Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai

-
Informācija
RENAULT Trafic I Van (TX) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Renault Trafic I (TXX) automašīnas ir 3 vietīgi furgoni, kas tika ražoti no 1989. līdz 2001. gadam. Tie atšķīrās ar kravnesību un bija pieejami ar priekšējo, aizmugurējo un pilnpiedziņu. To funkcionalitāte un vienkārša apkope padarīja tos populārus gan Eiropā, gan ārpus tās. Mūsu interneta veikala katalogā jūs atradīsiet plašāko komplektējošo daļu izvēli šīm automašīnām. Parakstieties uz mūsu jaunumiem: tie palīdzēs jums iegādāties Renault Trafic I (TXX) rezerves daļas par labāko cenu.
Renault Trafic I (TXX) tehniskie raksturlielumi
Renault Trafic I (TXX) furgoni bija pieejami ar īso un garo garenbāzi, kā arī ar dažādiem jumta augstumiem. Tādējādi to virsbūves garums bija 4542 mm vai 4942 mm. Platums bija 1910 mm. Un augstums varēja būt 2037 mm vai 2443 mm. Atkarībā no izvēlētās virsbūves garuma un augstuma attiecības kravas nodalījuma ietilpība svārstījās no 5,3 līdz 7,8 m3. Klīrenss bija 148 mm.
Virsbūvei varēja būt 4 vai 5 durvis. Piekļuve kravas nodalījumam bija iespējama caur veramām aizmugurējām durvīm, atverot tās par 180°, vai vienām vai divām bīdāmām sānu durvīm.
Priekšējā bija neatkarīgā Makfersona balstiekārta, aizmugurējā - atkarīgā ar plakanatsperēm. Bremžu diski tika uzstādīti uz transportlīdzekļa priekšējās ass, trumuļi – uz aizmugurējās.
Pamata modifikācijas
Kopumā tika izlaistas aptuveni 20 Renault Trafic I (TXX) modifikācijas. Tās bija aprīkotas ar dīzeļdegvielas vai benzīna spēka iekārtām.
2.5 D modifikācija bija viena no izplatītākajām un uzticamākajām. Tai bija 75 ZS 4 cilindru 8 vārstu dīzeļdzinējs. Tas sasniedza maksimālo griezes momentu 158 N∙m pie 2200 apgr./min. Šīs modifikācijas maksimālais ātrums bija 128 km/h. Vidējais degvielas patēriņš sasniedza 12 litrus uz 100 km. Kravnesība bija 1115 kg. Pārnesumkārba bija 5 pakāpju manuālā. Automašīnai bija priekšējā piedziņa.
Trafic I (TXX) apdares līmeņi
Renault Trafic I (1989–2001) aprīkojums bija minimāls. Parasti kravas nodalījumā nebija sienu apdares paneļu. Bāzes apdarē bija radio uztvērējs ar skaļruņiem, kas uzstādīti durvīs, vēlāk tika pievienota centrālā atslēga. Automašīnai bija mehāniski stiklu pacēlāji. Pasažieru sēdvietas varēja būt viengabala beņķi vai atsevišķi sēdekļi. Dažās modifikācijās tās bija aprīkotas ar pagalvjiem.