Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai

-
Informācija
Ferrari automašīnas vienmēr ir bijušas ātruma, greznības, izcilam dizaina, nevainojamas kvalitātes un, protams, arī augstas cenas sinonīms. Ar šo marku tāda paša nosaukuma itāļu uzņēmums jau vairāk nekā 70 gadus ražo sporta un sacīkšu automašīnas. Pēc konsultāciju aģentūras Brand Finance atzinuma 2014. gadā šī marka tika atzīta par vērtīgāko pasaulē. Savukārt 2018. gadā 1963. gadā ražotais modelis 250 GTO tika atzīts par dārgāko automašīnu vēsturē: tas par vairāk nekā 70 miljoniem dolāru tika pārdots amerikāņu kolekcionāram Deividam Maknīlam, kurš ir uzņēmuma WeatherTech dibinātājs.
Ferrari automašīnu tehniskās specifikācijas
Šīs markas automašīnas vienmēr tika veidotas, koncentrējoties uz šauru cienītāju loku. Kamēr citi ražotāji pārdod miljoniem savu izstrādājumu, visā pasaulē līdz 2018. gadam tika pārdotas vien 208’931 Ferrari automašīnas. Taču, no otras puses, uzņēmums vienmēr ir respektējis savu klientu intereses.
Starp ievērojamākajām pēdējo gadu izstrādnēm var minēt vienvietīgos un divvietīgos rodsterus Monza SP1 un Monza SP2. Automašīnām nav jumta un vējstikla, un to virsbūves ir pilnībā izgatavotas no oglekļa šķiedras. Dzinēja raksturlielumi neatstās vienaldzīgu nevienu ātruma cienītāju: šīm automašīnām ir 810 ZS V12 6,5 litru dzinējs, kas attīsta 719 N∙m griezes momentu. Paātrinājumu līdz 100 km/h automašīnas uzņem 2,9 sekundēs.
Lai samazinātu dzinēja svaru, dažu Ferrari automašīnu, tostarp F8 Spider kupeju, ieplūdes kolektori ir izgatavoti no inkonela. Tas ļāva padarīt 3,9 litru dzinēju par 9,7 kg vieglāku.
Mūsdienās ražotājs strādā pie savu 12 cilindru dzinēju uzlabošanas. Pirmkārt, tā centieni ir vērsti uz kaitīgo izmešu samazināšanu, nezaudējot jaudu. Emisijas samazinājums tiks panākts, uzstādot divas aizdedzes sistēmas.
Mūsdienās uzņēmums aktīvi izmanto Turbulent Jet Ignition (TJI) tehnoloģiju, kas ietver īpašu sadedzes priekškameru, kurā zem spiediena tiek piegādāta daļa degvielas. Sākotnēji aizdedzināšana notiek priekškamerā, pēc tam - degkamerā, kas nodrošina efektīvāku benzīna sadegšanu un lielāku dzinēja jaudu.
Markas izstrādātā transportlīdzekļa dinamikas vadības sistēma FDE (Ferrari Dynamic Enhancer) pielāgo bremžu spiedienu suportos, lai nodrošinātu transportlīdzekļa stabilitāti pagriezienos un uz slidenām virsmām. Šis tehniskais risinājums tiek izmantots 488 Ferrari Pista kupejās, 488 Pista Spider un F8 Spider rodsteros.
Visā šīs markas vēsturē ražotājs ir pievērsis lielu uzmanību savu transportlīdzekļu aerodinamiskajiem rādītājiem. Daudzas tehnoloģijas un Ferrari rezerves daļas, kas sākotnēji tika izstrādātas sacīkšu automašīnām, vēlāk tika izmantotas uz koplietošanas ceļiem izmantojamos transportlīdzekļos. Piemēram, S-Duct gaisa kanāls parādījās uz 488 Pista un ļāva palielināt piespiedējspēku par 20%, tādējādi palielinot transportlīdzekļa stabilitāti lielā ātrumā.
rezervesdalas24.lv: visas nepieciešamās detaļas jūsu transportlīdzeklim
Iegādājoties rezerves daļas Ferrari automašīnām pie mums, jūs varat būt pārliecināts par to nevainojamo kvalitāti. Mēs esam gatavi to atbalstīt ar garantiju. Pateicoties plašajam sortimentam, jūs viegli atradīsiet visu nepieciešamo, pat ja jums ir rets automašīnas modelis.