Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
FORD Transit Mk6 Van (V347, V348) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Ford Transit Mk6 V347, V348 automašīnas ir 3-vietīgi furgoni, kas tiek ražoti no 2006. gada un līdz šim brīdim. Tiem tika piedāvāti 7 garuma un 12 virsbūves augstuma varianti. Turklāt bija gan priekšējās, gan aizmugurējās, gan pilnpiedziņas modifikācija. Ņemot vērā tik plašu modifikāciju klāstu, katrs autovadītājs var izvēlēties transportlīdzekli, kas ir ideāli piemērots katram konkrētajam uzdevumam. 2007. gadā automašīna tika atzīta par “Starptautisko gada auto”. Apskatiet mūsu katalogu, ja jums nepieciešams iegādāties Ford Transit Mk6 V347, V348 rezerves daļas. Pateicoties plašajam komplektējošo daļu klāstam, jūs noteikti atradīsiet jums nepieciešamās rezerves daļas, kā arī visu veidu patērējamos materiālus, autokopšanas līdzekļus un aksesuārus.
Ford Transit Mk6 V347, V348 tehniskās specifikācijas
Ford Transit Mk6 V347, V348 furgoniem bija trīs garenbāzes garuma varianti: 2’933 mm, 3’300 mm, 3’750 mm. Tādēļ automobiļu virsbūves garums būtiski atšķīrās. Piemēram, īsās garenbāzes furgoniem tas sasniedza 4’863 mm, savukārt garās garenbāzes gadījumā – 6’474 mm. Atšķīrās arī augstums: priekšējās piedziņas modifikācijās šī vērtība bija robežās no 2’082 līdz 2’629 mm, aizmugurējās piedziņas modifikācijās - no 1’997 līdz 2’601 mm. Visas modifikācijas bija 1’974 mm platas. Kravas nodalījuma ietilpība svārstījās no 6,55 līdz 14,3 m3 atkarībā no virsbūves augstuma un garuma kombinācijas.
Priekšējā balstiekārta bija neatkarīga, savukārt aizmugurējā balstiekārta bija atkarīgā ar plakanatsperēm. Bremžu diski tika uzstādīti uz visiem riteņiem.
Pamata modifikācijas
Ražošanas laikā tika izlaistas apmēram 80 Ford Transit (no 2006. g. līdz šim brīdim) modifikācijas, lielākā daļa no tām bija ar dīzeļdzinēju. Dzinēju līnija bija tikai viens benzīna dzinējs.
Automašīna bija diezgan jaudīga un degvielas patēriņa ziņā efektīva. Piemēram, modifikācijas 2.2 TDCi MT RWD Jumbo 460 EF DRW dzinējs ar turbopūti attīstīja 155 ZS. Tā griezes moments bija 385 N∙m. Šī griezes momenta vērtība tika sasniegta pie 1600 apgr./min. Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēma palīdzēja samazināt degvielas patēriņu. Furgons patērēja 9,1 litru degvielas 100 km attālumam pilsētas ciklā, 7,9 litrus - kombinētajā ciklā un 7,2 litrus - ārpuspilsētas ciklā. Tas ir diezgan zems, ņemot vērā, ka furgons bija diezgan smags: tā pašmasa bija 2’293 kg. Un šīs modifikācijas kravnesība sasniedza 2’307 kg.
Transit Mk6 V347, 348 apdares līmeņi
Šīm automašīnām tika piedāvāti vairāki apdares līmeņi. Turklāt bija Transit Mk6 V347, V348 furgonu ierobežotās sērijas - katra ar savu aprīkojuma sarakstu. Klienti var izvēlēties vienu no šādiem apdares līmeņiem: 09-B, 190D, Blue Bird, E350 Super Duty, Econoline minibus, El Dorado Aerolite, Krystal, Luton, Metrotrans, Nugget, R1114, Sport, VE6, Wayne, Trend, Limited.
Atkarībā no izvēlētās apdares automašīna var tikt aprīkota ar gaisa kondicionētāju, hidraulisko stūres pastiprinātāju, kruīza kontroli, priekšējiem drošības spilveniem, palīgsistēmu braukšanas uzsākšanai kāpumā u.c. Sānu spoguļi, priekšējais stikls, stiklu mazgāšanas sprauslas un sēdekļi varēja būt apsildāmi.