Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
AUDI TT Roadster (8N9) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Transportlīdzekļi Audi TT 8N9 ir divvietīgu rodsteru pirmā paaudze, kas tika ražoti no 1999. gadu līdz 2006. gadam. Šim auto uz kupejas bāzes bija jumta izgatavoti no smalkas auduma, kas velk, nospiežot kabīni, un tika raksturo lielisku dinamiku un augstu drošības līmeni. Lai ātrgaitas kruīza pacēlājs būtu stabils, rodsteris bija aprīkots ar speciālu vēja deflektoru. Izturīgs alumīnija rāmis, kas atrodas aiz sēdekļiem, papildināja vadītāja un pārvada papildu aizsardzību. Roadster 2003. gadā saņēma četras zvaigznes EuroNCAP. Mūsu interneta veikalā varat nopirkt Audi TT 8N9 automašīnu daļas. Mēs piedāvājam pieejamās cenas un ievērojamas atlaides visām sastāvdaļām. Turklāt, jūs varat pasūtīt pāris rezerves daļu uzreiz, piemēram, bremžu suporti un bremžu kluči, saglabāt pusi no maksas par piegādi.
Audi TT 8N9 tehniskie parametri
Audi TT 8N9 rodstera garums bija 4041 mm, platums 1764 mm un augstums 1359 mm. Aiz sēdekļiem bija īpaša, hermētiski noslēgta telpa, kurā novietots saliekamais jumts. Tā rezultātā bagāžas ietilpība bija 220 litri neatkarīgi no tā, vai jumts ir atvērts vai ne. 130 mm klīrenss nodrošina lielisku braukšanas jaudu un transportlīdzekļa stabilitāti pie liela ātruma. Pēc fakeliftēšanas 2002. gadā bagāžas nodalījums tika samazināts līdz 180 litriem.
Pamata modifikācijas
Audi TT 8N9 modifikāciju sērijā tika iekļauti tikai ar benzīnu darbināmi automobiļi: kopumā 14 versijas. Visspēcīgākais bija 3.2 quattro DSG.
Tās 6 cilindru V-dzinējs ar 24 vārstiem un 320 Nm griezes momentu tika novērtēta ar 250 zirgspēkiem un apgriezienu skaits minūtē varētu sasniegt 6200. Šīs modifikācijas derīgā krava bija 300 kg. Auto paceļ ātrumu no 0 līdz 100 km / h tikai 6,6 sekundēs laikā degvielas patēriņš bija 13 litri uz 100 kilometriem pilsētā, 9,9 litri kombinētajā ciklā un 7,7 litri uz šosejas.
Daudzpunktu degvielas iesmidzināšana ir nodrošinājusi stabilu motora darbību, palīdzēja palielināt veiktspēju un samazināt degvielas patēriņu. Visu riteņu piedziņa quattro bija atbildīgs ne tikai par lielāko daļu transportlīdzekļu ceļā uz slidenām virsmām, bet arī uzlabota transportlīdzekļa manevrējot. 6 ātrumu DSG pārnesumkārba ir nodrošinājusi tūlītēju braukšanas režīma maiņu.
TT (8N9) komplektācijas
Papildus klasiskajam aprīkojumam Advance bija pieejams arī ceļiem TT, 8N9 (1999-2006). Diapazons standarta aprīkojumu bija milzīgs, un, atkarībā no modifikācijas, var ietvert bremžu pretbloķēšanas sistēma ar elektronisko bremzēšanas spēka sadali, elektroniskā stabilitātes programma, priekšējie un sānu gaisa drošības spilveniem, aktīviem galvas balstiem, borta dators, kruīza kontrole, klimata regulēšanas un elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi. Par navigācijas sistēmu, elektriski regulējamu vadītāja sēdekli un 18 collu riteņiem var pasūtīt papildu maksu.