Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
PEUGEOT 307 Hatchback (3A/C) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Peugeot 307 (3A/C) automašīnas ir 3 un 5 durvju hečbeki, kuru ražošana Eiropā sākās 2001. gadā un turpinājās līdz 2008. gadam. To debija notika Ženēvas auto izstādē. Un jau gadu vēlāk, 2002. gadā, tā ieguva „Eiropas gada automašīnas” balvu. Šīs automašīnas bija ievērojami augstākas nekā citas šīs klases automašīnas, kas ļāva padarīt to interjeru pēc iespējas ietilpīgāku un ērtāku. Mūsu interneta veikalā jūs atradīsiet plašu komplektējošo daļu klāstu dažādām šo hečbeku modifikācijām. Mēs regulāri organizējam akcijas, pateicoties kurām jūs jebkurā laikā varat iegādāties kvalitatīvas Peugeot 307 (3A/C) rezerves daļas par lētāko cenu.
Peugeot 307 (3A/C) tehniskās specifikācijas
Hečbeks bija 4’202 mm garš, 1’730 mm plats un 1’510 mm augsts. Tā klīrenss bija 120 mm. Atkarībā no sēdekļu konfigurācijas bagāžas nodalījuma tilpums varēja būt 341 – 1’328 litri.
Pēc 2005. gadā veiktā restailinga nedaudz mainījās virsbūves izmēri: tā garums un platums bija attiecīgi 4’212 mm un 1’746 mm.
Priekšējās un aizmugurējās balstiekārtas bija neatkarīgas. Uz visiem riteņiem tika uzstādīti bremžu diski: uz priekšējās ass – ventilējamie, un uz aizmugurējās ass – ne- ventilējami.
Pamata modifikācijas
Kopumā tika izlaistas 42 Peugeot 307 (3A/C) modifikācijas: 12 benzīna un 9 dīzeļdegvielas versijas - 3 durvju virsbūves modifikācijā, un tik pat - arī 5 durvju modifikācijā. Visām tām bija priekšējā piedziņa. Lielākai daļai no tām bija 5 pakāpju manuālā pārnesumkārba, taču dažiem hečbekiem bija pieejama 4 pakāpju automātiskā pārnesumkārba.
Dīzeļdzinēja modifikācija 2.0 HDiF 16V bija viena no jaudīgākajām. Tā bija aprīkota ar 4 cilindru 16 vārstu 136 ZS dzinēju. Tās maksimālais 320 Nm griezes moments tika sasniegts pie 2’000 apgr./min. Pateicoties tam tika panākti lieliski vilces raksturlielumi, gan uzņemot paātrinājumu, gan braucot ar augstu ātrumu.
Turbokompresors ar starpdzesētāju un Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēma nodrošināja lielisku dinamiku un optimālu degvielas patēriņu. Automašīna paātrinājumu līdz 100 km/h uzņēma vien 9,8 sekundēs, un tās maksimālais ātrums bija 202 km/h. Apmēram 4,5 litri degvielas bija nepieciešami 100 km pievarēšanai ārpilsētas ciklā, 5,4 litri - kombinētā ciklā un 7,1 litri - pilsētas ciklā. Šīs modifikācijas kravnesība bija 512 kg.
307 (3A/C) apdares līmeņi
Populārākie Peugeot 307 hečbeku apdares līmeņi ir XR, XT, XS, XSi, Griffe, Feline, Premium.
Pat bāzes komplektācijā XR, automašīna varēja palepoties ar 6 drošības spilveniem, gaisa kondicionētāju, centrālo atslēgu ar tālvadības pulti, atermālo stiklojumu, bremžu pretbloķēšanas sistēmu, kruīza kontroli. Par papildu samaksu tika piedāvāti stāvvietā novietošanas sensori, riepu spiediena kontroles sistēma, navigācijas sistēma, miglas lukturi un signalizācijas sistēma.