Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
PEUGEOT Boxer Van (250) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Peugeot Boxer 250 furgoni ir vieglie komerctransporta līdzekļi, kas tika ražoti no 2006. līdz 2014. gadam. To oficiālā debija notika Madrides auto izstādē. Automašīnas tiek piedāvātas ar vairākiem garenbāzes garumiem, jumta augstumiem un attiecīgi dažādu kravas telpas apjomu; tieši tādēļ tie kļuva populāri. Mūsu interneta veikalā var iegādāties Peugeot Boxer 250 rezerves daļas par pieejamām cenām. Reģistrējieties mūsu tīmekļa vietnē un izmantojiet sava personīgā konta izvēles, lai maksimāli izmantotu izdevīgos piedāvājumus. Personīgais konts ļauj jums pārlūkot pasūtījumu vēsturi, pievienot preces vēlmju sarakstam, sekot līdzi jūs interesējošās preces cenas izmaiņām un veikt pirkumus ar vienu klikšķi.
Peugeot Boxer 250 furgonu tehniskās specifikācijas
Peugeot Boxer 250 furgoniem tiek piedāvāti trīs garenbāzes garumi – 3’000 mm, 3’450 mm un 4’035 mm. Virsbūves garums var būt 4’963 mm, 5’413 mm, 5’998 mm un 6’363 mm. Platums vienmēr ir 2’050 mm. Jumtam var būt arī dažādi augstumi: 2’254 mm, 2’524 mm un 2’764 mm. Kravas nodalījuma tilpums ir 8 – 17 m³ atkarībā no izvēlētās modifikācijas. Klīrenss ir 200 mm.
Priekšējā ir neatkarīga Makfersona balstiekārta. Aizmugurējā ir ass ar plakanatsperēm. Bremžu diski tiek uzstādīti uz abām asīm: uz priekšējās – ventilējami, uz aizmugurējiem riteņiem – ne-ventilējamas.
Piekļuvi kravas nodalījumam nodrošina veramas aizmugurējās un bīdāmas sānu durvis.
Pamata modifikācijas
Peugeot Boxer (2006 – 2014) furgoniem tika piedāvāti tikai dīzeļdzinēji. Visas modifikācijas bija ar priekšējo piedziņu.
2.0 BlueHDI (130 ZS) modifikācija bija viena no degvielas patēriņa ziņā efektīvākajām. Tā bija aprīkota ar 4 cilindru 16 vārstu turbopūtes dzinēju ar Common Rail tiešo degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Maksimālais dzinēja griezes moments bija 350 Nm. Tas tika sasniegts pie 1’750 apgr./min. Šī iemesla dēļ automašīna demonstrēja lielisku vilci pat pie zemiem dzinēja apgriezieniem, piemēram, uzsākot kustību vai braucot augšup pa kalnu. Degvielas patēriņš 1’845 kg furgonam ar maksimālo 3’000 kg pilnmasu bija samērā zems. Tas bija 5,7 litri degvielas ārpilsētas ciklā, 6,0 litri - kombinētā ciklā un 6,5 litri - pilsētas ciklā. Automašīnas kravnesība bija 1’155 kg. Šī modifikācija bija aprīkota ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu, kuru raksturoja uzticamība un ilgs kalpošanas laiks.
Boxer 250 automašīnu apdares līmeņi
Peugeot Boxer 250 furgonu bāzes apdares līmenis ietvēra autovadītāja drošības spilvenu, bremžu pretbloķēšanas sistēmu, halogēna lukturus, audio sagatavošanu, centrālo atslēgu ar tālvadības pulti. Pēc izvēles tika piedāvāti apsildāmi sēdekļi un spoguļi, priekšējo lukturu mazgātāji, klimata kontrole, vieglmetāla (lietie) riteņu diski, CD atskaņotājs ar 4 skaļruņiem un MP3 atbalsts, pretbuksēšanas sistēma un transportlīdzekļa stabilitātes kontrole, stāvvietā novietošanas sensori un gaismas un lietus sensori, kas attiecīgi kontrolē priekšējo lukturu darbību un priekšējā stikla tīrītāju slotiņas.