Stūres iekārtas putekļu aizsargs — auto
Stūres iekārtas putekļu aizsargs —
Stūres iekārtas putekļu aizsargs: noderīga informācija
Putekļu sargs ir elastīga caurule, kas izskatās kā mazs akardions. Parasti tas ir izgatavots no ādas, gumijas vai plastmasas. Putekļu sarga detaļas ir izgatavotas no plāķšnu metāla. Tā funkcija ir pasargāt divas savienotas daļas no ārējās vides faktoriem. Automašīnai ir vairākas vietas, kur putekļu sargs ir nepieciešams: galvenajam piedziņas vārpstam, amartizatoriem, un citām daļām.
Pirrmā putekļu sarga funkcija, protams, ir aizsardzība no dubļiem. Ir arī putekļu sargi, kas aizsargā pret sūcēm un p''arējiem vides faktoriem. Līdz ar to jūs maksājat mazāk par automašīnas apkopi. Mehāniskā iedarbība vai nodilums var bojāt uz salauzt putekļ sargu.Šajā gadījumā ir nepiecīešams to nomainīt. Bieži vien, lai nomainītu putekļu sargu ir nepieciešams demontēt citas savstarpēji saistītās auto daļas, līdz ar to tas izmaksās ļoti dārgi.
Vienkāršā apskatē var noteikt vai putekļu sargs ir bojāts. To var noteikt tikai pieskaroties putekļu sargam, ja gumija ir poraina un kustas, tad tas ir bojāts. Mūsu interneta veikalā jūs varat iegādāties arī: galvenā vārpsta, izplešanās tvertne, pagriezienu rādītāja pārtraukuma regulētājs, bremžu diskus, bremžu klučus un daudzas citas auto rezerves daļas un daudz citas daļas. Meklēšanas funkcija jums palīdzēs ātri un viegli atrast mūsu katalogā jums vajadzīgo auto daļu.
Kā atpazīt defektu vāka gumijas stienis
Bojāto daļu var atpazīt pēc pārbaudes. Uzstādīt transportlīdzekli uz karteri vai izmantot domkratu un paceliet riteni. Novietojiet bloki zem riteņiem. Tālāk, pārbaudiet vāciņu. Pārtraukts vai saplaisājusi detaļa prasa tūlītēju nomaiņu.
Jūs ievērosiet, ka gumijas segums rod prasa diagnozi caur šādām pazīmēm:
- vibrācijas no stūres rata;
- neparasts troksnis stūres mehānisma braukšanas laikā;
- palielināta izturība stūre pagriezienos;
- novirze transportlīdzekli no ceļa;
- problēmas ar stūres braucot lielā ātrumā.
Par defekti gumijas vāka stienis cēloņi
ekspluatācijas laikā vāks gumijas stienis tiek pakļauta intensīvai mehāniskai iedarbībai. Daļa ir bojāts sakarā ar nepārtrauktu kustību un izmaiņām apkārtējā temperatūrā. Diezgan bieži iznīcināšana notiek sakarā ar pārmērīgu zaciśnienia skavas, kas nodrošinātu vāku. Hitting apmales var sabojāt ne tikai vāku, bet arī šarnīra stienis.
Vidēji dzīve kopumu gumijas apsardzes stienis ir viens gads, bet tas var mainīties atkarībā no lietošanas apstākļiem. Turklāt daļu dzīvība var tikt samazināts, ja jūs nokļūt tehnisko šķidrumiem. Bieži vien iemesls priekšlaicīgas nolietošanās stieņa vāka ir zemas kvalitātes materiāla, no kura tas ir ražots. Detaļas izgatavotas no silikona un neoprēna ir vairāk izturīgas, atcerieties, ka tad, kad pērk.
Nomainot gumijas vāka stienis
Lai nomainītu daļu, rīkojieties šādi:
- Uzstādīt transportlīdzekli uz tvertni.
- Noņemiet saglabājot riekstu stienis. Ja uzgrieznis ir sarūsējušas, ārstēt to ar speciāliem līdzekļiem, piemēram, WD-40.
- Noņemiet skavu un atraisīt uzgriezni, kas nodrošina bumbu locītavu.
- Izmantojot noņēmēji, nokrišņu ūsu stūres bumbu pin.
- Atklājiet galu Slēgplāksne un atskrūvējiet skrūves montāžas stieni.
- Noņemiet stūres plaukts.
- Catch savienojuma stienis skrūvspīlēs un Kontruzgriežņus attaisīt beigas kaklasaites stieni.
- Noņemiet o-gredzens, kas neļauj stienis aizsargu.
- Noņemiet vāciņu.
- Uzstādiet jaunu daļu.
- Vieta vienība apgrieztā secībā.
Ja jums nav domkrats, varat izmantot ligzdu. Pirms darbu uzsākšanas, ielieciet bloki zem aizmugurējiem riteņiem un pārliecinieties, ka transportlīdzeklis ir nodrošināts vietā.
Kad pabeigts, saskaņot riteņus. Tas būtu jādara, kompetenta speciālista. Ja jums nav atbilstošas zināšanas un pieredze, sazinieties ar klientu apkalpošanas automašīnu.