Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai

-
Informācija
MERCEDES-BENZ Vito Bus (W639) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Mercedes-Benz Vito W639 automašīnas ir 9 vietīgu minivenu otrā paaudze, kuru ražošana tika veikta no 2003. līdz 2014. gadam. Dažādos laikos ražošana notika Spānijā, Meksikā un Ķīnā. Šīs plašās, ērtās un uzticamās automašīnas ātri ieguva popularitāti visā pasaulē. 2005. gadā tās ieguva „Starptautiskā gada furgona” balvu. Mūsu interneta veikalā jūs varat iegādāties Mercedes-Benz Vito W639 rezerves daļas. Steidziet veikt pasūtījumu jau tūlīt, jo daudzas rezerves daļas tiek pārdotas par akcijas cenām.
Mercedes-Benz Vito W639 tehniskās specifikācijas
Mercedes-Benz Vito W639 (2003 – 2014) miniveni tika ražoti ar standarta un pagarināto garenbāzi, kas attiecīgi varēja būt 3’200 mm un 3’430 mm. Automašīnas garums svārstījās diapazonā no 4’448 līdz 5’223 mm. Visu versiju platums bija 1’906 mm. Augstums varēja būt 1’872 mm vai 1’942 mm. Bagāžas nodalījuma tilpums varēja būt 430 litri, 730 litri vai 970 litri atkarībā no versijas. Minivenu maksimālā pilnmasa sasniedza 2’940 kg.
Aizmugurējos sēdekļus varēja pārvietot atpakaļ par 2,5 cm, kas ļāva tos pielāgot, ņemot vērā katra pasažiera vajadzības. Vajadzības gadījumā sēdekļus varēja izņemt vai pagriezt par 180°. Sānu durvis bija bīdāmas, aizmugurējās durvis bija veramas. Tika uzstādīta neatkarīgā balstiekārta. Visas bremzes bija disku veida. Tostarp uz priekšējās ass tika uzstādīti ventilējami bremžu diski.
Pamata modifikācijas
Kopumā ražošanas laikā tika izlaistas 66 Vito W639 minivenu modifikācijas: līdz 2010. gadā veiktajam restailingam - 33 dīzeļdegvielas un 12 benzīna modifikācijas, 21 dīzeļdegvielas un 3 benzīna modifikācijas - pēc tam. Turklāt elektriskā Vito E-Cell tika izlaista nelielā sērijā - 100 auto vienības. Tās bija aprīkotas ar 70 kW 280 Nm dzinēju. Elektroniskais ierobežotājs šo minivenu maksimālo ātrumu ierobežoja līdz 80 km/h. Automašīnas nobraukums līdz uzlādei bija 130 km. Akumulatora uzlāde no parastās kontaktligzdas ilga vidēji 12 stundas; izmantojot 400V ligzdu - 6 stundas. Salons bija paredzēts 7 cilvēkiem. Šīs modifikācijas kravnesība bija 900 kg, maksimālā pilnmasa – 3’050 kg. Atšķirībā no pārējām modifikācijām, kurām bieži bija aizmugurējā piedziņa vai retāk pilnpiedziņa, šai automašīnai bija priekšējā piedziņa.
Vito W639 apdares līmeņi
Šīm automašīnām bija bagātīgs bāzes aprīkojums. Rūpnīcā tās tika aprīkotas ar priekšējiem drošības spilveniem, drošības jostām ar spriegotājiem, bremžu pretbloķēšanas sistēmu, pretslīdēšanas regulēšanu, bremžu spēka sadali, bremžu palīgsistēmu un elektroniskās stabilitātes kontroles sistēmu. Pēc izvēles tika piedāvāta pneimatiskā balstiekārta, kas uzturēja braukšanas augstumu noteiktā līmenī, apsildāmi, elektriski darbināmi spoguļi, gaismas sensori un cits aprīkojums.