Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
MITSUBISHI Galant VI Sedan (E30) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Mitsubishi Galant VI (E30) sedanus no 1987. līdz 1993. gadam ražoja japāņu korporācija Mitsubishi Motors. Šai virsbūves versijai bija 5 sēdvietas. 1987. gadā transportlīdzekļi saņēma japāņu žurnālistu balvu „Japānas gada auto”, savukārt 2 gadus vēlāk - „Gada importētā auto” nosaukumu no amerikāņu žurnāla Motor Trend. 1991. gadā tika veikts šī modeļa feislifts. rezervesdalas24.lv jūs varat iegādāties augsti kvalitatīvas Mitsubishi Galant VI (E30) sedana rezerves daļas. Mūsu interneta veikala katalogs piedāvā detalizētu tajā iekļauto autopreču aprakstu. Tādēļ jūs varat izvēlēties piemērotus bremžu klučus, gaisa filtrus un citas komplektējošās daļas vien dažās minūtēs. Ja vēlaties ietaupīt naudu, izmantojiet akcijas rezervesdalas24.lv. To darbības laikā visas preces kļūst īpaši lētas.
Mitsubishi Galant VI (E30) sedana tehniskie parametri
Virsbūves garums bija 4560 mm, platums - 1695 mm, augstums - 1440 mm. Klīrenss bija 165 mm. Automašīnas maksimālā kravnesība sasniedza 466 kg. Bagāžas nodalījuma tilpums bija 415 litri.
Transportlīdzeklim priekšpusē bija neatkarīga balstiekārta ar Makfersona statņi. Pastāvēja divi aizmugurējās balstiekārtas varianti: neatkarīgā ar dubultām šķērssvirām vai daļēji atkarīgā. Uz transportlīdzekļa priekšējās ass bija ventilējami bremžu diski, savukārt aizmugurējā ass bija aprīkota ar neventilējamiem diskiem vai trumuļu bremzēm.
Pamata modifikācijas
Bija pieejamas vairāk nekā 10 Mitsubishi Galant VI E30 (1987–1993) sedana modifikācijas. Ražotājs piedāvāja benzīna un dīzeļdegvielas automašīnas ar priekšējo vai pilnpiedziņu.
Dīzeļa modifikācijai 1.8 TD bija 5 pakāpju manuālā pārnesumkārba, un tai bija raksturīga ievērojama degvielas patēriņa efektivitāte. Šai automašīnai bija 8 vārstu 4 cilindru vienrindas turbopūtes dzinējs ar degvielas iesmidzināšanu ieplūdes kanālos. Tas ražoja 75 ZS jaudu un radīja maksimālo griezes momentu 152 N·m pie 2500 apgr./min.. Automašīnas maksimālais ātrums bija 164 km/h. Paātrinājums līdz 100 km/h aizņēma 14,5 sekundes. Automašīna kombinētā ciklā patērēja 6,3 litrus degvielas.
Sacīkšu modifikācija 2.0 MT VR-4 4WD/4WS tika būvēta 1989.-1992. gada Pasaules rallija čempionātam. Tai bija pilnpiedziņa un četru riteņu stūrēšanas sistēma. Automašīna demonstrēja izcilu dinamiku un uzvarēja vairākos šī čempionāta posmos ar dažādiem sacīkšu braucējiem pie stūres.
Galant VI (E30) apdares līmeņi
Ražotājs piedāvāja vairākus apdares līmeņus. Tostarp bija G, GE, ME, GF, MF, MS, VS, MX, VX, VZ, GL, GTi, GLSi, El, GLX, GLS. Bāzes līmeņa apdarē G bija ietverts apsildāms aizmugurējais stikls un audio sistēma ar radio uztvērēju. Paplašinātā apdare VZ ietvēra hidraulisko stūres pastiprinātāju un halogēna priekšējos lukturus. Sānu spoguļi bija elektrisku piedziņu.