Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai

-
Informācija
CITROËN Relay I Van (244) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Citroën Jumper I (244) automašīnas ir 2 un 3 vietīgi paneļu furgoni, kuru ražošana tika veikta no 2002. līdz 2006. gadam. To debija notika Amsterdamā, Eiropas komerctransporta izstādē - European Road Transport Show. Daudzpusība bija viena no šo automašīnu galvenajām priekšrocībām. Furgoni bija pieejami ar dažādiem garenbāzes un jumta augstuma variantiem. Klients kopumā varēja izvēlēties kādu no 20 virsbūves modifikācijām. Mūsu tīmekļa vietnē jūs varēsiet pasūtīt Citroën Jumper I (244) rezerves daļas par pieejamu cenu. Esiet informēts par mūsu akcijām un nepalaidiet garām iespēju veikt lielisku darījumu.
Citroën Jumper I (244) tehniskie raksturlielumi
Citroën Jumper I (244) furgoniem varēja būt īsā (2850 mm), vidējā (3200 mm) vai garā (3700 mm) garenbāze. Virsbūves garums bija attiecīgi 4749 mm, 5099 mm vai 5599 mm. Platums bija 2024 mm. Augstums varēja būt 2150 mm, 2470 mm, 2725 mm vai 2860 mm. Dažās modifikācijās kravas nodalījuma ietilpība bija 14 m3. Turklāt piekļuvi tam nodrošināja bīdāmas sānu durvis un veramās divviru aizmugurējās durvis.
Priekšējā balstiekārta bija neatkarīga ar Makfersona statņiem, aizmugurējā – atkarīgā ar plakanatsperēm. Uz transportlīdzekļa priekšējās ass tika uzstādīti bremžu diski, uz aizmugurējās ass - trumuļi. Virsbūve bija pasargāta no korozijas.
Kravas nodalījums bija atdalīts no kabīnes ar metālisku starpsienu. Tajā bija speciāls lodziņš kravas uzraudzībai.
Pamata modifikācijas
Ražošanas laikā tika izlaistas aptuveni 10 Citroën Jumper I (244) furgonu modifikācijas. Tostarp bija benzīna un dīzeļdegvielas modifikācijas, un viena modifikācija, kas darbojās ar gāzi. Automašīnām varēja būt priekšējā vai pilnpiedziņa.
Šie furgoni bija ekonomiski samērā izdevīgi, un to dzinējiem bija izcilas vilces īpašības. Piemēram, modifikācija 29CH 2.0 HDi ar 4 cilindru turbopūtes dzinēju un Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu pilsētas ciklā patērēja aptuveni 7,8 litrus degvielas, kombinētā ciklā - 8,7 litrus, pilsētas ciklā - 10,2 litrus. Maksimālais griezes moments 190 N∙m tika sasniegts pie 1900 apgr./min. Tas nodrošināja uzticamu iedarbināšanu pat ar pilnu kravas slodzi. Furgons varēja pārvadāt līdz pat 1115 kg. Tā maksimālais ātrums sasniedza 130 km/h.
Jumper I (244) apdares līmeņi
Citroën Jumper I (244) furgoniem bija tikai nepieciešamais aprīkojums. Turklāt daudzas sistēmas bija pieejamas tikai pēc izvēles. Automašīna bija aprīkota ar hidraulisko stūres pastiprinātāju, elektriskiem stiklu pacēlājiem, bremžu pretbloķēšanas sistēmu, elektriski regulējamiem sānu spoguļiem, skaņas sistēmu, gaisa kondicionētāju, autovadītāja un pasažiera drošības spilveniem, imobilaizeru un vilces kontroles sistēmu.