Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai

-
Informācija
HONDA CRX III Targa (EH, EG) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Honda CRX III (EH, EG) ir divvietīga targa, kurus no 1992. līdz 1998. gadam ražoja japāņu Honda Motor Company. Ražotājs ieviesa dažus unikālus risinājumus, tostarp izvelkamu aizmugurējo stiklu. 1994. gadā tika veikts to feislifts. Vai jūs vēlaties izdevīgi iegādāties Honda CRX III (EH, EG) rezerves daļas? Kļūstiet par rezervesdalas24.lv klientu. Plašs augsti kvalitatīvu preču klāsts, kas nepārtraukti pieaug, pieejamas cenas, kompetenti klientu atbalsta dienesta speciālisti – tās vēl nav visas mūsu interneta veikala priekšrocības. Mēs bieži rīkojam akcijas, kas ļauj lēti iegādāties visu nepieciešamo: sākot ar aizdedzes svecēm un beidzot ar priekšējā stikla tīrītāju slotiņām. Mūsu interneta veikala katalogs ir vienkāršs un lietotājam draudzīgs, tādēļ nepieciešamo preču atrašana un pasūtījumu veikšana neprasīs daudz pūļu. Izvēlēties rezervesdalas24.lv jau šodien un drīz saņemiet savas preces.
Honda CRX III (EH, EG): specifikācijas
Automašīnas izmēri nemainījās visā ražošanas laikā. Virsbūves garums, platums un augstums bija attiecīgi 3’995 mm, 1’695 mm un 1’255 mm. Klīrenss sasniedza 140 mm. Priekšējā ass bija aprīkota ar ventilējamiem bremžu diskiem, aizmugurējā - ar neventilējamām detaļām.
Automašīnas jumts varēja būt izgatavots no tērauda un tam bija elektrodzinējs. Šādā gadījumā bagāžas nodalījuma tilpums bija 140 l. Bija arī modeļi ar alumīnija jumtu. Tas bija jānoņem manuāli un jāuzglabā bagāžniekā. Tā ietilpība šajās automašīnās sasniedza 300 l.
Pamata modifikācijas
CRX III (EH, EG) targa bija pieejama 7 benzīna modifikācijās. Tām visām bija priekšējā piedziņa.
Viens no populārākajiem modeļiem bija 1.6 MT. Tam bija raksturīga lieliska veiktspēja. Automašīna bija aprīkota ar 4 cilindru, 16 vārstu vienrindas dzinēju ar daudzpunktu degvielas iesmidzināšanu, kas ražoja 170 ZS jaudu. Maksimālais griezes moments sasniedza 157 H·m pie 7’300 apgr./min.. Transportlīdzekļa maksimālais ātrums bija 222 km/h. Paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tas uzņēma 7,5 sekundēs. Lai pieveiktu 100 km attālumu, automašīna pilsētā patērēja 11,1 l, uz šosejas - 6,3 l un jauktā ciklā - 9,2 l degvielas.
CRX III (EH, EG): apdare
Līdztekus bāzes apdares līmenim bija arī paplašinātie tādi kā VTi, ESi, Daytona, Motegi. Automašīnas Honda CRX III (1992–1998) ar VTi apdari bija aprīkotas ar bremžu pretbloķēšanas sistēmu, miglas lukturiem, gaisa kondicionētāju, aizmugurējo spoileri, autovadītāja drošības spilvenu, elektriskajiem stiklu pacēlājiem, elektriski regulējamiem sānu spoguļiem. To sēdekļiem bija ādas apdare.