Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
Volkswagen Bora Variant (1J6) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Automašīna Volkswagen Bora 1J6 – tas ir piecvietīgs universālis, kas Eiropā bija pieejams laika posmā no 1999. – 2005.gadam. Tie bija uzticami, kas bija ļoti raksturīgi vācu mašīnām, kā arī par pieņemamu cenu, kā dēļ ir populāri arī mūsdienās. Volkswagen Bora 1J6 rezerves daļas Jūs vienmēr varat iegādāties rezervesdalas24.lv. Tāpat pie mums Jūs atradīsiet šī modeļa plašu palīgmateriālu klāstu: Bremžu klučus, degvielas, eļļas un gaisa filtrus, logu slotiņas.
Volkswagen Bora 1J6 tehniskās īpašības
Volkswagen Bora 1J6 ir lielāks par sedanu: tā garums ir 4409 mm, platums – 1735 mm, bet augstums – 1485 mm. Pateicoties palielinātajai aizmugurējai daļai, bagāžnieka tilpums palielinājās līdz 460 litriem, bet, nolokot sēdekļus, tilpums bija 1470 litri. Universāļa klīrens bija tāds pats kā lielākajai daļai modeļu, kas uzbūvēti uz Volkswagen Golf IV platformas – tie bija 130 mm.
Pamata modifikācijas
Universālim VW Bora (1999. -2005.) bija pieejams plašs dzinēju klāsts. Kopumā tika izlaistas 33 šī auto modifikācijas: 20 benzīna un 13 dīzeļdzinēji. Viena no interesantākajām tehnisko īpatnību ziņā bija 1.8 5V Turbo.
Automašīna bija aprīkota ar DOHC tipa šescilindru dzinēju. Pateicoties turbīnai ar starpdzesētāju, divām sadales vārpstām, kā arī uzlabotai gāzu sadales mehānisma darbībai, salīdzinoši mazas ietilpības dzinējs spēja attīstīt 150 zs lielu jaudu, bet maksimālais apgriezienu skaits bija 5700 minūtē. Uz katra cilindra bija pieci vārsti, kā dēļ varēja nodrošināt vienmērīgu un efektīvu degvielas maisījuma veidošanos, bet dzinējs darbojās bez traucējumiem jebkuros apstākļos. Daudzpunktu iesmidzināšanas sistēma ļāva samazināt degvielas patēriņu: pilsētā vidējais degvielas patēriņš uz 100 km bija aptuveni 10,8 l benzīna, ārpus pilsētas – 6,3 l, bet jauktā ciklā – 9,3 l. Maksimālais ātrums, kādu šīs modifikācijas Bora universālis (1999.-2005.) spēja attīstīt, bija 216 km/h, bet ātrumu līdz 100 km / h automašīna sasniedza 9,2 sekunžu laikā. Dzinēja jaudas pietika, lai pārvadātu kravu līdz 568 kg.
Komplektācijas Bora 1J6
Šīs automašīnas ražoja tikai ar uzlabotu komplektāciju: Highline. Jau pamatkomplektācijā tās bija aprīkotas ar АBS bremžu pretbloķēšanas sistēmu, EBD bremžu spēka sadales sistēmu, sešiem drošības spilveniem, gaitas stabilitātes un vilces kontroles sistēmām. Universālis varēja palielīties ar apsildāmiem sporta sēdekļiem ar teicami izstrādātu muguras atbalstu, kurus varēja regulēt augstumā. Stūres ritenis bija apvilkts ar ādu, bet stūres kolonnu varēja regulēt divās plaknēs. Aizmugurējā sēdekļa pasažieriem bija galvas balsti un centrālais roku balsts. Automašīnas salonā darbojās gaisa kondicionētājs. Par papildu maksu varēja pasūtīt ādas sēdekļus un navigācijas sistēmu.
Viens no pēdējiem tā laika Volkswagen uzņēmuma jaunumiem – intervālie stikla tīrītāji, aprīkoti ar lietus sensoru – arī tika uzstādīts Bora 1J6 automašīnās.