oriģinālā kvalitātē no INA ražotājs Zobrats, Kloķvārpsta oriģinālā kvalitātē no BLUE PRINT ražotājs Zobrats, Kloķvārpsta oriģinālā kvalitātē no DELPHI ražotājs Zobrats, Kloķvārpsta oriģinālā kvalitātē no METZGER ražotājs
Zobrats, Kloķvārpsta oriģinālā kvalitātē no FEBI BILSTEIN ražotājs Zobrats, Kloķvārpsta oriģinālā kvalitātē no TRICLO ražotājs Zobrats, Kloķvārpsta oriģinālā kvalitātē no SWAG ražotājs Zobrats, Kloķvārpsta oriģinālā kvalitātē no AUTOMEGA ražotājs Zobrats, Kloķvārpsta oriģinālā kvalitātē no BUGIAD ražotājs Zobrats, Kloķvārpsta oriģinālā kvalitātē no JP GROUP ražotājs Zobrats, Kloķvārpsta oriģinālā kvalitātē no VAICO ražotājs Zobrats, Kloķvārpsta oriģinālā kvalitātē no Borsehung ražotājs
Augstākās kvalitātes daļas: Zobrats, Kloķvārpsta savai automašīnai
Saņemt FEBI BILSTEIN Sadales vārpstas regulēšanas mehānisms 47572 par auto par zemu cenu 298,98 €
-20%
298,98 €
373,72 €
iesk. 21% PVN, Piegāde
x Sadales vārpstas regulēšanas mehānisms | FEBI BILSTEIN 47572
Daļu informācija
  • pāra artikulu numuri: 47571
  • Biezums [mm]: 43,5
  • Iekšējais diametrs [mm]: 13,0
  • Zobu skaits: 38
  • Papildu artikuls/Papildu info 2: ar skrūvi
  • Uzstādīšanas puse: Izplūdes puse
  • Masa [kg]: 0,840
  • Ievērot servisa informāciju:
Ir noliktavā Informācija
Saņemt BUGIAD Sadales vārpstas regulēšanas mehānisms BSP23137 par auto par zemu cenu 209,38 €
-20%
209,38 €
261,72 €
iesk. 21% PVN, Piegāde
x Sadales vārpstas regulēšanas mehānisms | BUGIAD BSP23137
Daļu informācija
  • Kvalitāte: OE
Ir noliktavā Informācija
Saņemt INA Sadales vārpstas regulēšanas mehānisms 427 1001 10 par auto par zemu cenu 116,77 €
-20%
116,77 €
145,96 €
iesk. 21% PVN, Piegāde
x Sadales vārpstas regulēšanas mehānisms | INA 427 1001 10
Daļu informācija
  • Dzinēja vadības sistēma: Zobsiksna
Ir noliktavā Informācija
Saņemt FEBI BILSTEIN Sadales vārpstas regulēšanas mehānisms 49363 par auto par zemu cenu 107,17 €
-20%
107,17 €
133,96 €
iesk. 21% PVN, Piegāde
x Sadales vārpstas regulēšanas mehānisms | FEBI BILSTEIN 49363
Daļu informācija
  • Platums [mm]: 25,9
  • Iekšējais diametrs [mm]: 14,0
  • Ārējais diametrs [mm]: 115,5
  • Zobu skaits: 46
  • Masa [kg]: 1,57
Ir noliktavā Informācija
Saņemt SWAG Sadales vārpstas regulēšanas mehānisms 62 94 8411 par auto par zemu cenu 205,79 €
-20%
205,79 €
257,24 €
iesk. 21% PVN, Piegāde
x Sadales vārpstas regulēšanas mehānisms | SWAG 62 94 8411
Daļu informācija
  • Platums [mm]: 31,0
  • Ārējais diametrs [mm]: 114,0
  • Iekšējā vītne [mm]: M26 x 1
  • Zobu skaits: 38
Ir noliktavā Informācija
Saņemt INA Sadales vārpstas regulēšanas mehānisms 427 1005 10 par auto par zemu cenu 99,58 €
-20%
99,58 €
124,48 €
iesk. 21% PVN, Piegāde
x Sadales vārpstas regulēšanas mehānisms | INA 427 1005 10
Daļu informācija
  • Dzinēja vadības sistēma: Zobsiksna
Ir noliktavā Informācija
Saņemt FEBI BILSTEIN Sadales vārpstas regulēšanas mehānisms 46118 par auto par zemu cenu 120,77 €
-20%
120,77 €
150,96 €
iesk. 21% PVN, Piegāde
x Sadales vārpstas regulēšanas mehānisms | FEBI BILSTEIN 46118
Daļu informācija
  • Zobu skaits: 46
  • Dzinēja vadības sistēma: Zobsiksna
  • Papildu artikuls/Papildu info 2: ar skrūvi
  • Uzstādīšanas puse: Ieplūdes puse
  • Masa [kg]: 1,266
Ir noliktavā Informācija
Saņemt VAICO Sadales vārpstas regulēšanas mehānisms V10-4409 par auto par zemu cenu 280,58 €
-20%
280,58 €
350,72 €
iesk. 21% PVN, Piegāde
x Sadales vārpstas regulēšanas mehānisms | VAICO V10-4409
Daļu informācija
  • Uzstādīšanas puse: pa labi
  • Ekspluatācijas režīms: elektro-hidraulisks
  • Spraudkontakta korpusa forma: taisnstūrains
  • Kontaktu skaits: 2
Ir noliktavā Informācija
  • Kontakti
  • Noteikumi un nosacījumi
  • Privātuma politika
  • Uzņēmums
  • Maksājums
  • Piegāde
  • Preces atgriešana
  • Aizvietošana