Atpakaļ
Valsts
Atpakaļ
Mani auto
-
Rezerves daļas jūsu automašīnai
Kā noteikt defektu degvielas spiediena regulēšanas vārstu
Pārbaudes daļu ir diezgan darbietilpīga, un to parasti veic saskaņā ar visaptverošu diagnozi degvielas sistēmas transportlīdzekļa.
Vispirms pārbaudiet, vai ir pietiekami daudz degvielas tvertnē. Tad jums ir pārbaudīt akumulatora spriegumu, jo padeves spiediens degvielas ir tieši atkarīga no tā. Ja būtu 12V. Pēc tam, jums ir atvienojiet negatīvo termināla akumulatora mērītājs, lai savienotu degvielas sistēmu, noslaucīt benzīns atliekas, pievienojiet negatīvo termināli uz akumulatoru un palaist dzinēju tukšgaitā. Tad atvienojiet vakuuma sūkņa vārstu, pievienojiet pirksta galu un izmērīt spiedienu. Ja sasniedz 0.25-0.35 MPa dzinējiem ar injekciju vairāku punktu un 0.07-0.10 MPa dzinēji injekcijas vārsta.
Ja spiediens ir pārāk zems, izspiest šļūteni vārstu, un pēc tam pārbaudiet skaitītāju rādījumus. Spiediena pieaugums normāli norāda defektu vārsta. Pārāk augsta rādījumus arī norāda uz viņa neizdevīgā gadījumā, ja izpilde cauruļvadu cilpas nav bojāts.
Kad dzinējs ir iesilda, pievienojiet vakuuma šļūteni vārstu. Spiedienam jābūt samazināties vidēji par 0,05 MPa. Ja tas paliek tajā pašā līmenī, cauruļvadu vakuuma var aizsprostotas vai vārsts neizdodas.
Lai izmērītu spiedienu atlikumi sistēma nodzēst dzinēja, degvielas tvertne bloku un atkārtojiet mērījumu desmit minūtēm. Salīdziniet vērtības ar vērtībām, kas norādītas tehniskajā dokumentācijā transportlīdzekļa. Ja sistēma spiediens ir zem normas, jūs, iespējams, ir nepieciešams nomainīt degvielas spiediena regulators vārstu.
Jūs varat teikt, ka degvielas spiediena regulēšanas vārsts ir jāpārbauda ar šādiem simptomiem:
Cēloņi defektiem kas degvielas spiediena regulēšanas vārsts
Visbiežāk iemesls, spiediena kontroles vārsts neizdodas degviela ir dabiski valkāt tās daļām. Piemēram, brīvāka pavasarī rada zaudējumus saķeres vārsta tās montāžas vietu. Līdz ar to degviela tiek piegādāta atgriešanas cauruļvadu, pat pie zema spiediena un jauda tiek samazināta, palielinoties rotāciju. Bez tam, ar laiku, membrānas pārtraukumi un nodilst, un gumijas blīves zaudē elastību un kreka.
Priekšlaicīga iznīcināšana daļa izraisa lietojot zemas kvalitātes degvielu, degvielas filtra nomaiņa atlikta vai aizkavēta tīrīšanas tvertni. Netīrumi uzkrāti virsmas vārsta izraisa bloķēšanu, un ūdens no degvielas veicina koroziju metāla daļām vārstu.
Aizvietošana no degvielas spiediena regulēšanas vārsts
Daļa no tā nav droša, lai labotu. Ja nav, nomainiet to. Jūs varat uzstādīt jaunu daļu sevis. Pirmkārt, atbrīvošana spiediens no sistēmas. Tikai tad jūs varat sākt procedūru, lai aizstātu vārstu. Soļi ir šāda secība: