Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
OPEL Corsa C Hatchback (X01) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Opel Corsa C F08, F68 automašīnas ir 3- un 5-durvju hečbeki, kas tika ražoti Eiropā no 2000. līdz 2006. gadam. Salīdzinot ar iepriekšējo (otro) paaudzi, ražotājs ir ievērojami uzlabojis aktīvo un pasīvo drošību. Piemēram, virsbūves cietība tika palielināta par 1/3, un šis transportlīdzeklis kļuva par pirmo savā klasē, kurā pielietoja aktīvos galvas balstus. Viena no šo automobiļu galvenajām priekšrocībām bija to degvielas patēriņa efektivitāte, pateicoties kurai tie kļuva populāri visā pasaulē kā ērti, uzticami un apkopes ziņā draudzīgi pilsētas automobiļi. Opel Corsa C F08, F68 rezerves daļu iegāde mūsu interneta veikalā ir pati izdevīgākā. Mums ir akcijas daudzām komplektējošām daļām. Turklāt, iegādājoties detaļu komplektu, piemēram, bremžu diskus kopā ar klučiem vai aizdedzes sveces ar augstsprieguma vadiem, jūs varat ietaupīt naudu par piegādi.
Opel Corsa C F08, F68 tehniskās specifikācijas
Corsa F08, F68 (2000 – 2006) garums bija 3’817 mm, platums - 1’646 mm, augstums – 1’440 mm. Interjers nodrošināja pietiekoši daudz vietas autovadītājam un četriem pasažieriem. Bagāžas nodalījuma tilpums svārstījās no 260 līdz 1 060 litriem. Klīrenss bija 140 mm. Tāpat kā iepriekšējā paaudzē priekšējā balstiekārta bija neatkarīga, savukārt aizmugurējā balstiekārta bija daļēji atkarīga. Uz šī transportlīdzekļa priekšējās ass tika uzstādīti bremžu diski, savukārt uz aizmugurējās ass – trumuļu bremzes.
Pamata modifikācijas
Kopumā tika izlaistas 44 Opel Corsa C hečbeku modifikācijas: 16 benzīna un 6 dīzeļdzinēja modifikācijas 5-durvju virsbūves modifikācijai, 17 benzīna un 5 dīzeļdzinēju modifikācijas - ar 3 durvīm.
1.3 CDTI MT modifikācijā bija interesantākās inovācijas. Tā dzinējs, kas tika izstrādāts sadarbībā ar Fiat, tajā laikā bija pasaulē mazākais 4 cilindru dīzeļdzinējs ar Common Rail tiešo degvielas iesmidzināšanu. 2005. gadā tas pat saņēma „Starptautiskā gada dzinēja” nosaukumu. Tās 70 zirgspēki un 170 N∙m griezes moments bija pietiekoši, lai auto 14,5 sekundēs sasniegtu 100 km/h, un spētu braukt ar maksimālo ātrumu 165 km/h. Turbokompresors un tiešā degvielas iesmidzināšana samazināja degvielas patēriņu līdz minimumam: hečbeks patērēja tikai 3,7 litrus degvielas ārpuspilsētas ciklā, 4,4 litrus - kombinētā ciklā un 5,6 litrus - pilsētas apstākļos.
Corsa C F08, F68 apdares līmeņi
Corsa C F08, F68 automašīnām bija savai klasei diezgan bagātīga apdare. Klientiem tika piedāvātas daudzi izvēļu kopumi: Cosmo, Comfort, Eco, Cool, Elegance, Fresh, Edition, Enjoy, Selection, Sport, Black & Silver.
Pat pamata apdarē bija autovadītāja drošības spilvens, drošības jostas ar spriegotājiem, centrālā atslēga, elektriski darbināmi stiklu pacēlāji, imobilaizers, stereo iekārta un gaisa kondicionētājs. Par papildu samaksu bija pieejams borta dators, kruīza kontrole, stūres pastiprinātājs, CD atskaņotājs, stāvvietā novietošanas un lietus sensori. Turklāt bija pieejama Follow Me Home sistēma; autovadītājam izkāpjot no automašīnas, tā vēl kādu brīdi paturēja priekšējos lukturus ieslēgtus.