Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
PEUGEOT 406 Coupe automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Peugeot 406 (8C) automašīnas ir 4 vietīgas kupejas, kas tika ražotas no 1997. līdz 2005. gadam. Tās debitēja Parīzes auto izstādē. Dizaineri no slavenās itāļu studijas Pininfarina strādāja pie šī modeļa izveidošanas. Tā rezultātā automašīna ieguva pievilcīgu un dinamisku izskatu. Neskatoties uz sportisko noskaņu, automašīna bija ļoti ērta, tādēļ tā ieguva atzinību. Vai jūs meklējat vietu, kur varētu lēti iegādāties Peugeot 406 (8C) rezerves daļas? Aplūkojiet mūsu interneta veikala sortimentu. Šeit jūs atradīsiet bremžu suportus un klučus, aizdedzes sveces un eļļas filtrus, stūres šķērsstiepņa uzgaļus un sajūga troses, kā arī citas detaļas par ļoti izdevīgām cenām.
Peugeot 406 (8C) tehniskās specifikācijas
Automašīnas virsbūve bija garāka nekā sedanam, bet īsāka nekā universālim. Kupejas izmēri garumā, platumā un augstumā bija attiecīgi 4’615 mm, 1’780 mm un 1’354 mm. Klīrenss bija 130 mm. Bagāžas nodalījuma tilpums sasniedza 390 litrus.
Priekšējās un aizmugurējās balstiekārtas bija neatkarīgas. To cietību var noregulēt no autovadītāja sēdekļa, izmantojot attiecīgo pogu. Bremžu diski tika uzstādīti uz abām transportlīdzekļa asīm.
Aizmugurējie sēdekļi bija atsevišķi, un tāpat kā priekšējiem sēdekļiem arī tiem bija pagalvji. Pasažieru nodalījums bija ļoti plašs, taču piekļuve aizmugurējiem sēdekļiem bija nedaudz apgrūtināta.
Pamata modifikācijas
Visā ražošanas laikā tika izlaistas aptuveni 10 Peugeot 406 (8C) modifikācijas: gandrīz visas bija benzīna un tikai viena bija dīzeļdegvielas modifikācija. Visām kupejām bija priekšējā piedziņa.
2.2 HDI dīzeļdegvielas modifikācijai bija iespaidīga dinamika. Turklāt tā bija arī efektīva degvielas patēriņa ziņā. Tās 4 cilindru 16 vārstu dzinējs varēja attīstīt 136 ZS jaudu un 314 Nm griezes momentu, pateicoties turbokompresoram ar starpdzesētāju. 5 pakāpju manuālā pārnesumkārba vienmērīgi pārslēdza pārnesumus, un tai bija raksturīga augsta reaģētspēja. Paātrinājumu līdz 100 km/h automašīna uzņēma 10.2 sekundēs. Tās maksimālais ātrums bija 201 km/h. Vienlaikus degvielas patēriņš ārpilsētas ciklā bija tikai 4,9 litri, kombinētā ciklā - 6,4 litri un pilsētas ciklā - 8,8 litri. Modifikācijas kravnesība bija 450 kg.
406 (8C) apdares līmeņi
Līdztekus bāzes komplektācijai tika piedāvātas 406 (8C) automašīnas ar Pack un Griffe apdares līmeņiem.
Pack paketes līmenī kupejai bija bremžu pretbloķēšanas sistēma, priekšējie drošības spilveni (par papildu maksa tika piedāvāti sānu drošības spilveni), centrālā atslēga ar tālvadības pulti, klimata kontrole, elektriskie priekšējo un aizmugurējo stiklu pacēlāji un hidrauliskais stūres pastiprinātājs. Stikli bija tonēti. Priekšējā stikla tīrītāju slotiņas tika aktivizētas automātiski ar lietus sensora signālu. Sporta sēdekļiem bija ādas apdare, apsilde un jostas atbalsts. Sēdekļi bija elektriski regulējami. Standarta komplektācijā bija pieejama arī audio sistēma, borta dators un balss ievades funkcija.