TRW JRP1230 Stūres mehānisms hidraulisks, Kreisāspuses stūres vadībai, JTEKT, 1020 mm
Preces numurs: JRP1230
Zīmols: TRW
Tirdzniecības numuri: TRW JRP1230
Informācija
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
Kopējais garums [mm]:
1020
Attālums starp stiprināšanas urbumiem [mm]:
310
Ieejas štoka augstums [mm]:
84
Pacelšanas augstums [mm]:
135
Ārējā vītne [mm]:
M14x1,5
Ražotāja ierobežojums:
JTEKT
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Aizvietojamā daļa
Ievērot tehniskos datus
Stav:
Restaurēts
Vairāk +
Maiņas detaļa 242,00 € Ķīla (iesk. 21% PVN)NAV iekļauta Jūsu depozīts tiks atgriezts jums
Pievilcīgas cenas
Ātra piegāde
Vienkārša preču atgriešana vai maiņa
Profesionāla palīdzība
Paziņot par preces atrašanos noliktavā
Stūres mehānisms TRW JRP1230 ir saderīgs ar šādām populārām automašīnām
Automašīnu modeļi
Dacia Sandero sd; Dacia Logan MCV KS; Dacia Logan LS; Dacia Logan US; Dacia Logan Express; Sandero / Stepway 1 (BS ); LOGAN 1 (LS); Logan Express; Renault Logan Universālis; Largus Universālis (KS0; RS0; KSA )
Dzinēji
1.6 LPG; 1.6 16V; 1.2 16V; 1.5 dCi; 1.6; 1.4; 1.6 16V Bifuel; 1.2 16V LPG; 1.4 MPI LPG; 1.6 MPI 85; 1.6 Bifuel; 1.6 16V Hi-Flex; 1.6 16V Flexifuel
Dzinēja jauda (zirgspēkos)
65-105 ZS
Jauda (kilovatos)
48-77 kW
Izlaiduma gads
2004-2025
Ražotāja izstrādājuma numurs
JRP1230
OE detaļas numurs(-i)
49 00 193 71R, 60 01 549 990, 82 00 720 880, 82 00 720 881
OE
Turpini, lai salīdzinātu OEM numuru
TecDoc analogi
LIZARTE:
01.70.7000
TRISCAN:
851025430
Jautājums, vomentārs par Stūres mehānisms JRP1230?
Mēs atbildēsim uz jūsu jautājumu par produktu! Mēs noskaidrosim visus jautājumus saistībā ar mūsu rezerves daļām rezervesdalas24.lv Rezerves daļu atbalsts!
Kontaktu forma
TRW JRP1230: Preces vērtējums un atsauksmes
Dalieties savās domās un pieredzē ar citiem lietotājiem
Mūsu klienti apskatīja arī
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Papildus informācija:
Remy Remanufactured
Līdzīgs attēls
Stav:
Restaurēts
Nav noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Masa [kg]:
7,2
Papildus informācija:
Remy Remanufactured
Līdzīgs attēls
Stav:
Restaurēts
Nav noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Labās puses stūres vadībai (stūre labajā pusē)
Ražotāja ierobežojums:
TRW
Garums [mm]:
827
Kopējais garums [mm]:
1179
Pacelšanas augstums [mm]:
145
Ieejas štoka augstums [mm]:
65
Ieejas štoka diametrs [mm]:
15,1
Ieejas vārpstas savienojuma veids:
ar zobiem
Ieejas štoka zobu skaits:
22
Aksiālā šarnīra garums [mm]:
175
Aksiālā šarnīra vītnes izmērs:
M14x1,5
Spiediena līnijas savienojuma vītnes izmērs:
M14x1,5
Atplūdes savienojuma vītnes izmērs:
M16x1,5
Ievērot tehniskos datus
Aizvietojamā daļa
Stav:
Restaurēts
Nav noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Ražotāja ierobežojums:
JTEKT
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Papildu artikuls / Papildu info 2:
bez devēja
Kopējais garums [mm]:
1125
Pacelšanas augstums [mm]:
140
Ieejas štoka diametrs [mm]:
18,5
Ieejas štoka augstums [mm]:
72
Aksiālā šarnīra garums [mm]:
170
Attālums starp stiprināšanas urbumiem [mm]:
260
Stūres rata apgriezienu skaits:
2,7
Vītnes izmērs 1:
M10x1.25
Vītnes izmērs 2:
M12x1.5
Aizvietojamā daļa
Ievērot tehniskos datus
Stav:
Restaurēts
Nav noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ražotāja ierobežojums:
JTEKT
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Aizvietojamā daļa
Ievērot tehniskos datus
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
stūres mehānisma ražotājam:
KOYO/ZF
Garums [mm]:
1022
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ieejas štoka augstums [mm]:
53
Ieejas vītnes izmērs:
M14
Izejas vītnes izmērs:
M16
Neto svars [kg]:
7,9
Papildus artikuls / Papildus informācija:
bez spiediena izlīdzināšanas šļūtenes
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
Garums [mm]:
1126
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ieejas štoka augstums [mm]:
26
Ieplūde-Ø [mm]:
11
Izplūde-Ø [mm]:
11
Neto svars [kg]:
8,3
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
stūres mehānisma ražotājam:
TRW
Garums [mm]:
1170
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ieejas štoka augstums [mm]:
34
Stūres rata apgriezienu skaits:
2,8
Ieplūde-Ø [mm]:
10,8
Izplūde-Ø [mm]:
10,8
Ražotāja ierobežojums:
With EHPSP bracket
Neto svars [kg]:
6,5
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
stūres mehānisma ražotājam:
TRW
Garums [mm]:
558
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ieejas štoka augstums [mm]:
62
Ieejas vītnes izmērs:
M14
Izejas vītnes izmērs:
M16
Papildu artikuls / Papildu info 2:
bez leņķa šarnīra
Neto svars [kg]:
4,77
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
Daļu informācija
Ekspluatācijas režīms:
hidraulisks
Stūres mehānisma veids:
Zobstieņa stūres mehānisms
stūres mehānisma ražotājam:
ZF
Garums [mm]:
671
Kreisās-/Labās puses kustībai paredzēts automobilis:
Kreisāspuses stūres vadībai
Ieejas štoka augstums [mm]:
41
Ieejas vārpstas savienojuma veids:
ar zobiem
Stūres rata apgriezienu skaits:
3,6
Ieejas vītnes izmērs:
M18
Izejas vītnes izmērs:
M16
Pacelšanas augstums [mm]:
164
Stiprināšanas urbumu skaits:
4
Papildu artikuls / Papildu info 2:
bez leņķa šarnīra
Neto svars [kg]:
7,26
Stav:
Restaurēts
Ir noliktavā
Informācija
TRW JRP1230 Stūres mehānisms hidraulisks, Kreisāspuses stūres vadībai, JTEKT, 1020 mm tavai automašīnai