Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
CITROËN Relay II Van (250) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Citroën Jumper II (250) automašīnas ir 2 un 3 vietīgi furgoni, kas tika ražoti no 2006. līdz 2014. gadam. Pirmo reizi tie tika prezentēti Madrides auto izstādē. 2007. gadā automašīnas ieguva otru vietu prestižajā „Gada furgons” konkursā. 2012. gadā tie ieguva trešo vietu. Mūsu interneta veikalā jūs varat iegādāties lētas Citroën Jumper (250) rezerves daļas. Kļūstiet par mūsu klientu, un pirkumi noteikti iepriecinās jūs: papildus pieejamām cenām mēs piedāvājam augstu apkalpošanas kvalitāti.
Citroën Jumper (250) tehniskie raksturlielumi
Citroën Jumper (250) furgoni tika piedāvāti ar trim garenbāzes variantiem: 3000 mm, 3450 mm un 4035 mm. Virsbūves garums varēja būt 4963 mm, 5413 mm, 5998 mm un 6363 mm. Augstums varēja būt arī atšķirīgs: 2254 mm, 2524 mm un 2764 mm. Platums bija 2050 mm. Klīrenss bija 110 mm. Atkarībā no izvēlētajiem virsbūves izmēriem kravas nodalījuma ietilpība svārstījās no 8 līdz 17 m3.
Bāzes apdarē virsbūvei bija 4 durvis. Savukārt papildu bīdāmās sānu durvis varēja pasūtīt par papildu maksu. Aerodinamiskās pretestības koeficients bija zems šī segmenta automašīnām - 0,31.
Priekšējā balstiekārta bija neatkarīgā, ar Makfersona statņiem, aizmugurējā - atkarīgā ar plakanatsperēm. Ražotājs uz abām transportlīdzekļa asīm uzstādīja bremžu diskus: ventilējamus priekšpusē un neventilējamus - aizmugurē.
Pamata modifikācijas
Ražošanas laikā tika izlaistas vairāk nekā 10 Citroën Jumper (250) furgonu modifikācijas. Visas tās bija aprīkotas ar dīzeļdegvielas spēka iekārtām. Automašīnām bija priekšējā piedziņa.
Modifikācija 2.2 HDi MT L3H2 uzrādīja ideālu jaudas un degvielas patēriņa kombināciju. Tā bija aprīkota ar 4 cilindru 16 vārstu dzinēju ar 130 ZS jaudu, turbokompresoru ar starpdzesētāju, Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu un 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Maksimālais dzinēja griezes moments 320 N∙m, tika sasniegts pie 2000 apgr./min. Automašīna sasniedza ātrumu 145 km/h. Vienlaikus tā patērēja 9,3 litrus degvielas uz 100 km kombinētā ciklā, 10,9 litrus - pilsētas ciklā un 8,3 litrus - ārpuspilsētas ciklā. Maksimālā šīs modifikācijas kravnesība bija 1525 kg.
Jumper II (250) apdares līmeņi
Citroën Jumper II furgonu standarta aprīkojums bija minimāls. Taču autovadītājs varēja izvēlēties papildu iezīmes no plašā izvēļu saraksta atkarībā no viņu vajadzībām.
Rūpnīcā uzstādītais aprīkojums varēja ietvert autovadītāja drošības spilvenu, bremžu pretbloķēšanas sistēmu ar bremzēšanas spēka sadalījumu, manuālu autovadītāja sēdekļa regulēšanu augstumā, halogēna lukturus, centrālo atslēgu, imobilaizeru, auduma sēdekļu apdari, elektriskos stiklu pacēlājus. Par papildu maksu piedāvātās izvēles ietvēra lietus un gaismas sensorus, lukturu mazgātāju, klimata un kruīza kontroli, atermālos stiklus, elektriski regulējamus sānu spoguļus, apsildāmus sēdekļus, pasažiera drošības spilvenu, sānu drošības spilvenus, miglas lukturus, stabilitātes kontroles un vilces kontroles sistēmas, pneimatisko balstiekārtu.