Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai

-
Informācija
MERCEDES-BENZ Vito Mixto (W639) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Mercedes-Benz Vito Mixto W639 automašīnas ir 6-vietīgi furgoni, kas tika ražoti no 2003. līdz 2014. gadam. Tā daudzpusības dēļ šis modelis bija populārs gan Eiropā, gan ārpus tās: pateicoties trešās sēdekļu rindas neesamībai, plašais salons sniedza daudz vietas kravas pārvadāšanai. Stilīgs dizains un bagātīgs aprīkojums padarīja furgonu par vienu no pievilcīgākajiem savā klasē. Mūsu interneta veikalā jūs atradīsiet plašu bremžu suportu, priekšējā stikla tīrītāju slotiņu, dzinēja un balstiekārtas detaļu un citu komplektējošo daļu sortimentu. Sazinieties ar mūsu speciālistiem: viņi ne vien palīdzēs ātri izvēlēties nepieciešamos produktus, bet arī ieteiks, kā iegādāties Mercedes-Benz Vito Mixto W639 rezerves daļas par visizdevīgākām cenām.
Mercedes-Benz Vito Mixto W639 tehniskās specifikācijas
Vito Mixto (2003 – 2014) automašīna tika piedāvāta ar vairākiem garenbāzes garumiem, virsbūves garumiem un jumta augstumiem. Bagāžas nodalījuma tilpums varēja atšķirties atkarībā no modifikācijas. Piemēram, bāzes modifikācijas L1H1 bija 4’748 mm garas, 1’906 mm platas un 1’902 mm augstas. To kravas nodalījuma tilpums bija 2,63 m3. Furgoni L2H1 ar tādu pašu garenbāzi kā L1H1 (3’200 mm) bija 4’993 mm gari, pateicoties pagarinātai aizmugurējai pārkarei; to kravas nodalījuma tilpums bija 3,16 m3. L3H1 automašīnu garenbāze tika palielināta līdz 3’430 mm, un virsbūves garuma, augstuma un platuma izmēri bija attiecīgi 5’223 mm, 1’906 mm un 1’900 mm. Kravas nodalījuma ietilpība bija 3,65 m3.
Pamata modifikācijas
Kopumā ražošanas laikā tika izlaistas 69 Vito Mixto W639 modifikācijas: līdz 2010. gadā veiktajam restailingam - 44 dīzeļdegvielas un 16 benzīna modifikācijas, 8 dīzeļdegvielas un 1 benzīna modifikācijas - pēc tam. Vairumam automašīnu bija aizmugurējā piedziņa. Taču bija arī AWD furgoni. Piemēram, 113 CDI 4Matic AT bija speciāla pilna laika pilnpiedziņas sistēma, kurā, pateicoties elektronikai, griezes moments tika sadalīts starp riteņiem. Šajā modifikācijā uzstādītais dzinējs attīstīja 136 ZS jaudu un 310 Nm griezes momentu. Common Rail degvielas iesmidzināšanas sistēma kopā ar turbokompresoru veicināja degvielas ekonomiju. Pilsētas ciklā degvielas patēriņš bija 11,2 litri uz 100 km, ārpus pilsētas - 7,5 litri, kombinētā ciklā - 8,9 litri. Šīs modifikācijas kravnesība bija 870 kg.
Vito Mixto W639 apdares līmeņi
Bāzes aprīkojuma komplekts mainījās atkarībā no modifikācijas. Tomēr visas automašīnas varēja lepoties ar elektriskiem stiklu pacēlājiem, regulējamu stūres ratu, apsildāmiem, elektriski darbināmiem spoguļiem, kā arī CD atskaņotāju. Aktīvās un pasīvās drošības sistēmas tika iekļautas arī bāzes komplektācijā. Turklāt visām automašīnām tika piedāvāts plašs izvēļu diapazons. Bija iespējams pasūtīt arī, piemēram, daudzfunkcionālu stūres ratu un krāsu displeju, ādas apdari salona sēdekļiem, ādas apdari stūres ratam un pārnesumkārbas svirai, automātiski aptumšojošos atpakaļskata spoguli, klimata kontroli vai gaisa kondicionētāju, stāvvietā novietošanas sensorus, apsildāmus priekšējos sēdekļus un citu aprīkojumu.