Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
RENAULT Laguna I Hatchback (B56) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Renault Laguna I (B56_, 556_) automašīnas ir 5 durvju vidusklases hečbeki, kas tika ražoti no 1993. līdz 2001. gadam. To izstrāde sākās 1987. gadā un 4 gadus vēlāk tika uzsākti pirmie izmēģinājumi uz ceļiem. Šīs automašīnas saņēma otro vietu kvalitātes un uzticamības vērtējumos, ko 1995. gadā izveidoja Francijas pētniecības uzņēmums SOFRES, tādējādi apsteidzot dārgākus konkurentus. Turklāt klienti novērtēja ergonomisko salonu, īpaši komfortablo balstiekārtu un bagātīgo aprīkojumu. Pārdošanas apjomi visā ražošanas periodā bija augsts. Tostarp 2001. gadā šīs automašīnas bija populārākās savā cenu segmentā Francijā. Mūsu interneta veikalā jūs varat iegādāties bremžu diskus, aizdedzes sveces, salona filtrus un citas rezerves daļas Renault Laguna I (B56_, 556_) par pārsteidzoši zemu cenu.
Renault Laguna I (B56_, 556_) tehniskie raksturlielumi
Šīs automašīnas bija 4510 mm garas, 1750 mm platas un 1430 mm augstas. Pasažieru nodalījumā bija 5 sēdvietas. Bagāžas nodalījuma ietilpība bija no 452 līdz pat 1335 litriem ar nolaistiem aizmugurējiem sēdekļiem. Klīrenss bija 120 mm.
Priekšējā balstiekārta bija neatkarīga, aizmugurē – daļēji atkarīga. Pēc 1998. gadā veiktā restailinga ražoto automašīnu virsbūvei bija lieliska izturība pret koroziju. Turklāt tai bija deformācijas (triecienu uztveres) zonas un papildu stinguma ribas, kas paaugstināja šo automašīnu pasīvās drošības līmeni.
Salons pārsteidza ar tam laikam inovatīviem risinājumiem. Uz stūres rata tika uzstādītas pogas, kas kontrolēja daudzas svarīgas ierīces. Iekšējai apdarei tika izmantota dabīga āda un koksne.
Pamata modifikācijas
Ražošanas laikā tika izlaistas vairāk nekā 20 Renault Laguna I (B56_, 556_) dīzeļdegvielas un benzīna modifikācijas. Visām tām bija priekšējā piedziņa.
Modifikācija 2.0 MT bija viena no populārākajām; tā sevī apvienoja lielisku veiktspējas, degvielas patēriņa efektivitātes un pieejamas cenas kombināciju. Tā bija aprīkota ar 4 cilindru 8 vārstu 114 ZS dzinēju ar 168 N∙m griezes momentu. Automašīna paātrinājumu līdz 100 km/h uzņēma 10,6 sekundēs un varēja braukt ar maksimālo ātrumu 200 km/h. Vienlaikus tās vidējais degvielas patēriņš kombinētā ciklā bija tikai 7,9 litri. Šai modifikācijai bija standarta 5 pakāpju manuālā pārnesumkārba. Pēc izvēles bija pieejama 4 pakāpju automātiskā pārnesumkārba.
Laguna I (B56_, 556_) apdares līmeņi
Atkarībā no mērķtirgus un ražošanas gada Laguna I (B56_, 556_) hečbeki bija pieejami ar šādiem apdares līmeņiem: RN, RT, RXE, RNE, RTE, RXT, V6, Initiale Paris, Pozzoti, Baccarat, RN, Standard, Concorde.
Augstākajā apdares līmenī Initiale Paris automašīna bija aprīkota ar navigācijas sistēmu, elektriski regulējamiem sēdekļiem, elektriskiem priekšējo un aizmugurējo stiklu pacēlājiem, automātisko klimata kontroli, vieglmetāla diskiem, savukārt Webasto dzinēja priekšsildītājs bija pieejams kā izvēles aprīkojums.