Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai

-
Informācija
MERCEDES-BENZ Vito Van (W638) automašīnas: tehniskās specifikācijas, versijas un aprīkojuma līmeņi
Mercedes-Benz Vito W638 automašīnas ir 4-durvju komercfurgonu pirmā paaudze, kuru ražošana tika veikta no 1995. līdz 2003. gadam Spānijā. Šī modeļa debija notika Ženēvas autoizstādē. Tā bija pirmā šīs markas automašīna ar priekšējo piedziņu. 1996. gadā šai automašīnai tika piešķirts „Starptautiskā gada furgona” tituls tāda paša nosaukuma konkursā. Šo automašīnu pieprasījums bija ļoti augsts: lai apmierinātu klientu vajadzības, Vitoria-Gasteiz rūpnīca no 1997. gada darbojās trīs maiņās. Mūsu interneta veikalā tiek piedāvāts plašs dažādu marku automašīnu komplektējošo daļu klāsts. Jūs varat iegādāties jebkuras modifikācijas Mercedes-Benz Vito W638 rezerves daļas bez jebkādām problēmām.
Mercedes-Benz Vito W638 tehniskās specifikācijas
Furgona garums bija 4’660 mm, platums – 1’870 mm, augstums – 1’845 mm. Salons bija 3 vietīgs. Kravas nodalījuma tilpums svārstījās diapazonā no 581 līdz 4’564 litriem. Pateicoties aerodinamiskam dizainam, auto aerodinamiskās pretestības koeficients bija tikai 0,34. Gan aizmugurējā, gan priekšējā balstiekārta bija neatkarīgas. Piekļuve kravas nodalījumam tika nodrošināta caur bīdāmām sānu durvīm. Priekšējie bremžu diski bija ventilējami.
Pamata modifikācijas
Ražošanas laikā tika izlaistas 7 Mercedes-Benz Vito W638 modifikācijas: 5 dīzeļdegvielas un 2 benzīna. Tās visas degvielas patēriņa ziņā bija samērā ekonomiskas. Piemēram, dīzeļdzinēja auto 112 CDI izmantoja tikai 6,9 litrus uz lielceļa, 8,3 litrus - kombinētā ciklā, 10,6 litrus - pilsētas apstākļos. Labu degvielas patēriņa efektivitāti galvenokārt nodrošināja turbokompresors un tiešā degvielas iesmidzināšanas sistēma. Automašīna bija aprīkota ar 4 cilindru 16 vārstu dzinēju, kas spēj attīstīt 122 ZS. Tās maksimālais griezes moments bija 300 Nm. Automašīna paātrinājumu līdz 100 km/h uzņēma 17,5 sekundēs. Tās maksimālais ātrums bija 164 km/h. Kravnesība bija 1’000 kg.
Šī versija bija aprīkota ar 5-pakāpju manuālo pārnesumkārbu ar iebūvētu diferenciāli. Pārnesumkārbas korpuss, kā arī sajūga mehānisma korpuss, gultnis un pārnesumu pārslēgšanas mehānisma vāks tika izgatavoti no alumīnija, kas ļāva ievērojami samazināt transmisijas svaru: tas bija 46,5 kg.
Vito W638 apdares līmeņi
Mercedes-Benz Vito (1995 – 2003) furgoni bija ievērojami ar bagātīgu aprīkojuma sarakstu. Automašīnā bija daudz vietas. Pateicoties regulējamiem sēdekļiem, autovadītājs un pasažieri varēja ieņemt maksimāli ērtu pozīciju. Mērinstrumentu panelis bija ergonomisks. Autovadītāja sēdeklis nodrošināja augstu autovadītāja sēdēšanas pozīciju, kas uzlaboja pārskatāmību. Visas automašīnas bija aprīkotas ar priekšējiem drošības spilveniem un 3 punktu drošības jostām, kā arī bremžu pretbloķēšanas sistēmu. Pēc izvēles tika piedāvāts stikla jumts vai elektriski darbināma jumta lūka, saliekamie spoguļi, stāvvietā novietošanas sensori, biznesa konsole ar paliktni telefonam un faksa funkciju, IBM klēpjdators un cits aprīkojums.