Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai

-
Informācija
RENAULT Megane II Hatchback (BM, CM) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Renault Megane II (BM0/1_, CM0/1_) automašīnas ir 3 un 5 durvju hečbeki, kas tika ražoti no 2002. līdz 2009. gadam. To izstrāde sākās 2000. gadā. Oficiālā prezentācija notika 2002. gadā Parīzes auto izstādē. Papildus tam, ka automašīna bija lielāka nekā iepriekšējās paaudzes transportlīdzekļi, tā kļuva arī drošāka. Kopumā tajā varēja uzstādīt līdz pat 10 drošības spilveniem. Pateicoties šīm izstrādēm, hečbeks ieguva augstāko piecu zvaigžņu vērtējumu Euro NCAP sadursmes testos 2002. gadā. 2003. gadā tas tika pasludināts par „Eiropas gada auto”. Vai jūs nezināt, kādas rezerves daļas iegādāties savai Renault Megane II (BM0/1_, CM0/1_)? Sazinieties ar mūsu speciālistiem. Viņi darīs visu iespējamo, lai palīdzētu jums.
Renault Megane II (BM0/1_, CM0/1_) tehniskie raksturlielumi
Hečbeki bija 4209 mm gari, 1777 mm plati un 1457 mm augsti. Automašīna bija 5 vietīga. Atkarībā no tā, vai aizmugurējie sēdekļi bija nolaisti, bagāžas nodalījuma ietilpība bija no 330 līdz 1190 litriem. Klīrenss bija 120 mm.
Bremžu diski tika uzstādīti uz visiem riteņiem: ventilējami -priekšpusē un neventilējami - aizmugurē. Priekšējā balstiekārta bija neatkarīga, aizmugurējā - daļēji atkarīga. Tām abām bija raksturīga augsta triecienu absorbējošā efektivitāte, tās labi izlīdzināja ceļa seguma nelīdzenumus, nodrošinot labu automašīnas vadāmību un manevrējamību.
Pamata modifikācijas
Kopumā ražošanas laikā tika izlaistas aptuveni 30 Renault Megane II (2002-2009) hečbeku modifikācijas. Lielākā daļa no tām bija dīzeļdegvielas un benzīna modifikācijas. Taču bija pieejamas arī duālās degvielas modifikācijas, kas darbojās gan ar benzīnu, gan ar autogāzi vai etanolu. Visām automašīnām bija priekšējā piedziņa.
Dīzeļdegvielas modifikācijai 1.5 dCi bija optimāli raksturlielumi. Tās 4 cilindru 8 vārstu dzinējs bija aprīkots ar turbokompresoru un radīja 105 ZS jaudu. Tā maksimālais griezes moments 240 N∙m tika sasniegts pie 2000 apgr./min., kas nodrošināja labu dinamiku. Automašīna paātrinājumu līdz 100 km/h uzņēma 11,1 sekundē un varēja sasniegt 185 km/h ātrumu. Vienlaikus, galvenokārt pateicoties Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmai, degvielas patēriņš ārpuspilsētas ciklā bija tikai 4,1 litrs, kombinētā ciklā - 4,7 litri, pilsētas ciklā - 5,8 litri. Automašīnas kravnesība bija 590 kg.
Megane II (BM0/1_, CM0/1_) apdares līmeņi
Megane II (2002 - 2009) hečbeki bija pieejami ar šādiem apdares līmeņiem: Authentique, Emotion, Dynamique, Privilège, GT, Tech Line, Expression. Tos varēja papildināt ar Fairway, Pack, Confort un Luxe izvēļu pakām.
Hečbeks ar Dynamique Confort apdares līmeni bija aprīkots ar gaisa kondicionētāju, elektriskiem priekšējo un aizmugurējo stiklu pacēlājiem, kruīza kontroli, centrālo atslēgu ar tālvadības pulti un par papildu samaksu - ar stāvvietā novietošanas sensoriem. Autovadītāja sēdeklim bija plaša regulējumu izvēle, un tika nodrošināts labs jostas atbalsts. Pagalvji tika uzstādīti gan priekšējiem, gan aizmugurējiem sēdekļiem. Bija divi centrālie roku balsti.