Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
SAAB 9-5 Universālis (YS3E) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Saab 9-5 (YS3E) universāļi ir piecdurvju transportlīdzekļi, kas tika ražoti no 1998. līdz 2009. gadam. Pirmo reizi tie tika prezentēti Parīzes auto izstādē. Tiem bija daudz priekšrocību, viena no kurām bija liels skaits progresīvu tehnoloģiju. Piemēram, šīs bija pirmās sērijveida automašīnas, kurās tika uzstādīti ventilējami sēdekļi. To pašizstrādātie aktīvie sēdekļu pagalvji SAHR saņēma tehnoloģiju un drošības balvas Austrālijā, Dānijā un Lielbritānijā. Vai Jūs meklējat vietu, kur izdevīgi iegādāties Saab 9-5 (YS3E) universāļu autodaļas? Jūs esat nonācis pareizajā vietā. Mūsu katalogā ir plašs komplektējošo daļu klāsts dažādu marku automašīnām. Pateicoties daudzām akcijām, Jūs varēsiet tās iegādāties ļoti lēti.
Saab 9-5 (YS3E) universāļi: specifikācijas
Saab 9-5 (YS3E) universāļu izmēri bija šādi: tie bija 4 808 mm gari, 1 792 mm plati un 1 497 mm augsti. Virsbūves tips bija piecvietīgs. Bagāžas nodalījuma tilpums bija 416 litri; ar nolaistiem aizmugurējiem sēdekļiem to varēja palielināt līdz 1 490 litriem. Klīrenss sasniedza 150 mm. Tomēr dažās sporta modifikācijās tas bija 130 mm ar pazeminātu balstiekārtu.
Abas balstiekārtas bija neatkarīgas: priekšējā - Makfersona tipa balstiekārta, aizmugurējā - daudzsviru. Visi riteņi bija aprīkoti ar bremžu diskiem.
Automašīnai bija izturīgs pasažieru drošības karkass. Stinguma ribas un deformācijas (triecienu uztveres) zonas nodrošināja augstu drošības līmeni sānu sadursmju gadījumā. Galvas drošības spilveni tika uzstādīti jau rūpnīcā, kas tanī laikā bija diezgan reti.
Pamata modifikācijas
Tika izlaistas vairāk nekā 20 Saab 9-5 (2005–2015) universāļu modifikācijas. Tās bija aprīkotas ar dīzeļdegvielas vai benzīna spēka iekārtām. Priekšējā ass bija dzenošā.
Universālis 3.0 V6 T Griffin tika uzskatīts par jaudīgāko un manevrējamāko modifikāciju. Tā bija aprīkota ar 6 cilindru 24 vārstu 200 ZS dzinēju. Tas darbojās kopā ar asimetrisku zema spiediena turbokompresoru. Maksimālo griezes momentu 310 Nm varēja sasniegt pie 2 500 apgr./min. Tādēļ transportlīdzeklis paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h uzņēma nieka 9,4 sekundēs. Tā maksimālais ātrums sasniedza 230 km/h, savukārt degvielas patēriņš uz 100 km bija 11,4 litri kombinētā ciklā, 8,5 litri - ārpuspilsētas ciklā un 16,3 litri - pilsētas ciklā. Modifikācijas kravnesība sasniedza 550 kg. Šis modelis bija aprīkots ar 4 pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
9-5 (YS3E) automašīnu apdares līmeņi
Dažādos tirgos bija pieejami šādi Saab 9-5 (YS3E) universāļu apdares līmeņi: S, SE, Griffin, Linear, Arc, Aero.
Universāļu apdare Aero piedāvāja apsildāmus sporta sēdekļus, elektriskus priekšējo un aizmugurējo stiklu pacēlājus, priekšējos un sānu drošības spilvenus, kruīza kontroli, bremžu pretbloķēšanas sistēmu ar bremzēšanas spēku sadalījumu, elektronisko stabilitātes programmu un vilces kontroli, divzonu klimata kontroli. Par papildus samaksu bija pieejama satelītu navigācijas sistēma ar krāsu displeju, lietus sensors, apsildāmi aizmugurējie sēdekļi un dažas citas iekārtas.