Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai

-
Informācija
SSANGYONG Musso SUV automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
SsangYong Musso (FJ) ir vidēja izmēra apvidus automašīna, kas tika ražota no 1993. līdz 2005. gadam. Plašs salons, augsts drošības līmenis, stilīgs dizains un lieliska veiktspēja padarīja šo transportlīdzekli atpazīstamu visā pasaulē. Tos izmantoja arī Lielbritānijas policija. Apvidus automašīnas eksterjeru izstrādāja britu dizainers Kens Grīnlijs. Divas reizes - 1994. un 1996. gadā - tā saņēma Auto dizaina balvu Birmingemas auto izstādē. Mūsu interneta veikalā jūs varat iegādāties SsangYong Musso (FJ) rezerves daļas. Mēs bieži nosakām zemas cenas tādām populārām komplektējošām daļām kā salona filtri, bremžu suporti un aizdedzes sveces.
SsangYong Musso (FJ): specifikācijas
SsangYong Musso (FJ) automašīnas bija 4’640 mm garas, 1’905 mm platas un 1’735 mm augstas. Pēc 1998. gadā veiktā feislifta automašīnas virsbūves izmēri nedaudz mainījās: tā kļuva 4’656 mm gara, 1864 mm plata un 1’735 mm augsta. Salons bija pietiekoši ietilpīgs, lai varētu ietilpināt autovadītāju un četrus pasažierus. Bagāžas nodalījums bija milzīgs: atkarībā no aizmugurējo sēdekļu stāvokļa tā tilpums svārstījās no 1’120 līdz 1’920 litriem. Klīrenss varēja būt no 195 līdz 205 mm.
Priekšējā balstiekārta bija neatkarīga, aprīkota ar dubultām dakšu formas šķērssvirām, savukārt aizmugurējā bija atkarīga. Bremžu diski tika uzstādīti gan uz transportlīdzekļa priekšējās, gan aizmugurējās ass.
Pamata modifikācijas
Ražošanas laikā tika izlaistas vairāk nekā desmit SsangYong Musso (FJ) modifikācijas. Vairums no tām bija dīzeļdegvielas modeļi. Tiem visiem bija pilnpiedziņa.
Šie transportlīdzekļi bija aprīkoti ar Mercedes-Benz dzinējiem, kurus korejiešu ražotājs izgatavoja pēc tā licences. Tiem bija raksturīga paaugstināta uzticamība. Piemēram, 3,2 l benzīna dzinējs bez būtiskiem remontdarbiem varēja viegli nobraukt 1 miljona km attālumu.
Modifikācija TDL 2.9 bija diezgan ekonomiska. Tā bija aprīkota ar 5 cilindru 10 vārstu turbopūtes dīzeļdzinēju un tiešās degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Dzinējs ražoja 120 ZS jaudu. Tā maksimālais griezes moments 256 N∙m tika sasniegts pie 2’400 apgr./min.. Lai uzņemtu paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h, transportlīdzeklim bija nepieciešamas 16,9 sekundes. Tā maksimālais ātrums bija 162 km/h. Transportlīdzeklis patērēja 11,6 litrus degvielas uz 100 km pilsētas ciklā, 8,8 litrus -kombinētā ciklā un 7,2 litrus -ārpuspilsētas ciklā. Tā kravnesība bija 655 kg.
Musso (FJ): apdares
Musso (FJ) apvidus automašīnas bija pieejams ar šādām aprīkojuma pakotnēm: E, TDX, TDL, EX un TDX Prestige.
Automašīna ar TDX Prestige apdares līmeni bija aprīkota ar bremžu pretbloķēšanas sistēmu ar bremzēšanas spēku sadalījumu, vilces kontroles sistēmu, diferenciāļa bloķēšanu, autovadītāja drošības spilvenu, centrālo atslēgu ar tālvadību, elektriski regulējamiem sānu spoguļiem, kruīza kontroli un klimata kontroli. Priekšējā stikla tīrītāju slotiņas iedarbināja lietus sensori. Salonā bija ļoti ērti. Sēdekļi bija aprīkoti ar pagalvjiem. Bija pieejami gan priekšējie, gan aizmugurējie centrālie elkoņbalsti.