Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
SUZUKI Vitara I SUV (ET, TA, TD) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Suzuki Vitara I (ET, TA) apvidus automašīnas ir kompakti apvidus auto, kas tika ražoti no 1988. līdz 1999. gadam. Sākotnēji bija pieejama tikai 3 durvju virsbūves modifikācija. Vēlāk tika prezentēts Piecdurvju auto. Automašīnām bija raksturīga vienkāršība, uzticamība un degvielas patēriņa efektivitāte. Tos plaši izmantoja aktīvai atpūtai. Mūsu interneta veikalā jūs varat iegādāties Suzuki Vitara I (ET, TA) apvidus automašīnu rezerves daļas. Mūsu speciālisti labprāt palīdzēs jums izvēlēties komplektējošās daļas, pastāstīs par spēkā esošajām akcijām, sniegs visu ar precēm saistīto informāciju. Sazinieties ar viņiem un ātri saņemiet ekspertu atbildes uz jūsu jautājumiem.
Suzuki Vitara I (ET, TA) apvidus automašīnu tehniskās specifikācijas
Trīsdurvju automašīnām bija īsā garenbāze - 2200 mm. To virsbūves garums bija 3620 mm, platums - 1630 mm, augstums - 1665 mm. Automašīnā varēja sasēsties 4 cilvēki. Klīrenss bija 200 mm. Bagāžas nodalījuma tilpums svārstījās no 202 līdz 845 litriem.
Piecdurvju Suzuki Vitara I (ET, TA) apvidus automašīnām garā garenbāze bija 2480 mm. Tādējādi to izmēri bija: garums 4030 mm, platums 1635 mm un augstums 1700 mm. Salons bija pietiekoši plašs, lai varētu ietilpināt autovadītāju un 4 pasažierus. Bagāžas nodalījuma tilpums svārstījās no 263 līdz 1920 litriem.
Transportlīdzekļa priekšējā balstiekārta bija neatkarīga, Makfersona veida, aizmugurējā - atkarīga. Tikai priekšējie riteņi bija aprīkoti ar bremžu diskiem.
Pamata modifikācijas
Visā ražošanas laikā tika izlaistas aptuveni 20 Suzuki Vitara I (ET, TA) apvidus automašīnu modifikācijas. Tās varēja aprīkot ar benzīna vai dīzeļdegvielas spēka iekārtām. Parasti tām bija pilnpiedziņa. Taču bija arī modifikācijas ar aizmugurējo piedziņu.
Modifikācija 2.0 16 V bija viena no jaudīgākajām. Tā bija aprīkota ar 4 cilindru 16 vārstu dzinēju, kas attīsta 132 ZS jaudu. Maksimālais griezes moments bija 166 N∙m. Tas tika sasniegts pie 3000 apgr./min. Modifikācijas maksimālais ātrums bija 150 km/h. Degvielas patēriņš uz 100 km bija 14 litri pilsētas ciklā, 8,8 litri - ārpuspilsētas ciklā un 10,7 litri - kombinētā ciklā. Modifikācijas maksimālā kravnesība bija 500 kg. Automašīnai bija pilnpiedziņa. Tai bija automātiska 3 pakāpju pārnesumkārba.
Vitara I (ET, TA) apdares līmeņi
Suzuki Vitara I (ET, TA) apvidus automašīnas bija pieejamas ar dažādiem apdares līmeņiem. Izplatītākās bija JLX un Sport. Turklāt bija ierobežotā 250 automašīnu sērija, kas pazīstama kā Vitara Rossini. Šīs automašīnas no citām atšķīrās ar eksterjera un interjera krāsām: virsbūve tika krāsota rozā metālika krāsā, salonam bija smilškrāsas ādas apdare.
Automašīna ar Sport apdari bija aprīkota ar 2 drošības spilveniem, drošības jostām ar priekšspriegotājiem, diferenciāļa bloķēšanu, pretatspīduma atpakaļskata spoguli, centrālās atslēgu, imobilaizeru un citu aprīkojumu. Salonam bija auduma apdare. Buferi, durvju rokturi, sānu spoguļu korpuss un radiatora režģis bija krāsoti virsbūves krāsā.