Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
FIAT Bravo I Hatchback (182) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Fiat Bravo I 182 automašīnas ir kompakti 3 durvju hečbeki, kas tika ražoti no 1995. līdz 2001. gadam. Pirmajos divos pārdošanas mēnešos tika pārdoti 220 000 automašīnu.1996. gadā tie guva uzvaru „Eiropas gada auto” konkursā. Pasūtiet Fiat Bravo I 182 hečbeku rezerves daļas mūsu tīmekļa vietnē. Mēs garantējam izcilu katras detaļas kvalitāti, piedāvājam jums pieņemamas cenas un profesionālu apkalpošanu.
Fiat Bravo I 182 hečbeku tehniskās specifikācijas
Hečbeks bija 4026 mm garš, 1740 mm plats un 1420 mm augsts. Klīrenss bija 150 mm. Bagāžas nodalījuma tilpums svārstījās no 280 līdz 1030 litriem. Kabīne bija paredzēta autovadītāja un četru pasažieru izvietošanai.
Gan priekšējās, gan aizmugurējās balstiekārtas bija neatkarīgas. Gāzes amortizatoram statņi bija diezgan cieti, nodrošinot automašīnas stabilitāti un veicinot lielisku vadāmību. Automašīna bija aprīkota ar bremžu diskiem uz priekšējās transportlīdzekļa ass un bremžu diskiem vai trumuļiem uz aizmugurējās ass. Automašīnas virsbūve bija pilnībā cinkota. Savukārt sliekšņiem un dibenam bija papildus apstrāde.
Pamata modifikācijas
Ražošanas laikā tika izlaistas aptuveni 20 Fiat Bravo I 182 hečbeku modifikācijas; vairums no tām bija benzīna. Visām bija priekšējā piedziņa.
1.9 JTD MT dīzeļdegvielas modifikācija bija viena no jaudīgākajām. Tās četru cilindru turbopūtes dzinējs izstrādāja 105 ZS jaudu un aptuveni 200 N∙m griezes momentu. Pēdējais tika sasniegts pie aptuveni 1500 apgr./min. Tas veicināja lielisku dinamiku: paātrinājumu līdz 100 km/h tā uzņēma vien 10,4 sekundēs. Modifikācijas maksimālais ātrums sasniedza 187 km/h. Vienlaikus degvielas patēriņš bija zems: 4,4 litri ārpilsētas ciklā, 5,4 litri - kombinētā ciklā un 7,2 litri - pilsētas ciklā. Hečbeka kravnesība bija 510 kg. Dzinēja veiktspēja ir stipri atkarīga no degvielas kvalitātes.
Bravo I 182 apdares līmeņi
Bravo I 182 hečbeki bija pieejami ar dažādiem apdares līmeņiem, populārākie no kuriem bija S, SX, GT, HGT. Turklāt automašīnas tika ražotas ierobežotās sērijās: Anniversaire, Formula, Special Edition, Steel, Suite, Trofeo, Yellow un citas.
Trofeo apdares līmenis uzsvēra automašīnas sportisko sniegumu. Hečbekam ar šo apdares līmeni bija aizmugurējais spoilers, pelēki 15 collu vieglmetāla (lietie) riteņu diski, automātiskā klimata kontrole, elektriski regulējami un apsildāmi sānu spoguļi, miglas lukturi, vairāku disku CD atskaņotājs, ieejas sistēma bez atslēgas, ātrumkārbas pārnesumsviras un stūres rata ādas apdare. Rūpnīcā uzstādīta bremžu pretbloķēšanas sistēma, priekšējie un sānu drošības spilveni nodrošināja drošību. Liela uzmanība tika pievērsta interjera apdarei: centrālā konsole bija sudraba krāsā, savukārt sēdekļu apdare bija ar zilu un melnu ādu.