Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai

-
Informācija
HYUNDAI H-1 Van (A1) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Hyundai H-1 (A1) furgoni tika ražoti no 1997. līdz 2007. gadam. Tie tika atjaunināti 2004. gadā. Šīs 4 durvju automašīnas varētu būt ar 3 vai 6 sēdvietām. Daudzās valstīs šīm automašīnām bija liels pieprasījums un 1998. gadā tās bija pārdotākās Filipīnās. Mūsu interneta veikalā jūs varat pasūtīt kvalitatīvākās Hyundai H-1 (1997–2007) furgona rezerves daļas. Mēs piedāvājam plašu komplektējošo daļu izvēli: priekšējā stikla tīrītāju slotiņas, aizdedzes sveces, gaisa filtrus un daudz ko citu.
Hyundai H-1 (A1) furgonu specifikācijas
Virsbūves platums bija 1695 mm, garums - 4685 mm. Augstums varēja būt no 1965 līdz 2060 mm. Kravnesība bija 1240 kg. Kopējais kravas telpas apjoms varēja būt līdz pat 5710 litriem. Trumuļu bremzes tika izmantotas uz aizmugurējās ass, disku – uz priekšējās. Bremžu diski bija ventilējami.
Pamata modifikācijas
Ražotājs kopumā prezentēja aptuveni 10 modifikācijas. Vairums no tām bija dīzeļdegvielas, taču tika piedāvātas arī benzīna modifikācijas. Automašīnas bija aprīkotas ar aizmugurējo vai pilnpiedziņu.
Dīzeļdegvielas modifikācija 2.5 CRDi MT RWD bija jaudīgākā. Tās dzinēja jauda bija 245 ZS. Tās dzinējs bija ar turbopūti, un tam bija 4 cilindri un tiešā degvielas iesmidzināšanas sistēma. Maksimālais griezes moments 324 N·m tika sasniegts pie 2500 apgr./min. Automašīna uzņēma ātrumu līdz 154 km/h.
H-1 (A1) furgona apdares līmeņi
Populārākie bija trīs apdares līmeņi: G, GL un GLS. Pat bāzes apdarē G auto bija aprīkoti ar priekšējiem drošības spilveniem un ABS ar elektronisko bremzēšanas spēku sadalījumu. Tiem bija arī elektriski sānu spoguļi un stiklu pacēlāji. Tika piedāvāts arī hidrauliskais stūres pastiprinātājs un regulējams autovadītāja sēdekļa jostas atbalsts. Pēc izvēles par papildu maksu bija pieejams aizmugurējo durvju stiklojums. Furgonam varēja būt divviru aizmugurējās durvis vai paceļams bagāžas nodalījuma vāks. Turklāt visu automašīnu kravas telpai bija sānu bīdāmās durvis.
Drošības paka, kas ietilpa augstākajā apdares līmenī GLS, līdztekus bāzes aprīkojumam ietvēra arī elektronisko stabilitātes kontroli (ESC). Klimata kontrole nodrošināja ērtu kravu pārvadāšanu pat karstā un aukstā laikā. Autovadītājs varēja viegli noteikt optimālu temperatūru kabīnē.