Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
Vacuuma līnija var tikt izmantota dažādās automašīnas sistēmās, kā piemēram, turbokompresorā vai centrālājā atslēgā. Vacuuma līnija ir nepieciešama arī priekš bremžu pastiprinātāja, kas kā likums, darbojas ar negatīvu spiedienu.Negatīvs spiediens, kas ir nepieciešams bremžu pastiprinātājam ar dīzeļa un benzīna dzinējiem. Tradicionālajā benzīna dzinējā ir nepieciešams negatīvais spiediens, tur, kur sākas ieplūdes kolektorā aiz droseļvārsta.
Vakuumalīniji ir jābūt veidotai tā, lai varētu izturēt attiecīgo negatīvo spiedienu, nezaudējot savu formu. Vairumā gadījumu bieza gumijas caurule ir pietiekama. Kad liels vakuums tiek veidots, papildu stiegrojums ir iekļauta, piemēram, stikla šķiedras vai tērauds. Vakuuma līnijas bojājums parasti rodas blīves bojājuma rezultātā, tādēļ, sistēma var nedarboties.Tādā gadījumā vajadzētu aizstāt bojāto vakuuma līniju. Visas blīves jānomaina. No drošības viedokļa, piemēram, bremžu sistēmas gadījumā, šī nomaiņa būtu jāveic autoservisā.Jauna vacuuma līnija ir salīdzinoši lēta, tomēr ir nepieciešams pārliecinātiess, ka līnija sader ar konkrēto transportlīdzekli.
Nav ieteicams uzstādīt nepareizu vakuuma līniju, tikai tāpēc, ka savienotāji der. Tādējādi jūs varat sabojāt visu sistēmu. Jebkurā gadījumā, ja jums ir nepieciešams augstas kvalitātes auto rezerves daļs, jums būs viegli tās atrast mūsu interneta veikalā. Vai jums ir nepieciešamas kādas auto daļas? Mūsu interneta veikalā Jūs varat atrast droseles sensorus, injekcijas vārstus, svārsta atbalstus, ķīļus, taures, sadales vārpstas un eļļas dzesētājus. Ja jums ir nepieciešams automašīnas rezerves daļas savam auto, mūsu interneta veikals ir pareizā izvēle.
Kā noteikt bremžu vakuumpastiprinātāja bojājumu
To, vai detaļa darbojas pareizi, var pārbaudīt bez speciālistu palīdzības. Lai to izdarītu, jāiedarbina dzinējs un 5-7 reizes jānospiež uz bremžu pedāļa un jāieklausās skaņās. Ja gaiss klusi trokšņo, tas nozīmē, ka vakuumpastiprinātājs ir zaudējis hermētismu.
Iedarbiniet dzinēju pēc tam, kad esat papumpējis bremžu sistēmu. Ieslēdzot aizdedzi, bremžu pedālim ir jāpaceļas par 1-2 cm. Gadījumā, ja stāvoklis neizmainījās, vērsieties autoservisā, lai veiktu detalizētāku pārbaudi.
Pēc tam veiciet vēl vienu eksperimentu. Motoram darbojoties, nospiediet bremžu pedāli tik dziļi, cik iespējams, pēc tam noslāpējiet dzinēju un turiet pedāli nospiestu 1-2 minūtes. Ja gaisa cauruļvadi ir bojāti un sistēma ir zaudējusi hermētismu, tad pretspiediens pedālī palielināsies, bet, lai to nospiestu, būs nepieciešams lielāks spēks.
To, ka vakuumpastiprinātājs ir jāapskata, Jūs sapratīsiet pēc šādām pazīmēm:
Bremžu vakuumpastiprinātāja bojājumu iemesli
Lielāko daļu vakuumpastiprinātāja bojājumu izraisa sistēmas hermētisma zaudēšana. Tas notiek mehāniskas ietekmes rezultātā, vaļīgu stiprinājumu un aptveru vai būtiska gumijas detaļu nodiluma dēļ. Problēmas iemesls var būt regulāra braukšana pa bezceļiem, kas iet roku rokā ar paaugstinātu vibrāciju – tas veicina atstarpju veidošanos starp detaļas elementiem, virzuļa kāta iestrēgšanu vai novietojuma maiņu.
Dažreiz mehānisma nepareizā darbība ir izskadrojama ar bojātu vārstu vai membrānas plīsumu. Bojājumus var izraisīt arī nekvalitatīvu blīvelementu izmantošana: parasti tie ātri saplaisā un zaudē elastību.
Ja transportlīdzeklī zemspiedienu rada vakuumsūknis, tad tā bojājums var veicināt regulāru vakuumpastiprinātāja defektu rašanos. Nesavlaicīga sūkņa darbība rada paaugstinātu slodzi uz membrānu, tādējādi provocējot priekšlaicīgu tās plīsumu.
Bremžu vakuumpastiprinātāja remonts un maiņa
Pastiprinātāju remontē tikai tad, ja neatgriezeniski bojāti vārsti vai diafragma. Tad ir jāizmanto tikai oriģinālas detaļas. Izmantojot universālas detaļas, pirms tam ir jāpārbauda to saderība.
Ja ir bojāts korpuss vai ir citi nopietni bojājumi, tad šo daļu ir jāmaina.
Pirms tās demontēšanas jānoslāpē dzinējs. Ērtību labad novietojiet transportlīdzekli uz pacēlāja. Pirmkārt atvienojiet bremžu pievada stiepni no pedāļa. Tas atrodas zem stūres vārpstas. Ievērojiet piesardzību, lai nesabojātu attiecīgos mehānismus.
Pēc tam atskrūvējiet stiprinājumus un noņemiet galveno bremžu cilindru. Visbeidzot atvienojiet vakuumšļūteni no vārsta. Pēc tam bojāto detaļu demontējiet pilnībā, un uzstādiet jaunu.