Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
CITROËN Relay I Van (230) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Citroën Jumper I (230 L) automašīnas ir 2 un 3 vietīgi furgoni, kas tika ražoti no 1994. līdz 2002. gadam. To debija notika Ženēvas auto izstādē. Šo automašīnu eksterjeru izveidoja slavenais itāļu dizainers Džordžeto Džudžāro no studijas ItalDesign. Tās aerodinamiskās pretestības koeficients sasniedz tikai 0,35, kas ir samērā zems rādītājs šī segmenta automašīnām. Šo automašīnu praktiskums, uzticamība un daudzpusība tika pienācīgi novērtēti: 1994. gadā tās saņēma prestižo „Starptautiskā gada furgona” titulu. Reģistrējieties mūsu tīmekļa vietnē, lai vienmēr varētu iegādāties Citroën Jumper I (230 L) rezerves daļas par neticami zemām cenām. Pievienojiet jūs interesējošās komplektējošās daļas savam vēlmju sarakstam, un mēs informēsim jūs, kad tām būs atlaides.
Citroën Jumper I (230 L) tehniskie raksturlielumi
Citroën Jumper I (230 L) automašīnām varēja būt īsā, vidējā vai garā garenbāzes: attiecīgi 2850 mm, 3200 mm vai 3700 mm. Virsbūves garums varēja būt 4749 mm, 5099 mm vai 5599 mm. To varēja kombinēt ar dažādiem augstumiem: 2150 mm, 2470 mm, 2725 mm vai 2860 mm. Virsbūves platums bija 2024 mm.
Klīrenss bija 110 mm. Neatkarīga priekšējā un atkarīga aizmugurējā balstiekārtas bija vienkāršas un uzticamas. Virsbūvei bija 4 durvis, savukārt aizmugurējās durvis bija divviru, veramās.
Atkarībā no virsbūves garuma un augstuma attiecības kravas nodalījuma ietilpība svārstījās no 7 līdz 14 m3. Aiz autovadītāja sēdekļa ražotājs uzstādīja aizsargājošu metāliska režģa starpsienu. Pasažiera sēdekļa atzveltne bija nolaižama, kas ļāva transportēt garus priekšmetus.
Bremžu diski tika uzstādīti tikai uz priekšējās ass. Aizmugurējā ass bija aprīkota ar trumuļiem.
Pamata modifikācijas
Ražošanas laikā tika izlaistas vairāk nekā 10 Citroën Jumper I (230 L) modifikācijas; vairums no tām bija dīzeļdegvielas. Parasti tām bija priekšējā piedziņa, taču tika izgatavotas arī pilnpiedziņas modifikācijas.
Modifikācija 33LH 2.8HDi bija viena no jaudīgākajām. Tai bija 4 cilindru 8-vārstu dzinējs ar 146 ZS jaudu, ko ražoja SOFIM. Pateicoties turbokompresoram un starpdzesētājam, dzinēja maksimālais griezes moments bija 310 N∙m, kas tika sasniegts pie 1500 apgr./min. Automašīna paātrinājumu līdz 100 km/h uzņēma 20,2 sekundēs. Tās maksimālais ātrums bija 146 km/h. Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēma nodrošināja optimālu degvielas patēriņu: 12,8 litrus uz 100 km kombinētā ciklā. Maksimālā kravnesība bija 1100 kg.
5 pakāpju manuālā pārnesumkārba bija diezgan uzticama, un tās atteice notika reti. Taču dzinējs bija ārkārtīgi jutīgs pret eļļas kvalitāti: pat mazākās novirzes no ieteicamajiem eļļas filtra un eļļošanas materiāla nomaiņas termiņiem var izraisīt dārgu remontu.
Jumper I (230 L) apdares līmeņi
Jumper I (230 L) furgoni bija aprīkoti tikai ar nepieciešamajām iezīmēm. Parasti kā papildu izvēle tika piedāvāta pat bremžu pretbloķēšanas sistēma. Par papildu samaksu bija pieejams arī gaisa kondicionētājs, elektriskie stiklu pacēlāji, priekšējie drošības spilveni un audio sistēma.