Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
Mega automašīnas kopš 1992. gada izlaiž franču ražotājs Aixam-Mega. Uzņēmums tika dibināts 1983. gadā, un tas atrodas Ēkslebēnā, Francijā. Līdz 2002. gadam modeļu klāsts sastāvēja no mikroauto un sporta automašīnām. Pēdējās tika montētas manuāli ierobežotās izlaiduma sērijās. Mūsdienās uzņēmums ražo vieglos komerctransporta līdzekļos ar kravnesību līdz 1’200 kg.
Mega automašīnu tehniskās specifikācijas
Mikroauto dzinējiem bija raksturīgs neliels izmērs un degvielas patēriņa efektivitāte. Uzņēmums izmantoja 5,4 ZS motociklu vai elektrodzinējus. Automašīnu maksimālais ātrums bija 45 km/h. Vairumā valstu, vadot šīs automašīnas, nebija nepieciešama autovadītāja apliecība. Ar šādiem dzinējiem bija aprīkoti 90. gados ražotie 3 durvju hečbeki City.
Sporta automašīnai Track (1992–1995) bija vidējs dzinēja izkārtojums. Tā bija aprīkota ar V12 benzīna dzinēju, ko ražoja Daimler AG. Tās darba tilpums bija 6 litri, jauda bija 388 ZS, maksimālais griezes moments bija 570 N·m, un maksimālais ātrums bija 250 km/h, kas bija izcils rādītājs tā izlaišanas laikā. Sporta automašīna Centernair 1990 bija aprīkota ar augstas veiktspējas V12 dzinēju ar līdz pat 455 ZS jaudu, ļaujot tai sasniegt ātrumu 300 km/h. Tāds pats maksimālais ātrums bija kupejai Monte Carlo (1996–1999). Paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tā uzņēma 4,5 sekundēs.
Dažām automašīnām bija pieejama pilnpiedziņa. Tā kombinācijā ar pneimatisko balstiekārtu padarīja tās piemērotas braukšanai bezceļa apvidū. Uz katras automašīnas Mega Track ass tika uzstādīti četri amortizatori, paaugstinot tā klīrensu līdz 300 mm.
Vairumam transportlīdzekļu bija vienkārša konstrukcija, un to apkope bija lēta. Piemēram, mikroauto riteņu diametrs bija mazāks par 10 collām. Virsbūves paneļi tika izgatavoti no plastmasas un tika uzstādīti tieši uz rāmja, kas bija izgatavots no alumīnija.
Sporta automašīnai Track bija tērauda cauruļveida rāmis, kas tika integrēts drošības karkasā. Lai samazinātu automašīnas svaru, tās virsbūves paneļi tika izgatavoti no viegliem kompozītmateriāliem. Mega Centenaire bija monokoka virsbūve ar paneļiem, kas tika izgatavoti no oglekļa šķiedras - 90. gadiem neparasta materiāla.
Track modeļa salons izskatījās grezns, pateicoties ādas apdarei un dekoratīviem koka ieliktņiem. Visiem sēdekļiem bija sānu atbalsts.
rezervesdalas24.lv: visas jūsu transportlīdzeklim nepieciešamās detaļas
Vai jūs meklējat augsti kvalitatīvus bremžu klučus, aizdedzes sveces vai citas detaļas? Mēs iesakām iegādāties Mega autodaļas mūsu interneta veikalā. Visiem izstrādājumiem tiek piemērota ražotāja garantija. Pasūtiet tiešsaistē ar vien dažiem klikšķiem un saņemiet visu nepieciešamo jūsu automašīnas remontam, cik ātri vien iespējams.