TRW JRP659 Stūres mehānisms Volkswagen TRANSPORTER hidraulisks, Kreisāspuses stūres vadībai, ar buksi, ZF
Preces numurs: JRP659
Zīmols: TRW
Tirdzniecības numuri: TRW JRP659
Informācija
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Papildus artikuls / Papildus informācija:
ar buksi
Stiprinājuma diametrs [mm]:
10
Ražotāja ierobežojums:
ZF
Ievērot tehniskos datus
Stav:
Restaurēts
Maiņas detaļa 663,28 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta Jūsu depozīts tiks atgriezts jums
Pievilcīgas cenas
Ātra piegāde
Vienkārša preču atgriešana vai maiņa
Profesionāla palīdzība
Šīs preces piegāde bez maksas
Paziņot par preces atrašanos noliktavā
Stūres mehānisms TRW JRP659 ir saderīgs ar šādām populārām automašīnām
Automašīnu modeļi
VW Transporter T4; VW Transporter T4 Van; VW T4 Platforma
Dzinēji
1.9 D; 2.5 TDI; 2.0; 2.4 D; 1.9 TD; 1.8; 2.5; 2.5 Syncro; 2.4 D Syncro; 2.5 TDI Syncro
Dzinēja jauda (zirgspēkos)
60-110 ZS
Jauda (kilovatos)
44-81 kW
Izlaiduma gads
1990-2003
Ražotāja izstrādājuma numurs
JRP659
OE detaļas numurs(-i)
701 422 061 E, 701 422 061 EX, 701 422 062 EX
Ja autodaļa īslaicīgi nav pieejama, jūs varat to aizstāt ar šīm detaļām:
Daļu informācija
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Papildus artikuls / Papildus informācija:
ar buksi
Stiprinājuma diametrs [mm]:
10
Ražotāja ierobežojums:
ZF
Ievērot tehniskos datus
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Papildu artikuls / Papildu info 2:
bez aksiālā šarnīra
Ievērot servisa informāciju
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Papildu artikuls / Papildu info 2:
bez aksiālā šarnīra
Ievērot servisa informāciju
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
stūres mehānisma ražotājam:
ZF
Garums [mm]:
671
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ieejas štoka augstums [mm]:
41
Ieejas vārpstas savienojuma veids:
ar zobiem
Stūres rata apgriezienu skaits:
3,7
Ieejas vītnes izmērs:
M18
Izejas vītnes izmērs:
M16
Pacelšanas augstums [mm]:
170
Stiprināšanas urbumu skaits:
4
Papildu artikuls / Papildu info 2:
bez leņķa šarnīra
Neto svars [kg]:
7,62
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
stūres mehānisma ražotājam:
ZF
Garums [mm]:
671
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ieejas štoka augstums [mm]:
41
Ieejas vārpstas savienojuma veids:
ar zobiem
Stūres rata apgriezienu skaits:
3,6
Ieejas vītnes izmērs:
M18
Izejas vītnes izmērs:
M16
Pacelšanas augstums [mm]:
164
Stiprināšanas urbumu skaits:
4
Papildu artikuls / Papildu info 2:
bez leņķa šarnīra
Neto svars [kg]:
7,26
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stiprinājuma diametrs [mm]:
10
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Tr. līdzekļa aprīkojums:
Tr. līdzekļiem ar stūres pastiprinātāju
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
Izejas vītnes izmērs:
M16
Ieejas vītnes izmērs:
M18
Papildu artikuls / Papildu info 2:
bez savienotājstiepņa
Kopējais garums [mm]:
670
Stav:
Jauns
Ir noliktavā
Informācija
Stūres mehānisms STARK SKSG-0530040
Preces numurs: SKSG-0530040
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stiprinājuma diametrs [mm]:
10
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Tr. līdzekļa aprīkojums:
Tr. līdzekļiem ar stūres pastiprinātāju
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
Izejas vītnes izmērs:
M16
Ieejas vītnes izmērs:
M18
Papildu artikuls / Papildu info 2:
bez savienotājstiepņa
Kopējais garums [mm]:
670
Stav:
Jauns
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
stūres mehānisma ražotājam:
ZF
Garums [mm]:
671
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ieejas štoka augstums [mm]:
41
Ieejas vārpstas savienojuma veids:
ar zobiem
Stūres rata apgriezienu skaits:
3,7
Ieejas vītnes izmērs:
M18
Izejas vītnes izmērs:
M16
Pacelšanas augstums [mm]:
170
Stiprināšanas urbumu skaits:
4
Papildu artikuls / Papildu info 2:
bez leņķa šarnīra
Neto svars [kg]:
7,62
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
stūres mehānisma ražotājam:
ZF
Garums [mm]:
671
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ieejas štoka augstums [mm]:
41
Ieejas vārpstas savienojuma veids:
ar zobiem
Stūres rata apgriezienu skaits:
3,6
Ieejas vītnes izmērs:
M18
Izejas vītnes izmērs:
M16
Pacelšanas augstums [mm]:
164
Stiprināšanas urbumu skaits:
4
Papildu artikuls / Papildu info 2:
bez leņķa šarnīra
Neto svars [kg]:
7,26
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
stūres mehānisma ražotājam:
ZF
Garums [mm]:
670
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Stūres rata apgriezienu skaits:
4
Neto svars [kg]:
6,95
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stiprinājuma diametrs [mm]:
10
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Tr. līdzekļa aprīkojums:
Tr. līdzekļiem ar stūres pastiprinātāju
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
Izejas vītnes izmērs:
M16
Ieejas vītnes izmērs:
M18
Papildu artikuls / Papildu info 2:
bez savienotājstiepņa
Kopējais garums [mm]:
670
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Stūres mehānisms RIDEX REMAN 286S0041R
Preces numurs: 286S0041R
OE
Turpini, lai salīdzinātu OEM numuru
TecDoc analogi
BOSCH:
K S00 000 846, K S01 000 816, KS00000846
DRI:
712520585
ELSTOCK:
120585
ERA Benelux:
SR2637
LENCO:
SGA405L
LIZARTE:
01.96.3502, 01963502
QUINTON HAZELL:
QSRP675
SPIDAN:
51959
ZF Parts:
2818 101, 2818101
Jautājums, vomentārs par Stūres mehānisms JRP659?
Mēs atbildēsim uz jūsu jautājumu par produktu! Mēs noskaidrosim visus jautājumus saistībā ar mūsu rezerves daļām rezervesdalas24.lv Rezerves daļu atbalsts!
Kontaktu forma
TRW JRP659: Preces vērtējums un atsauksmes
Dalieties savās domās un pieredzē ar citiem lietotājiem
Mūsu klienti apskatīja arī
Daļu informācija
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Kopējais garums [mm]:
1120
Ieejas vārpstas savienojuma veids:
ar zobiem
Ieejas štoka zobu skaits:
36
Ieejas štoka diametrs [mm]:
15,5
Ieejas štoka augstums [mm]:
30
Aksiālā šarnīra garums [mm]:
208
Aksiālā šarnīra vītnes izmērs:
M12x1,5
Ievērot tehniskos datus
Stav:
Restaurēts
Nav noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Kopējais garums [mm]:
1171
Ieejas štoka augstums [mm]:
40
Ieejas vārpstas savienojuma veids:
ar zobiem
Ieejas štoka zobu skaits:
36
Ieejas štoka diametrs [mm]:
17,5
Ievērot tehniskos datus
Stav:
Restaurēts
Nav noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Ražotāja ierobežojums:
ZF
Savienotāja garums [mm]:
33
Papildu artikuls / Papildu info 2:
bez aksiālā šarnīra
Kopējais garums [mm]:
540
Ieejas vārpstas savienojuma veids:
ar zobiem
Ieejas štoka zobu skaits:
36
Ieejas štoka diametrs [mm]:
17,5
Ievērot tehniskos datus
Stav:
Restaurēts
Nav noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Ražotāja ierobežojums:
DELPHI
Kopējais garums [mm]:
1137
Attālums starp stiprināšanas urbumiem [mm]:
435
Ieejas štoka augstums [mm]:
81
Ieejas vārpstas savienojuma veids:
četrstūrains
Ieejas štoka diametrs [mm]:
16,8
Ievērot tehniskos datus
Ievērot servisa informāciju
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
stūres vadības ražotājam:
SMI
Kopējais garums [mm]:
1180
Attālums starp stiprināšanas urbumiem [mm]:
278
Savienotāja garums [mm]:
44
Ārējā vītne 1 [mm]:
M14 x 1,5
Ārējais garums [mm]:
223
Ieejas vārpstas savienojuma veids:
četrstūrains
Ieejas štoka diametrs [mm]:
18
Ievērot tehniskos datus
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Kopējais garums [mm]:
1185
Ieejas štoka augstums [mm]:
37
Ieejas vārpstas savienojuma veids:
ar zobiem
Ieejas štoka zobu skaits:
54
Ieejas štoka diametrs [mm]:
17,5
Ražotāja ierobežojums:
TRW
Ievērot tehniskos datus
Stav:
Restaurēts
Nav noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
mehānisks
Stūres vadība:
Rievota stūres pārvada vārpsta
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
mehānisks
OE-numuram:
171 419 061 B
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
mehānisks
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
mehānisks
Tr. līdzekļa aprīkojums:
Tr. līdzekļiem bez stūres pastiprinātāja
OE-numuram:
400042
Papildu artikuls / Papildu info 2:
ar aksiālo šarnīru, ar lodveida šarnīru
Stav:
Jauns
Nav noliktavā
Informācija
TRW JRP659 Stūres mehānisms hidraulisks, Kreisāspuses stūres vadībai, ar buksi, ZF tavai automašīnai