
Auto Kronšteins bampers aizmugurē un priekšā
Kronšteins bampers —
Kronšteins bampers: noderīga informācija
Stabilizators ir pamats, uz kuru ir fiksēts amartizators. Tieši tādēļ stabilizators dažkārt tiek minēts. Amortizators ir standarts visās automašīnās. Stabilizators ir izgatavots no metāla un daļēji absorbē triecienus, kas rodas sadursmes gadījumā. Ja notiek viegla automašīnu sadursme, Sabojājies stabilazitors, vienmēr, izraisa satiksmes negadījumus. Vecākām automašīnām vēl viens iemesls varētu būt korozija. Ja stabilizators ir bojāts, tad to ir nepieciešams aizstāt. Turklāt, tas ir arī nepieciešams, lai novērstu priekšauts. Tā ir vai nu pieskrūvē vai nodrošināti ar barbs par atbalsta bārā.
Atkarībā no jūsu transportlīdzeklim jābūt arī sānu ķermeņa daļas tiek izņemtas. Atkarībā no automašīnas modeli, tas ir arī nepieciešams demontēt sānu daļas automašīnas virsbūvi. Tas nav grūti aizstāt atbalsta stieni - pat ēnā koku mehāniķis var darīt to. Tomēr jābūt uzmanīgiem ar grozījumiem, kas spēlē nozīmīgu lomu tuning. Rezultātā atbalsta bāra modifikācijas, apdrošināšana var nebūt pieejams vairāk. Sliktākajā gadījumā darbības licences var kļūt nederīgs.
Tāpēc, pārveidojumi un modifikācijas, un bamperi atbalsta buferiem jāveic tikai pēc konsultācijas ar speciālistu no darbnīcā vai no tehniskās apskates asociācija. Tātad jums būs pārliecināti, ka jaunā atbalsta stienis nekļūs dārga lieta. Vai jūs vēlaties iegādāties centrālo atslēgu, spoileri, spriegošanas rullīti, riteņu gultņiem, eļļas mērstieni, miglas lukturi, gaisa filtrs vai jebkura cita auto daļu? Mūsu interneta veikalā auto īpašnieki atradīs visu nepieciešamo.
Kā noteikt bufera pastiprinātāja bojājumus
Šo detaļu var diagnosticēt bez speciālistu palīdzības, veicot tās apskati. Īpašu uzmanību jāpievērš virsbūves pārbaudei, jāpalūko, vai starp tās detaļām nav spraugu, nelīdzenumu un savienojumu. Rūpīgāku diagnostiku vēlams veikt autoservisā. Profesionālais aprīkojums ļaus speciālistiem noskanēt virsbūves ģeometriju un noteikt mazākos izliekumus un citus bojājumus.
To, ka bufera pastiprinātāju ir jāapskata, sapratīsiet pēc šādām pazīmēm:
- Brauciena laikā buferis pārmērīgi vibrē;
- Nav redzamu bojājumu;
- Virsbūve čīkst;
- dzirdama čīkstēšana salonā.
Bufera pastiprinātāja defektu iemesli
Bufera pastiprinātājs kalpo kā sitiena slodzes slāpētājs un izplatītājs, tādēļ lielākoties šis elements lūst mehāniskas ietekmes dēļ. Sadursmes, uzbraukšana uz šķēršļa, piemēram, pieļaujot kļūdas parkojoties, sadursme ar svešķermeņiem braukšanas laikā – tas viss veicina plaisu, nobrāzumu un skrāpējumu parādīšanos, bet dažreiz – pat detaļas pilnīgu salūšanu. Bieža braukāšana pa bezceļiem var kļūt par stiprinājumu bojājumu cēloni, kas turpmāk rada virsbūves ģeometrijas maiņu, pastiprinātāja deformāciju vai novietnes maiņu.
Arī mitrums un ceļa reaģenti atstāj negatīvu ietekmi uz materiālu, no kā detaļa ir izgatavota. Koroziju var pastiprināt arī mazie skrāpējumi un nobrāzumi vai arī zemas kvalitātes pastiprinātājs, kas ražošanas procesā nav “izgājis” pretkorozijas apstrādi. Dažreiz pastiprinātājs iegūst bojājumus, ja tas ir nepareizi uzstādīts vai nekvalitatīvi saremontēts.
Bufera pastiprinātāja maiņa
Lai to saremontētu vai nomainītu, jāizmanto autoservisa pakalpojumi. Bufera pastiprinātājs ir svarīgs transportlīdzekļa virsbūves elements. Tā noņemšana un korozijas pēdu dzēšana ir veicama tikai un vienīgi autoservisā.