Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
AUDI A4 B5 Avant (8D5) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Piecdurvju universāļu Audi A4 Avant (B5 8D) ražošana norisinājās no 1996. - 2001.gada. Feislifts tika veikts divas reizes: 1997. gadā un 1999. gadā. Šajā periodā tika pārdotas 510,720 automašīnas. Pirmais sērijveida hibrīdauto Eiropā saucās Duo, kas tika uzkonstruēts uz šī universāļa bāzes 1996.gadā. Plaša modifikāciju izvēle un bagāts aprīkojums ļāva katram auto īpašniekam izvēlēties automašīnu, kas vislabāk atbilst viņu individuālajām vajadzībām. Tāpēc universālis bija populārs daudzās valstīs Eiropā un ārpus tās. Mūsu interneta veikalā var iegādāties rezerves daļas Audi A4 Avant (B5, 8D). Pasūtiet tagad un saņemiet lieliskas atlaides vējstikla tīrītājiem, bremžu klučiem, salona filtriem un aizdedzes svecēm.
Audi A4 Avant tehniskie parametri (B5, 8D)
Audi A4 Avant (B5, 8D) automašīna bija 4479 mm gara, 1733 mm plata un 1417 mm augsta. Salonā bija pietiekami daudz vietas pieciem cilvēkiem. Bagāžas nodalījums tilpums, ņemot vērā universāļa virsbūvi, bija visai neliels: tikai 390 litri. Tomēr noliecot aizmugurējos sēdkeļus, to varēja palielināt līdz 1250 litriem. Klīrenss 110 mm nodrošina lielisku stabilitāti un manevrēšanas spēju, braucot ar lielu ātrumu.
Pamata modifikācijas
Ražošanas periodā tirgū tika izlaistas 62 universāļu Audi A4 Avant (B5 8D) modifikācijas, lielākajai daļai bija benzīna dzinēji. Bija arī hibrīda versija ar nosaukumu 1.9 TDI Duo. Tas bija aprīkots ar 90 zirgspēku turbo dīzeļdzinēju un 29 zirgspēku elektromotoru. Automašīnas iekšpusē bija rokturis, kas paredzēts, lai pārslēgtos starp dzinējiem. Svina akumulatoru varēja uzlādēt no parastas strāvas kontaktligzdas. Viena uzlāde bija pietiekama, lai veiktu 50 km attālumu. Kopumā tika saražoti 90 hibrīdauti.
Dīzeļa versija 1.9 TDI MT, kas parādījās 1999. gadā, bija daudz populārāka. Tā bija aprīkots ar 4-cilindru dzinēju ar turbokompresoru, griezes momentu 285 Nm un jaudu 115 zs. Degviela tika piegādāta, izmantojot kombinēto sūkņu - sprauslu sistēmu, un maksimālais iesmidzināšanas spiediens pārsniedza 2000 bārus. Rezultātā tika ievērojami samazināts degvielas patēriņš un panākta lieliska dinamika. Maksimālais ātrums bija 200 km / h, paātrinoties no 0 līdz 100 km / h 10,5 sekundēs. Šīs modifikācijas kravnesība bija 550 kg. Degvielas patēriņš bija ne vairāk kā 4,4 litri uz šosejas, 5,3 litri kombinētajā ciklā un 6,8 litri pilsētā.
Audi A4 Avant (B5, 8D)
Audi A4 Avant B5 8D universāļa pamataprīkojuma saraksts bija atkarīgs no modifikācijas, un to varēja paplašināt ar papildu iespējām.
Pieejamā aprīkojuma izvēle bija diezgan plaša: pretbloķēšanas bremzes ar bremžu spēka sadalītāju, vilces kontroles sistēmas, avārijas bremzēšanas sistēma, elektroniskā stabilizācijas sistēma, diferenciāļa bloķēšanas sistēma, priekšējie un sānu drošības spilveni, kā arī aizkaru drošības spilveni, regulējami un apsildāmi sporta sēdekļi ar jostasvietas atbalstu, kruīza - kontroles un divu zonu klimata kontroles, audio un navigācijas sistēmas.