SASIC 0004E54 Stūres mehānisms mehānisks, Tr. līdzekļiem bez stūres pastiprinātāja, ar aksiālo šarnīru, bez lodveida šarnīra
Rezerves daļa nav piemērota VW Passat B2 Variant (33B) 1.3
Preces numurs: 0004E54
Zīmols: SASIC
Tirdzniecības numuri: SASIC 0004E54
Informācija
Ekspluatācijas režīms:
mehānisks
Tr. līdzekļa aprīkojums:
Tr. līdzekļiem bez stūres pastiprinātāja
OE-numuram:
4000E5
Papildu artikuls / Papildu info 2:
ar aksiālo šarnīru, bez lodveida šarnīra
Stav:
Jauns
Pievilcīgas cenas
Ātra piegāde
Vienkārša preču atgriešana vai maiņa
Profesionāla palīdzība
Paziņot par preces atrašanos noliktavā
Stūres mehānisms SASIC 0004E54 ir saderīgs ar šādām populārām automašīnām
Automašīnu modeļi
Relay I Van (244); FIAT Ducato 230; Fiat Ducato 230 Bus; Fiat Ducato 230L; Peugeot Boxer 230 Van; Relay I Van (230); Boxer Platform / Chassis (230); Relay I Minibus (244); Citroen Jumper Platforma; Boxer Minibus (244); Peugeot Boxer Minibus; Citroen Jumper 230
Dzinēji
2.0 HDi; 2.8 JTD 4x4; 2.0 JTD; 2.5 TD; 2.8 JTD; 1.9 TD; 1.9 D; 2.5 TDI; 2.0; 2.8 TDI; 2.8 D; 2.5 D; 2.8 TDI 4x4; 2.5 TDI 4x4; 1.9 D Combinato; 2.5 D Combinato; 2.0 Panorama/Combinato; 2.5 TDI Panorama/Combinato; 1.9 TD Panorama/Combinato; 2.5 D 4x4; 2.0 4x4; 2.8 D 4x4; 1.9 TD CAT; 2.8 HDi 4x4; 1.9 DT 4x4; 2.0 HDI; 2.8 HDI; 2.0 i; 2.5 DT 4x4; 2.8 HDi; 2.5 TDi 4x4; 2.5 TDi; 2.8 HDi Allrad; 2.8 DTiC; 2.0 i 4x4; 2.5 TD 4x4
Dzinēja jauda (zirgspēkos)
68-128 ZS
Jauda (kilovatos)
50-94 kW
Izlaiduma gads
1994-2006
Ražotāja izstrādājuma numurs
0004E54
OE detaļas numurs(-i)
4000E5, 71718438, 9451178380
OE
Turpini, lai salīdzinātu OEM numuru
Jautājums, vomentārs par Stūres mehānisms 0004E54?
Mēs atbildēsim uz jūsu jautājumu par produktu! Mēs noskaidrosim visus jautājumus saistībā ar mūsu rezerves daļām rezervesdalas24.lv Rezerves daļu atbalsts!
Kontaktu forma
SASIC 0004E54: Preces vērtējums un atsauksmes
Dalieties savās domās un pieredzē ar citiem lietotājiem
Mūsu klienti apskatīja arī
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Labās puses stūres vadībai (stūre labajā pusē)
Ievērot tehniskos datus
Stav:
Restaurēts
Nav noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ražotāja ierobežojums:
ZF
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Kopējais garums [mm]:
1290
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Labās puses stūres vadībai (stūre labajā pusē)
Ieejas vārpstas savienojuma veids:
ar zobiem
Ieejas štoka zobu skaits:
22
Ieejas štoka diametrs [mm]:
17,5
Ieejas štoka augstums [mm]:
67,5
Aksiālā šarnīra garums [mm]:
215
Aksiālā šarnīra vītnes izmērs:
M16x1,5
Ievērot tehniskos datus
Stav:
Restaurēts
Nav noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Labās puses stūres vadībai (stūre labajā pusē)
Tr. līdzekļa aprīkojums:
Tr. līdzekļiem bez Servotronic stūres iekārtas
stūres vadības ražotājam:
SMI
Ievērot tehniskos datus
Stav:
Restaurēts
Nav noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Masa [kg]:
11,2
nepieciešamais daudzums:
1
Stav:
Jauns
Nav noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Masa [kg]:
6
Iekšējā vītne [mm]:
M14 x 1.5mm MALE
Vītnes izmērs:
M14 X 1,50, M16 X 1,50
Kopējais garums [mm]:
987
Garums [mm]:
71, 240, 63
Papildu artikuls / Papildu info 2:
ar savienotājstiepni, ar riteņa rumbu
Specifikācija:
without rods:DSR817L
Attālums starp urbumiem 1/Attālums starp urbumiem 2:
235mm
Papildus informācija:
Remy Remanufactured
Līdzīgs attēls
Stav:
Restaurēts
Nav noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
stūres mehānisma ražotājam:
KOYO/ZF
Garums [mm]:
1025
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ieejas štoka augstums [mm]:
53
Stūres rata apgriezienu skaits:
2,75
Ieejas vītnes izmērs:
M14x1,5
Izejas vītnes izmērs:
M16x1,5
Neto svars [kg]:
7,9
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
Garums [mm]:
1126
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ieejas štoka augstums [mm]:
26
Ieejas vārpstas savienojuma veids:
ar zobiem
Stūres rata apgriezienu skaits:
2,88
Ieplūde-Ø [mm]:
11
Izplūde-Ø [mm]:
11
Neto svars [kg]:
8,3
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
stūres mehānisma ražotājam:
TRW
Garums [mm]:
1170
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ieejas štoka augstums [mm]:
34
Stūres rata apgriezienu skaits:
2,8
Ieplūde-Ø [mm]:
10,8
Izplūde-Ø [mm]:
10,8
Ražotāja ierobežojums:
With EHPSP bracket
Neto svars [kg]:
6,5
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
stūres mehānisma ražotājam:
TRW
Garums [mm]:
558
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ieejas štoka augstums [mm]:
62
Ieejas vārpstas savienojuma veids:
ar zobiem
Stūres rata apgriezienu skaits:
2,88
Ieejas vītnes izmērs:
M14x1,5
Izejas vītnes izmērs:
M16x1,5
Papildu artikuls / Papildu info 2:
bez leņķa šarnīra
Neto svars [kg]:
4,77
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
stūres mehānisma ražotājam:
ZF
Garums [mm]:
671
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ieejas štoka augstums [mm]:
41
Ieejas vārpstas savienojuma veids:
ar zobiem
Stūres rata apgriezienu skaits:
3,6
Ieejas vītnes izmērs:
M18
Izejas vītnes izmērs:
M16
Pacelšanas augstums [mm]:
164
Stiprināšanas urbumu skaits:
4
Papildu artikuls / Papildu info 2:
bez leņķa šarnīra
Neto svars [kg]:
7,26
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
SASIC 0004E54 Stūres mehānisms mehānisks, Tr. līdzekļiem bez stūres pastiprinātāja, ar aksiālo šarnīru, bez lodveida šarnīra tavai automašīnai